Studium Przypadku: Optymalizacja zarządzania usługami w terenie dla Orange Polska

Orange Polska

Optymalne zarządzanie infrastrukturą sieciową dużego operatora sieci naziemnej wymaga wysokiej klasy specjalistów oraz dobrej koordynacji prac na terenie całego kraju. Utrzymanie rozległej sieci oraz korzystanie z wykwalifikowanych specjalistów pociąga za sobą znaczące koszty. Na konkurencyjnym i nasyconym rynku telekomunikacyjnym, redukcja tych kosztów jest podstawowym sposobem poprawiania rentowności.

Orange Polska część grupy France Telecom postanowiła osiągnąć 2 najważniejsze cele, jednocześnie zredukować koszty obsługi sieci oraz poprawić jakość wykonywanej pracy. Wdrożenie dedykowanego rozwiązania było częścią projektu Lean Management w dziale obsługującym sieć, która obejmuje ponad 300  000 km2 i ponad 20 mln odbiorców.

Wypełnij formularz

Pobierz Studium Przypadku za darmo.

 

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.