SLA Monitoring

Czym jest produkt SLA Monitoring?

W ramach umowy dotyczącej poziomu usług definiuje się szereg konkretnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb danego klienta wraz z parametrami dotyczącymi jakości, które mogą mieć charakter techniczny (na przykład mierzona dostępność usług) lub organizacyjny (na przykład czas reakcji lub czas powiadamiania). Umowy dotyczące poziomu usług mogą także definiować obniżki stawek oraz rabaty stosowane w przypadku, gdy usługa nie spełnia określonych parametrów lub wymagań umowy, w związku z czym naruszenie ich warunków może znacząco obniżać zyski oferujących je podmiotów.

Produkt Comarch SLA Monitoring pozwala operatorom telekomunikacyjnym definiować i monitorować usługi i powiązane umowy dotyczące poziomu usług, co z kolei przekłada się na zwiększenie zadowolenia klientów i minimalizowanie strat wynikających z reklamacji.

Predictive Maintenance as the first step towards Intelligent Assurance

Oglądaj nasze video!


Korzyści z produktu SLA Monitoring:

  1. 01 Monitoruj wskaźniki wszystkich aspektów umowy z klientem
  2. Umowa dotycząca poziomu usług może obejmować wiele różnych procesów, od realizacji usługi aż po zapewnienie jej jakości i fazę finalizacji — warto monitorować wszystkie te elementy przy użyciu jednego narzędzia.
  3. 02 Działaj proaktywnie dzięki konserwacji predykcyjnej
  4. Użycie algorytmów uczenia maszynowego pozwala automatycznie określać poziomy podstawowe i wykrywać nieprawidłowości.
  5. 03 Integruj SLA Monitoring z innymi systemami zapewniania jakości
  6. Posiadane narzędzie do monitorowania umów dotyczących poziomu usług można zintegrować z produktem Comarch OSS Service Desk w celu wydajnej obsługi procesów zarządzania zdarzeniami, problemami i zmianami.

Monitoruj wskaźniki wszystkich aspektów umowy z klientem

Umowa dotycząca poziomu usług może obejmować wiele różnych procesów, od realizacji usługi aż po zapewnienie jej jakości i fazę finalizacji — warto monitorować wszystkie te elementy przy użyciu jednego narzędzia.

Działaj proaktywnie dzięki konserwacji predykcyjnej

Użycie algorytmów uczenia maszynowego pozwala automatycznie określać poziomy podstawowe i wykrywać nieprawidłowości.

Integruj SLA Monitoring z innymi systemami zapewniania jakości

Posiadane narzędzie do monitorowania umów dotyczących poziomu usług można zintegrować z produktem Comarch OSS Service Desk w celu wydajnej obsługi procesów zarządzania zdarzeniami, problemami i zmianami.
Dashboard for Service Level Agreement Monitoring

Powiązane produkty:

Studium przypadku:

  • Jesteśmy przekonani, że rozwiązania Comarch pozwolą MTC z sukcesem przejść od ekosystemu OSS zorientowanego na sieć, do OSS zorientowanego na klienta, z głównym celem ciągłej poprawy satysfakcji klientów.

    Andrey Ushatsky, Wiceprezes i Dyrektor ds. Technologii, MTC

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.