Wholesale Billing

Wholesale Billing – zarządzanie relacjami B2B w rozliczeniach roamingowych i hurtowych

Oprogramowanie Comarch Wholesale Billing dla firm telekomunikacyjnych umożliwia dostawcom usług i treści wymianę danych rozliczeniowych i faktur z partnerami w procesach takich jak podział przychodów, rozliczenia za usługi w roamingu czy ruch hurtowy, jak również dzielenie się z partnerami informacjami o przychodach lub kosztach. System ułatwia zarządzanie relacjami z krajowymi i międzynarodowymi partnerami biznesowymi, jest w pełni przygotowany do obsługi najnowszych usług i otwarty na rozwój Twojego biznesu. Produkt Comarch Wholesale Billing dla operatorów telekomunikacyjnych umożliwia przetwarzanie ogromnych ilości różnego rodzaju usług (głosowych, transmisji danych, wiadomości, treści i innych) w ramach każdego rodzaju umowy, w tym dwustronnej, kształtowanej, podziału przychodów, roamingowej, MVNO (umowy z operatorami wirtualnymi dotyczące użycia sieci) i opartej na treściach.

Zobacz, jak nasz inteligentny system BSS wspiera na co dzień Mobile Vikings

Zobacz nasze wideo!

Korzyści z wdrożenia systemu do zarządzania rozliczeniami usług roamingowych i hurtowych - Wholesale Billing:

Wsparcie różnych rodzajów rozliczeń B2B w telekomunikacji

Wspieraj wszelkiego rodzaju rozliczenia, w tym wzajemne – roaming (TAP/RAP/NRTRDE/HUR), treści z udziałem w przychodach, MVNO, M2M, rozliczenia sygnałowe i partnerów OTT.

Sprawne zarządzanie ekosystemem partnerów biznesowych

Zarządzaj relacjami z partnerami i dostawcami oraz automatyzuj większość zadań wymaganych do współpracy w zakresie rozliczeń wzajemnych.

Zobacz nasze materiały PDF związane z zarządzaniem relacjami B2B w rozliczeniach roamingowych i hurtowych!

Uprość operacje B2B2X w erze cyfrowej

Zobacz nasze wideo!

Jeśli jesteś zainteresowany systemem Wholesale Billing dla operatorów telekomunikacyjnych, poznaj także te produkty:

Implementacja rozwiązania Comarch Interpartner Billing

"Comarch zapewnił nam proaktywne podejście do naszych potrzeb i doskonałe rozwiązania. To proaktywne podejście umożliwiło szybkie rozpoczęcie obsługi umów, a rozwiązanie Comarch zostało uznane za niezwykle elastyczne nie tylko w zakresie zaspokajania bieżących potrzeb, ale także wparcia nowych usług i scenariuszy biznesowych na szybko rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym."

Robert Kipczak, Project Manager Netia S.A.
NETIA

Przeczytaj więcej

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza