Digital Self Service

Czym jest produkt Digital Self Service?

Comarch Digital Self Service zapewnia abonentom wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych sprawny dostęp do dokładnej informacji przez całą dobę. Ten kompleksowy system pozwala abonentom i partnerom na przeglądanie i analizowanie dokumentów finansowych i informacji o ich kontach, aktywowanie i dezaktywowanie usług oraz przesyłanie komentarzy do operatora w sposób łatwy i elastyczny.

System wspomaga również marketing operatora, funkcjonując jako kanał komunikacji, np. dla reklam i promocji. Zbudowany przy wykorzystaniu najnowszych technologii, elastyczny i skalowalny system może być efektywnie dopasowany do kultury organizacyjnej operatora, niezależnie od liczby abonentów, złożoności usług czy ilości przesyłanych danych.

Comarch Digital Self Service zawiera następujące aplikacje: Customer Self Care, Business Care, Partner Self Care oraz Dealer Care.

    Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia produktu Digital Self Service:

    Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym

    Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów telekomunikacyjnych.

    Zmniejszenie kosztów operacyjnych 

    Efektywnie zmniejszaj koszty związane z utrzymywaniem BOKów, dzięki przeniesieniu części obsługi klienta do portalu samoobsługowego. 

    Szybka realizacja nowych zamówień

    Szybko realizuj zamówienia klientów, dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalnej aktywacji usług i zawsze aktualnej informacji billingowej.

    Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży

    Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.

    Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych

    Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach klientów biznesowych dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Zobacz nasze materiały PDF związanez samoobsługą klienta w kanałach cyfrowych:

      Zobacz wszystkie materiały

      Jeśli jesteś zainteresowany systemem Digital Self Service dla firm telekomunikacyjnych, poznaj także ten produkt:

      Studium przypadku:

      Orange Luxembourg podpisał umowę z Comarch na przebudowę systemów BSS

      Zobacz wideo Comarch & Orange Luxembourg!


      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.