SLA Monitoring

SLA Monitoring – system IT do monitorowania umów o poziomie świadczenia usług (SLA)

W ramach umowy dotyczącej poziomu świadczenia usług telekomunikacyjnych definiuje się szereg konkretnych rozwiązań, dostosowanych do potrzeb danego klienta, wraz z parametrami dotyczącymi ich jakości. Parametry te mogą mieć charakter techniczny (na przykład dostępność usługi) lub organizacyjny (na przykład czas reakcji lub powiadamiania). Umowy dotyczące poziomu świadczenia usług w telekomunikacji mogą także definiować obniżki stawek oraz rabaty stosowane w przypadku, gdy usługa nie spełnia określonych parametrów lub wymagań umowy, w związku z czym naruszenie ich warunków może znacząco obniżać zyski oferujących je podmiotów.

Produkt Comarch SLA Monitoring pozwala operatorom telekomunikacyjnym definiować i monitorować usługi objęte umowami SLA oraz zarządzać powiązanymi z nimi umowami dotyczącymi poziomu świadczenia usług, co z kolei przekłada się na zwiększenie zadowolenia klientów i minimalizowanie strat wynikających z potencjalnych reklamacji.

Predictive Maintenance as the first step towards Intelligent Assurance

Oglądaj nasze video!


Korzyści z wdrożenia systemu monitorowania umów SLA w telekomunikacji - SLA Monitoring:

  1. 01 Monitorowanie wszystkich aspektów umowy SLA na usługi telekomunikacyjne
  2. Monitoruj wszystkie elementy umowy SLA przy użyciu jednego narzędzia.

    Umowa dotycząca poziomu świadczenia usług może obejmować wiele różnych procesów, od realizacji usługi po zapewnienie jej jakości, może również wpływać na fazę finalizacji umowy.

  3. 02 Proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych w ramach umów SLA
  4. Dzięki algorytmom uczenia maszynowego możesz automatycznie określać poziomy podstawowe jakości usług i wykrywać nieprawidłowości – a tym samym usuwać awarie, zanim zostaną zgłoszone przez klientów objętych SLA.

Monitorowanie wszystkich aspektów umowy SLA na usługi telekomunikacyjne

Monitoruj wszystkie elementy umowy SLA przy użyciu jednego narzędzia.

Umowa dotycząca poziomu świadczenia usług może obejmować wiele różnych procesów, od realizacji usługi po zapewnienie jej jakości, może również wpływać na fazę finalizacji umowy.

Proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych w ramach umów SLA

Dzięki algorytmom uczenia maszynowego możesz automatycznie określać poziomy podstawowe jakości usług i wykrywać nieprawidłowości – a tym samym usuwać awarie, zanim zostaną zgłoszone przez klientów objętych SLA.
Dashboard for Service Level Agreement Monitoring

Powiązane produkty:

Studium przypadku:

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    Zobacz wszystkie materiały

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.