Dzięki dostarczonemu bilingowi konwergentnemu firma GTS Poland będzie w stanie usprawnić istniejące procesy biznesowe i szybciej wprowadzać na rynek nowe usługi.

GTS postrzegał wdrożenie nowego systemu bilingowego jako posunięcie kluczowe, mające za zadanie utrzymanie pozycji lidera rynku. Celem było skrócenie procesu wprowadzania nowych usług do oferty, jak również większa automatyzacja procesów. Dzięki systemowi Comarch działy marketingu, finansów, bilingu i IT w firmie GTS zyskają nowe możliwości, a jednocześnie system bilingowy będzie bardziej stabilny oraz zgodny ze standardami branżowymi.

- Powód, dla którego wybraliśmy Comarch to chęć uzyskania bardziej dokładnych informacji dotyczących bilingu, celem zwiększenia satysfakcji naszych klientów i poprawienia poziomu First Call Resolution. Bardzo ważna była też dla nas poprawa wydajności działów front-office, w tym wprowadzenie szybszego i łatwiejszego dostępu do informacji związanych z bilingiem oraz możliwość inicjowania procesów bilingowych - mówi Piotr Sieluk, Prezes Zarządu w firmie GTS.

Projekt umożliwi szybką i niezawodną analizę rentowności produktów, jak również poprawi dokładność bilingu. Rozwiązanie Comarch pomoże GTS obniżyć koszty związane z bilingiem, odbije się to pozytywnie na przepływach gotówkowych firmy. Dodatkowo wzmocni ono niezawodność procesów bilingowych oraz ich dokładność, jednocześnie minimalizując liczbę problemów związanych z bilingiem, integracją systemu bilingowego i CRM oraz automatyzacją procesów.

- Cieszymy się, że GTS Poland zdecydował się na rozwiązanie Comarch i wierzymy w dalszą owocną współpracę. GTS Polska, jako wiodący operator alternatywny w Polsce oraz członek grupy GTS Central Europe, jest bardzo ważnym partnerem dla Comarch. Wierzymy, że szeroki wachlarz naszych rozwiązań z rodziny BSSOSS pomoże GTS sprawnie rozwijać biznes – twierdzi Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu oraz dyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch S.A.

Comarch w ramach projektu dostarczy do GTS: wdrożenie Comarch Convergent Billing, migrację danych z systemu starej generacji, integrację z systemami firm trzecich jak również wsparcie i utrzymanie.

O GTS Poland

GTS to jeden z największych w Polsce alternatywnych operatorów telekomunikacyjnych, o ugruntowanej pozycji, notowany w prestiżowych rankingach rynkowych. Firma świadczy nowoczesne i zintegrowane usługi telekomunikacyjne dla firm oraz instytucji. Ponad 7 tysięcy klientów biznesowych GTS – w tym duże polskie oraz zagraniczne korporacje, placówki administracji publicznej oraz małe i średnie firmy ze wszystkich niemal branż – może bezpiecznie i efektywnie prowadzić swoją codzienną działalność i realizować biznesowe cele. GTS świadczy usługi na terenie całego kraju. Firma jest częścią działającego w Europie Centralnej operatora telekomunikacyjnego GTS Central Europe.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza