Digital Self Service

Czym jest produkt Digital Self Service?

Comarch Digital Self Service zapewnia abonentom wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych sprawny dostęp do dokładnej informacji przez całą dobę. Ten kompleksowy system pozwala abonentom i partnerom na przeglądanie i analizowanie dokumentów finansowych i informacji o ich kontach, aktywowanie i dezaktywowanie usług oraz przesyłanie komentarzy do operatora w sposób łatwy i elastyczny.

System wspomaga również marketing operatora, funkcjonując jako kanał komunikacji, np. dla reklam i promocji. Zbudowany przy wykorzystaniu najnowszych technologii, elastyczny i skalowalny system może być efektywnie dopasowany do kultury organizacyjnej operatora, niezależnie od liczby abonentów, złożoności usług czy ilości przesyłanych danych.

Comarch Digital Self Service zawiera następujące aplikacje: Customer Self Care, Business Care, Partner Self Care oraz Dealer Care.

    Putting the Digital Customer Experience at The Heart of Telco Omnichannel Strategies
    Oglądaj nasze video!

    Korzyści z produktu Digital Self Service:

    1. 01 Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym
    2. Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów.
    3. 02 Szybka realizacja zleceń abonentów
    4. Możliwa dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalną aktywację usług i zawsze aktualną informacją billingową.
    5. 03 Mniejsze koszty operacyjne
    6. 04 Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży
    7. Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.
    8. 05 Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych
    9. Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym

    Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów.

    Szybka realizacja zleceń abonentów

    Możliwa dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalną aktywację usług i zawsze aktualną informacją billingową.

    Mniejsze koszty operacyjne

    Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży

    Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.

    Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych

    Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    • Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.
       
      Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

      Orange Luxembourg contracts Comarch for complete BSS overhaul

      Obejrzyj video Comarch & Orange Luxembourg!


      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.