Fault Management

Fault Management – system IT do zarządzania awariami w sieci telekomunikacyjnej

Jednym z większych wyzwań operatorów jest zapewnienie ciągłej dostępności sieci telekomunikacyjnej. Jednak rosnąca złożoność zasobów sieciowych, zarówno fizycznych jak i zwirtualizowanych, powoduje, że rośnie również możliwość wystąpienia awarii w sieci telekomunikacyjnej. Sprawna obsługa zdarzeń sieciowych jest niezbędna dla zapewnienia ogólnej niezawodności sieci.

Comarch Fault Management (FM) to narzędzie służące do bieżącej obsługi zdarzeń sieciowych w hybrydowej (fizyczno-wirtualnej) sieci telekomunikacyjnej. Ten system IT do monitorowania awarii w sieci telekomunikacyjnej kontroluje wszystkie istniejące elementy sieci i odbiera, wyświetla oraz śledzi alarmy, umożliwiając użytkownikom szybkie i efektywne zarządzanie problemami mogącymi zagrozić niezawodności czy dostępności sieci telekomunikacyjnej. Elastyczny i rozbudowany zestaw funkcji systemu Fault Management zapewnia zaawansowaną automatyzację i ułatwia operatorom wykrywanie oraz rozwiązywanie problemów źródłowych awarii w sieci telekomunikacyjnej.

System Comarch Fault Management jest ściśle zintegrowany z innymi produktami z linii Comarch Integrated Assurance i obsługuje ujednolicone przetwarzanie zdarzeń wspierane przez nowoczesny aparat korelacji, prezentując dane z różnych źródeł na jednym ekranie (koncepcja single-pane-of-glass). To ostatnie zapewnia operatorowi szybki dostęp do wszystkich istotnych informacji (alarmów skorelowanych, powiązanych zgłoszeń serwisowych, informacji o przestojach, szczegółów dotyczących zasobów i ich lokalizacji, alarmów z tego samego zasobu / lokalizacji, alarmów historycznych, wpisów instruktażowych itp.), w jednym miejscu. Oprogramowanie Comarch Fault Management można rozszerzyć za pomocą modułu korelacji topologicznych (Topological Correlations) i modułu uczenia maszynowego (Machine Learning), aby zwiększyć stopień korelacji alarmów oraz możliwości prognozowania.

Notatka prasowa: Implementacja Fault Management Monitoring dla Arqiva:

Comarch świadczy na rzecz brytyjskiego telekomu usługi specjalistyczne w zakresie wsparcia dla należącej do rządowego projektu platformy Smart Metering Programme. Projekt zakłada instalację inteligentnych liczników w 26 milionach domów i mieszkań w Wielkiej Brytanii do 2020 roku...

Przeczytaj więcej

Obsługa otwartych interfejsów API opracowanych przez TM Forum

Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 10 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów. 

Dowiedz się więcej

Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!

Single Source of Truth 

Single Source of Truth

Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

Zobacz nasze wideo!

Korzyści z wdrożenia systemu do obsługi awarii w sieci telekomunikacyjnej - Fault Management:

Inteligentne zarządzanie awariami w sieci telekomunikacyjnej

Rozszerz możliwości systemu Fault Management o moduły korelacji topologicznych (Topological Corellations) oraz uczenia maszynowego, by móc wdrożyć w swojej firmie inteligentne zarządzanie awariami sieciowymi.

Kompleksowe zarządzanie zdarzeniami sieciowymi

Korzystaj z ujednoliconego przetwarzania zdarzeń sieciowych, uwzględniającego alarmy dotyczące zasobów z sieci, alarmy o przekroczeniu progów z systemu zarządzania wydajnością lub zarządzania jakością usług czy zgłoszenia serwisowe.

Wydajna orkiestracja domen sieci telekomunikacyjnej w zarządzaniu awariami

Obsługuj w sposób ujednolicony zdarzenia sieciowe, w ramach różnych obszarów technologicznych sieci telekomunikacyjnej. Dzięki temu z Comarch Fault Management możesz zarządzać siecią komórkową, stacjonarną czy szkieletową, a także orkiestrować infrastrukturę zwirtualizowaną – ten nowoczesny system do zarządzania awariami sieciowymi obsługuje nowoczesne interfejsy wirtualnych funkcji sieciowych (NFV) w celu ustalania bieżącego stanu sieci i sterowania innymi procesami realizowanymi za pomocą kompleksowego orkiestratora.

Alarm reduction rate achieved with IA&A Fault Management functionalities

IA&A Fault Management functionalities

Zobacz nasze materiały PDF związane z zarządzaniem awariami w sieci telekomunikacyjnej!

Jeśli jesteś zainteresowany systemem Fault Management, poznaj także ten produkt:

Zmniejszone ryzyko awarii sieci i lepsza jakość usług dla klientów dzięki rozwiązaniu Fault Management

"Comarch zapewnił nam proaktywne podejście do naszych potrzeb i doskonałe rozwiązania. To proaktywne podejście umożliwiło szybkie rozpoczęcie obsługi umów, a rozwiązanie Comarch zostało uznane za niezwykle elastyczne nie tylko w zakresie zaspokajania bieżących potrzeb, ale także wparcia nowych usług i scenariuszy biznesowych na szybko rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym."

Robert Kipczak, Project Manager
Netia S.A.

Przeczytaj więcej

Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego

Zobacz nasze wideo!

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza