Self Care

Czym jest rozwiązanie Self Care?

Comarch Self-Care zapewnia abonentom wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych sprawny dostęp do dokładnej informacji przez całą dobę. Ten kompleksowy system pozwala abonentom i partnerom na przeglądanie i analizowanie dokumentów finansowych i informacji o ich kontach, aktywowanie i dezaktywowanie usług oraz przesyłanie komentarzy do operatora w sposób łatwy i elastyczny.

System wspomaga również marketing operatora, funkcjonując jako kanał komunikacji, np. dla reklam i promocji. Zbudowany przy wykorzystaniu najnowszych technologii, elastyczny i skalowalny system może być efektywnie dopasowany do kultury organizacyjnej operatora, niezależnie od liczby abonentów, złożoności usług czy ilości przesyłanych danych.

Comarch Self Care zawiera następujące aplikacje: Customer Self Care, Business Care, Partner Self Care oraz Dealer Care.

    Jak zwiększać i zarządzać satysfakcją klientów dzięki podejściu Guided User Journey?
    Oglądaj nasze video!

    Korzyści z rozwiązania Self Care:

    1. 01 Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym
    2. Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów.
    3. 02 Szybka realizacja zleceń abonentów
    4. Możliwa dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalną aktywację usług i zawsze aktualną informacją billingową.
    5. 03 Mniejsze koszty operacyjne
    6. 04 Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży
    7. Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.
    8. 05 Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych
    9. Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym

    Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów.

    Szybka realizacja zleceń abonentów

    Możliwa dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalną aktywację usług i zawsze aktualną informacją billingową.

    Mniejsze koszty operacyjne

    Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży

    Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.

    Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych

    Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Produkt jest częścią:

    Studium przypadku:


    • "Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."


      Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Leaflet

        Leaflet

        Comarch Self Care
      • White Paper

        White Paper

        Applying an Omnichannel Strategy in Telecommunications
      • White Paper

        White Paper

        How SDN/NFV Enables New Services and Business Models
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Rok 2019 w Telekomunikacji

        Rok 2019 w Telekomunikacji

        Porady ekspertów na najbliższe 12 miesięcy
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.