Studium Przypadku: Implementacja systemu Comarch Fault Management

T-Mobile Polska

Implementacja systemu Comarch Fault Management w T-Mobile Polska była dobrze uzasadniona z biznesowego i technicznego punktu widzenia. Na przestrzeni ostatnich kilku lat byliśmy świadkami szeregu rewolucyjnych zmian związanych z rynkiem usług telekomunikacyjnych. Aby uniknąć nieustannej presji ze strony konkurencji, operator musi szybko reagować na warunki panujące na rynku przy jednoczesnym uwzględnieniu szybkiego rozwoju firmy. Biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, jednolity, w pełni skalowalny i  konfigurowalny system zarządzania usterkami (fault management) i monitorowania usług, który płynnie integruje się z istniejącymi systemami, stanowi jeden z kluczowych warunków pozwalających firmie odnieść sukces.

Wypełnij formularz

Pobierz Studium Przypadku za darmo.

 

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.