Rozwiązania Comarch Next Generation Service Assurance oraz Comarch Service Inventory Management mają pomóc MTS zarządzać siecią telefonii stacjonarnej i komórkowej w Rosji.

Comarch NGSA oraz Comarch Service Inventory Management zostaną wdrożone jako część projektu, który ma na celu stworzenie sieci zorientowanej na klienta. Zintegrowane rozwiązania usprawnią jakość usług w całej sieci, poprzez transformację tradycyjnego monitoringu sieci ku procesowi zorientowanemu na usługę. Rozwiązania Comarch wyposażone są również w wydajny silnik korelacji zdarzeń sieciowych, który ułatwia monitorowanie złożonych usług, umożliwia automatyczne wykrywanie problemów w sieci, a także pozwala na dodawanie szczegółowych informacji do określonych zdarzeń sieciowych. Silnik BPM (Business Process Management) ma usprawnić zarządzanie procesami.

- Współpraca z Comarch umożliwi MTS optymalizację kosztów, a także zapewni dostarczenie klientom usług wysokiej jakości. Zdecydowaliśmy się na instalację rozwiązania NGSA, ponieważ ułatwia wdrożenie złożonych świadczeń, a równocześnie pozwala na efektywne monitorowanie tych usług oraz całej sieci. Jestem pewien, że rozwiązania Comarch pozwolą MTS przejść ze środowiska OSS nakierowanego na sieć, na system zorientowany na klienta. To z kolei umożliwi nam osiągnięcie najważniejszego celu, jakim jest najwyższa satysfakcja naszych abonentów – komentuje Andrey Ushatsky, wiceprezes oraz CTO MTS.

- Cieszymy się, że MTS wybrał Comarch na dostawcę kluczowych systemów do zarządzania zdarzeniami sieciowymi i usługami. Jestem przekonany, że rozwiązania Comarch OSS przyczynią się do poniesienia jakości usług, a tym samym pozwolą zwiększyć satysfakcję klienta – mówi Jacek Lonc, członek Zarządu, Comarch AG.

Comarch Next Generation Service Assurance jest rozwiązaniem, które umożliwia przejście z tradycyjnego  zarządzania problemami w sieci zorientowanego na zasoby, w kierunku zarządzania jakością usług klienta dostarczanych klientom końcowym. System pozwala operatorom telekomunikacyjnym na monitorowanie skomplikowanych usług oraz automatyczne znajdowanie przyczyn problemów sieciowych. Pozwala także na kierowanie z poziomu jednej centralnej aplikacji procesem zarządzania jakością usług (service assurance).

Kluczowe funkcjonalności konwergentnego rozwiązania Comarch wybranego przez MTS:

  • Zaawansowany silnik modelowania i monitorowania usług, umożliwiający mapowanie zasobów sieciowych i usług, nawet w skomplikowanych przypadkach.
  • Progresywny system zarządzania problemami w sieci, zawierający zaawansowane wzbogacanie zdarzeń sieciowych informacją z systemów zewnętrznych oraz silnik korelacji zapewniający jasne prezentowanie danych oraz analizę przyczyn problemów.
  • Automatyczna analiza wpływu danej usługi / problemu na całość biznesu, dzięki czemu priorytety nadawane są zadaniom bezpośrednio przekładającym się na biznes operatora (dotyczy to np. zadań związanych z umowami o poziomie świadczenia usług - SLA).
  • System zarządzania procesami, który kontroluje i organizuje skomplikowane przepływy pracy w obszarach zarządzania incydentami i problemami.

O MTS 

Mobile TeleSystems OJSC ("MTS") to największy operator telekomunikacyjny w Rosji, Europie Wschodniej oraz Azji Centralnej. Posiada ponad 108.5 milionów klientów w Rosji oraz na terytoriach Ukrainy, Białorusi, Uzbekistanu, Turkmenistanu, Armenii oraz Białorusi - regionu, w których mieszka ponad 230 milionów mieszkańców. Od czerwca 2000 spółka MTS-u, Level 3 ADRs, jest notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (symbol MBT).

Więcej informacji na www.mtsgsm.com >>

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza