Rozwiązanie Comarch Field Service Management zautomatyzuje w TVCable procesy związane z działaniami techników w terenie, redukując dzięki temu ilość pracy manualnej i zwiększając dokładność umawiania wizyt u klientów.

Comarch ogłosił dziś, że wiodący operator kablowy z Ekwadoru, GRUPO TVCABLE, wdroży rozwiązanie Comarch Field Service Management (FSM). Zapewni to klientom TVCable większą dostępność usług operatora oraz możliwość zaplanowania wizyt techników zgodnie z ich oczekiwaniami. Umowa ta jest rozszerzeniem współpracy Comarchu z TVCable, która rozpoczęła się 8 lat temu.

Rozwiązanie Comarch Field Service Management umożliwi operatorowi pełną automatyzację procesów rozdzielania pracy pomiędzy personel techniczny i zapewni pełne wsparcie dla pracowników w terenie, w tym zdalny dostęp do niezbędnych informacji za pomocą urządzeń mobilnych. Tym samym Comarch wesprze operatora w realizacji celów biznesowych, takich jak poprawa wydajności pracy techników i zminimalizowanie ilości pracy manualnej, a co za tym idzie, pomoże TVCable wzmocnić satysfakcję klientów i obniżyć koszt ich obsługi, gwarantując, że technicy znajdą się u klienta na czas oraz, że zamkną każde zgłoszenie już podczas pierwszej wizyty.    

- Od ponad 8 lat Comarch wspiera nas w realizacji strategii podnoszenia satysfakcji klientów, z pomocą swoich rozwiązań IT do bilingu, obsługi klienta i zarządzania siecią. System Field Service Management to kolejny ważny krok w realizacji tej wizji, ponieważ dzięki niemu wsparcie techniczne będzie spełniać oczekiwania klientów co do terminowości i efektywności rozwiązywania problemów. W efekcie nie tylko zwiększy się poziom zadowolenia naszych klientów, ale także umocni nasza pozycja na rynku ekwadorskim - powiedział Jorge Schwartz, prezes TVCable.

- Kolejny projekt dla TVCable to kamień milowy dla obecności Comarch w Ameryce Południowej. Nasze elastyczne rozwiązanie FSM już zostało sprawdzone przez wielu operatorów kablowych na świecie, co pokazało, że odpowiada ono na bieżące wyzwania i potrzeby biznesowe. Co ważne, przy wdrożeniu systemu FSM dla TVCable Comarch bierze pełną odpowiedzialność także za złożoną integrację z istniejącymi systemami do aktywacji usług i pomiarów technicznych - powiedział Darius Ner, prezes Comarch Inc.  

Grupo TVCable Ecuador – informacje o firmie

Grupa TVCable to największy dostawca usług w Ekwadorze oparty w 100% o kapitał krajowy. Dostarcza usługi multimedialne, telefoniczne i szybkiego Internetu w największych miastach kraju. Założona w 1986 roku firma, działa obecnie w ponad 20 miastach, z największą obecnością w stolicy Quito, centrum biznesowym kraju Guayaquil oraz w miastach takich jak Cuenca, Salinas i Manta. Do grupy należą także inne spółki, działająca w obszarze usług telewizyjnych i szybkiego Internetu – TVCable, telefonicznych – SETEL, a także oferujące usługi w obszarze bezprzewodowej technologii WIMAX dla firm.  

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza