IoT Billing

Czym jest rozwiązanie IoT Billing?

W odpowiedzi na wysokie wymagania klientów IoT, Comarch opracował kompleksowe rozwiązanie IoT Billing, spełniające wymogi obecnego świata Internetu Rzeczy. Moduł został opracowany pod kątem wszystkich działań prowadzonych w obszarze IoT i umożliwia naliczanie opłat za łączność, za urządzenia IoT, za aplikacje wertykalne i pakiety usług. Klienci IoT poszukują ofert stanowiących odpowiedź na wszystkie ich potrzeby biznesowe. System wspiera więc różnego rodzaju wielopoziomowe relacje biznesowe (B2B, B2B2C and B2B2B).
 

    Twórz nowe strumienie przychodów z usług IoT dla rynków wertykalnych dzięki rozwiązaniu IoT Billing!

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania IoT Billing:

    1. 01 Wyceniaj wartość biznesową przetwarzając Big Data
    2. Zbieraj i przetwarzaj w czasie rzeczywistym dane pobrane z sieci, urządzeń M2M i IoT, z aplikacji i innych źródeł danych, a następnie łącz je z danymi historycznymi i sprawdzaj na podglądzie, z jakich usług IoT korzystają klienci. Dzięki tej wiedzy łatwo oszacujesz wartość Twoich usług IoT.
    3. 02 Dowiedz się więcej o swoich usługach IoT i ulepszaj je
    4. Dostarczaj działowi operacyjnemu, sprzedażowemu i finansowemu wartościowych informacji pochodzących z narzędzi analitycznych. Łącz dane generowane przez system analityki M2M z informacjami z systemów BSS/OSS oraz z aplikacji pionowych, aby stworzyć kompleksowy widok usług i nauczyć się, jak dopasować je do potrzeb klienta.
    5. 03 Osiągnij doskonałość operacyjną
    6. Analizuj sposób, w jaki podłączone urządzenia korzystają z oferowanych przez Ciebie usług M2M, kontroluj wydajność tych urządzeń i korzystaj z wizualizacji przemieszczania się sprzętu. Korzystaj z tych funkcjonalności, aby poprawiać wydajność Twoich urządzeń, reaguj, aby przeciwdziałać nieefektywnemu wykorzystaniu urządzeń i proponuj nowe, zmienione usługi dopasowane do potrzeb klientów.
    7. 04 Oferuj najwyższą jakość usług w modelu Wielopoziomowych umów SLA
    8. W prosty sposób zarządzaj różnymi poziomami umów SLA w ramach działań z zakresu IoT, aby zapewnić klientom jak najwyższą jakość usług (QoS). Lokalizuj problematyczne urządzenia, ujawniaj powtarzające się schematy i tendencje, analizuj i raportuj anomalie, schodź aż do poziomu informacji z panelu użytkownika, aby przeglądać szczegóły związane z daną usługą, aktywować alarmy i informować klientów, dzięki czemu poprawią się Twoje wyniki finansowe i operacyjne, a poziom zadowolenia klienta wzrośnie.
    9. 05 Działaj błyskawicznie w oparciu dane w czasie rzeczywistym
    10. Zrezygnuj z wtórnej analizy danych w trybie offline na rzecz raportowania i analizy danych w czasie rzeczywistym, co pozwoli Ci na uruchomienie odpowiednich działań zaraz po pojawieniu się problemu. To absolutna konieczność w świecie, w którym działanie w czasie rzeczywistym jest warunkiem podstawowym.
    11. 06 Generuj przychody na nowych rynkach wertykalnych
    12. Używaj narzędzia IoT Analytics Platform do śledzenia mienia, zarządzania flotą, wsparcia miast w planowaniu sieci komunikacyjnej i zwiększenia efektywności wykorzystania energii poprzez dostarczanie danych do inteligentnych narzędzi, systemów monitoringu i wielu innych.

