Convergent Billing System

Convergent Billing System – w pełni skalowalne zarządzanie danymi bilingowymi w telekomunikacji

W czasach, gdy firmy telekomunikacyjne dostosowują się do środowiska biznesowego ery cyfrowej i wprowadzają innowacyjne usługi oparte na Internecie Rzeczy (IoT), systemy rozliczeniowe - w szczególności fakturowanie w chmurze - zyskują nową i potężną rolę w ułatwianiu tworzenia nowych ofert, odpowiadających na rzeczywiste potrzeby klientów, oraz zapewnianiu dodatkowych zysków z tych usług. Sytuacja ta wymaga zwrócenia szczególnej uwagi na zarządzanie przychodami telekomunikacyjnymi.

Comarch Convergent Billing System (CBS) to kluczowy moduł w kontekście systemów wsparcia biznesu (BSS) firmy Comarch. Jest on wstępnie zintegrowany z innymi elementami, takimi jak Comarch Product Catalog i Comarch BSS Mediation. System billingowy Comarch dla telekomunikacji pozwala na naliczanie należności za dowolny typ usług w czasie rzeczywistym oraz ułatwia tworzenie nowych modeli biznesowych we współpracy z partnerami, co ma kluczowe znaczenie dla rozwoju biznesu na rynku cyfrowym.

Comarch Convergent Billing System to wysoce wydajny, elastyczny i skalowalny telekomunikacyjny system zarządzania danymi bilingowymi, dotyczącymi dowolnego typu oferowanych usług. Mogą z niego korzystać dostawcy usług telekomunikacyjnych, którzy chcą zarabiać na usługach tradycyjnych, uruchamiać wirtualne marki operatorów (MVNO) i rozliczać usługi IoT.

Narzędzia BSS Comarch zostały wielokrotnie dostrzeżone w raporcie Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management firmy analitycznej Gartner.

    Jak przekształcić system BSS, aby dostarczał klientom wszystkie usługi, kórych oczekują?

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia systemu Convergent Billing System do zarządzania danymi billingowymi:

    Rozwój działalności z wykorzystaniem sprawdzonego i zaufanego narzędzia

    Dołącz do ponad 20 dostawców usług komunikacyjnych na całym świecie, którzy wybrali rozwiązanie Comarch Convergent Billing, w tym KPN (Holandia), Siminn (Islandia), Turkcell Europe (Niemcy), CableCom (Meksyk) oraz TV Cable (Ekwador).

    Ułatwione zarządzanie i przyspieszone procesy bilingowe

    Przyspiesz i uprość procesy bilingowe. Przyjazny dla użytkownika interfejs graficzny Comarch CBS ułatwia elastyczne definiowanie i realizację procesów masowych, takich jak zarządzanie taryfami, fakturowanie i drukowanie. Na każdym etapie możesz także dokonać weryfikacji i kontroli.

    Naliczanie należności i rozliczanie dowolnego typu usługi w czasie rzeczywistym

    Zwiększ efektywność biznesową, korzystając z jednego, elastycznego i precyzyjnego narzędzia do rozliczania, naliczania należności, zarządzania taryfami, fakturowania i inkaso, bez względu na klienta, rynek czy rodzaje usług. Rozbuduj funkcje dotyczące rabatów oraz nowych cenników, zarówno prostych, jak i wysoce złożonych.

    Kontrola usług cyfrowych w czasie rzeczywistym
     

    Uzyskaj lepszą kontrolę nad wykorzystywaniem usług przez określone grupy subskrybentów, dzięki rozwiązaniu Comarch Service Controller Module, które umożliwia monitorowanie sesji, operacji uznania i bilansowania w czasie rzeczywistym. Za jego pomocą możesz też ustawić miesięczne limity danych oraz ograniczenia geograficzne dla określonych kart SIM. 

    Zwiększenie precyzji

    W dowolnym momencie możesz z łatwością naliczać należności w oparciu o wiele czynników, takich jak czas, bajty i zdarzenia. Korzystaj z narzędzia do automatycznej korekty faktur i zwiększ poziom satysfakcji klientów dzięki elastycznym rabatom naliczanym podczas fakturowania.

    Tworzenie nowych modeli biznesowych we współpracy z partnerami 

    Wdrażaj wielopoziomowe modele biznesowe obejmujące współpracę z dostawcami treści, OTT, dostawcami aplikacji, operatorami MVNO i podmiotami na rynkach wertykalnych, a także uruchamiaj nowe usługi w imieniu partnerów, korzystając ze specjalnych funkcji bilingowych.

    Zarządzanie usługami przedpłaconymi

    Definiuj oraz generuj kupony i numery PIN, korzystając z elastycznego i otwartego modułu Comarch Voucher & Top-Up Management.

    Zobacz rozwiązanie Convergent Billing System w użyciu. Przeczytaj referencje naszych klientów:

    TDC, integration framework
    Duński operator TDC wybiera Comarch do implementacji systemów wsparcia biznesu
    orange, integration framework
    Hiszpański oddział Orange uruchamia Orange X, ekosystem w chmurze przeznaczony dla SMEs zbudowany z udziałem Comarch Billing Solution
    references, integration framework
    Orange Luxembourg podpisał kontrakt z Comarch na przebudowę systemów BSS

    Zobacz materiały PDF związane z naszym systemem do bilingu i rozliczeń dla telekomunikacji!

      Zobacz wszystkie materiały

      Jeśli jesteś zainteresowany systemem Convergent Billing System, poznaj także te produkty:

      Studium przypadku:

      Orange Luxembourg podpisał umowę z Comarch na przebudowę systemów BSS

      Zobacz wideo Comarch & Orange Luxembourg!


      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.