Digital Self Service

Czym jest produkt Digital Self Service?

Comarch Digital Self Service zapewnia abonentom wszelkiego rodzaju usług telekomunikacyjnych sprawny dostęp do dokładnej informacji przez całą dobę. Ten kompleksowy system pozwala abonentom i partnerom na przeglądanie i analizowanie dokumentów finansowych i informacji o ich kontach, aktywowanie i dezaktywowanie usług oraz przesyłanie komentarzy do operatora w sposób łatwy i elastyczny.

System wspomaga również marketing operatora, funkcjonując jako kanał komunikacji, np. dla reklam i promocji. Zbudowany przy wykorzystaniu najnowszych technologii, elastyczny i skalowalny system może być efektywnie dopasowany do kultury organizacyjnej operatora, niezależnie od liczby abonentów, złożoności usług czy ilości przesyłanych danych.

Comarch Digital Self Service zawiera następujące aplikacje: Customer Self Care, Business Care, Partner Self Care oraz Dealer Care.

    Putting the Digital Customer Experience at The Heart of Telco Omnichannel Strategies
    Oglądaj nasze video!

    Korzyści z wdrożenia produktu Digital Self Service:

    1. 01 Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym
    2. Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów telekomunikacyjnych.
    3. 02 Szybka realizacja nowych zamówień
    4. Szybko realizuj zamówienia klientów, dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalnej aktywacji usług i zawsze aktualnej informacji billingowej.
    5. 03 Zmniejszenie kosztów operacyjnych
    6. Efektywnie zmniejszaj koszty związane z utrzymywaniem BOKów, dzięki przeniesieniu części obsługi klienta do portalu samoobsługowego.
    7. 04 Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży
    8. Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.
    9. 05 Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych
    10. Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach klientów biznesowych dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Zapewnienie abonentom informacji w czasie rzeczywistym

    Prezentuj dane w atrakcyjnej formie oraz zwiększaj wskaźniki satysfakcji i retencji klientów telekomunikacyjnych.

    Szybka realizacja nowych zamówień

    Szybko realizuj zamówienia klientów, dzięki integracji z zaawansowanym systemem mediacji, zdalnej aktywacji usług i zawsze aktualnej informacji billingowej.

    Zmniejszenie kosztów operacyjnych

    Efektywnie zmniejszaj koszty związane z utrzymywaniem BOKów, dzięki przeniesieniu części obsługi klienta do portalu samoobsługowego.

    Zwiększona wydajność kanałów dystrybucji i sprzedaży

    Zdobądź nowych klientów dzięki osobnym kanałom dla reklam i promocji dopasowanym do potrzeb i możliwości Twoich pozostałych systemów, a także kultury organizacyjnej.

    Zaawansowane funkcjonalności dla klientów biznesowych

    Dokonuj dogłębnych analiz dokumentacji finansowej i informacji o kontach klientów biznesowych dzięki aplikacjom Business Care oraz Dealer Care.

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    Orange Luxembourg contracts Comarch for complete BSS overhaul

    Obejrzyj video Comarch & Orange Luxembourg!


    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.