    Wyceniaj wartość biznesową przetwarzając Big Data

    Zbieraj i przetwarzaj w czasie rzeczywistym dane pobrane z sieci, urządzeń M2M i IoT, z aplikacji i innych źródeł danych, a następnie łącz je z danymi historycznymi i sprawdzaj na podglądzie, z jakich usług IoT korzystają klienci. Dzięki tej wiedzy łatwo oszacujesz wartość Twoich usług IoT.

    Dowiedz się więcej o swoich usługach IoT i ulepszaj je

    Dostarczaj działowi operacyjnemu, sprzedażowemu i finansowemu wartościowych informacji pochodzących z narzędzi analitycznych. Łącz dane generowane przez system analityki M2M z informacjami z systemów BSS/OSS oraz z aplikacji pionowych, aby stworzyć kompleksowy widok usług i nauczyć się, jak dopasować je do potrzeb klienta.

    Osiągnij doskonałość operacyjną

    Analizuj sposób, w jaki podłączone urządzenia korzystają z oferowanych przez Ciebie usług M2M, kontroluj wydajność tych urządzeń i korzystaj z wizualizacji przemieszczania się sprzętu. Korzystaj z tych funkcjonalności, aby poprawiać wydajność Twoich urządzeń, reaguj, aby przeciwdziałać nieefektywnemu wykorzystaniu urządzeń i proponuj nowe, zmienione usługi dopasowane do potrzeb klientów.

    Oferuj najwyższą jakość usług w modelu Wielopoziomowych umów SLA

    W prosty sposób zarządzaj różnymi poziomami umów SLA w ramach działań z zakresu IoT, aby zapewnić klientom jak najwyższą jakość usług (QoS). Lokalizuj problematyczne urządzenia, ujawniaj powtarzające się schematy i tendencje, analizuj i raportuj anomalie, schodź aż do poziomu informacji z panelu użytkownika, aby przeglądać szczegóły związane z daną usługą, aktywować alarmy i informować klientów, dzięki czemu poprawią się Twoje wyniki finansowe i operacyjne, a poziom zadowolenia klienta wzrośnie.

    Działaj błyskawicznie w oparciu dane w czasie rzeczywistym

    Zrezygnuj z wtórnej analizy danych w trybie offline na rzecz raportowania i analizy danych w czasie rzeczywistym, co pozwoli Ci na uruchomienie odpowiednich działań zaraz po pojawieniu się problemu. To absolutna konieczność w świecie, w którym działanie w czasie rzeczywistym jest warunkiem podstawowym.

    Generuj przychody na nowych rynkach wertykalnych

    Używaj narzędzia IoT Analytics Platform do śledzenia mienia, zarządzania flotą, wsparcia miast w planowaniu sieci komunikacyjnej i zwiększenia efektywności wykorzystania energii poprzez dostarczanie danych do inteligentnych narzędzi, systemów monitoringu i wielu innych.

    Studium przypadku:

    • "W Telekom Austria Group M2M pracujemy z partnerami z całego świata, którzy są liderami w swoich obszarach działalności i oczekują najwyższej jakości usług M2M. Chcieliśmy, żeby nasza platforma M2M SIMplify obsługiwała wszystkich ważnych graczy w łańcuchu wartości M2M i spełniała wymogi dynamicznie zmieniającego się środowiska. Wybraliśmy Comarch, ponieważ platforma M2M proponowana przez tę firmę była idealną odpowiedzią na wszystkie nasze wymagania. Dzięki niej możemy zapewniać coraz lepsze doświadczenia klienta i uruchamiać nowe źródła przychodów dla naszej firmy."

      Phat Huynh, dyrektor zarządzający w Telekom Austria Group M2M

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • White Paper

        White Paper

        The new role of billing systems in the Internet of Things
      • White Paper

        White Paper

        The State of Digital Transformation in Telecommunications
      • White Paper

        White Paper

        How CSPs can turn the digital era into a big business opportunity
      • White Paper

        White Paper

        It’s Time to Focus on Quality in the IoT Ecosystem
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.