Wholesale Billing

Wholesale Billing – zarządzanie relacjami B2B w rozliczeniach roamingowych i hurtowych

Oprogramowanie Comarch Wholesale Billing dla firm telekomunikacyjnych umożliwia dostawcom usług i treści wymianę danych rozliczeniowych i faktur z partnerami w procesach takich jak podział przychodów, rozliczenia za usługi w roamingu czy ruch hurtowy, jak również dzielenie się z partnerami informacjami o przychodach lub kosztach. System ułatwia zarządzanie relacjami z krajowymi i międzynarodowymi partnerami biznesowymi, jest w pełni przygotowany do obsługi najnowszych usług i otwarty na rozwój Twojego biznesu. Produkt Comarch Wholesale Billing dla operatorów telekomunikacyjnych umożliwia przetwarzanie ogromnych ilości różnego rodzaju usług (głosowych, transmisji danych, wiadomości, treści i innych) w ramach każdego rodzaju umowy, w tym dwustronnej, kształtowanej, podziału przychodów, roamingowej, MVNO (umowy z operatorami wirtualnymi dotyczące użycia sieci) i opartej na treściach.

Jak przekształcić system BSS, aby dostarczał klientom wszystkie najważniejsze usługi?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z produktu Wholesale Billing:

  1. 01 Wsparcie uzyskane dla różnego rodzaju rozliczeń B2B w telekomunikacji
  2. Wspieraj wszelkiego rodzaju rozliczenia, w tym wzajemne – roaming (TAP/RAP/NRTRDE/HUR), treści z udziałem w przychodach, MVNO, M2M, rozliczenia sygnałowe i partnerów OTT.
  3. 02 Sprawne zarządzanie partnerami
  4. Zarządzaj relacjami z partnerami i dostawcami oraz automatyzuj większość zadań wymaganych do współpracy w zakresie rozliczeń wzajemnych.

Wsparcie uzyskane dla różnego rodzaju rozliczeń B2B w telekomunikacji

Wspieraj wszelkiego rodzaju rozliczenia, w tym wzajemne – roaming (TAP/RAP/NRTRDE/HUR), treści z udziałem w przychodach, MVNO, M2M, rozliczenia sygnałowe i partnerów OTT.

Sprawne zarządzanie partnerami

Zarządzaj relacjami z partnerami i dostawcami oraz automatyzuj większość zadań wymaganych do współpracy w zakresie rozliczeń wzajemnych.

Studium przypadku:

  • Comarch zapewnił nam proaktywne podejście do naszych potrzeb i doskonałe rozwiązania. To proaktywne podejście umożliwiło szybkie rozpoczęcie obsługi umów, a rozwiązanie Comarch zostało uznane za niezwykle elastyczne nie tylko w zakresie zaspokajania bieżących potrzeb, ale także wparcia nowych usług i scenariuszy biznesowych na szybko rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym.

    Robert Kipczak, Project Manager, Netia S.A.

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.