Jak zwiększyć zaangażowanie klienta za pomocą ścieżki użytkownika?
Zobacz nasze wideo!
Prowadzenie działalności gospodarczej na skalę globalną oznacza zmagania z wieloma wyzwaniami. Klienci korporacyjni prowadzący działalność w różnych częściach świata funkcjonują w wielu strefach czasowych, posługują się różnymi językami, a poważnym problemem są inne waluty oraz płynne kursy wymiany, które mają wpływ na naliczanie opłat klientom. Dodatkowo, aby świadczyć usługi globalnie, ich dostawcy zawierają umowy z partnerami rozsianymi po całym świecie. Klientowi natomiast zależy na wygodzie — chciałby mieć jedną umowę z dostawcą i otrzymywać pojedynczą fakturę, niezależnie od miejsca świadczenia usługi, czy ilości zaangażowanych dostawców.
Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, system Comarch Digital Billing & Revenue Management zapewnia obsługę wielu walut i systemów podatkowych, a także sporządzanie dokumentów finansowych nie tylko dla klientów, ale również dla partnerów zaangażowanych w cały proces świadczenia usług.
Produkt ten odpowiada na potrzeby klientów korporacyjnych, umożliwiając swobodne kształtowanie reguł dotyczących kosztów poszczególnych usług, opartych na konfiguracjach zarządzanych przy użyciu katalogu produktów (Comarch Product Catalog). Do naliczania wszystkich opłat i wystawiania dokumentów w odpowiednich walutach wszystkim klientom, partnerom i usługodawcom, stosowany jest zaawansowany mechanizm rozliczania.
Jak zwiększyć zaangażowanie klienta za pomocą ścieżki użytkownika?
Zobacz nasze wideo!
Swobodne zarządzanie cenami i kosztamiModeluj nawet najbardziej złożone oferty i umowy hurtowe dla klientów biznesowych z łatwością i precyzją. | Oferowanie usług telekomunikacyjnych globalnieObsługuj dowolne systemy walutowe i podatkowe w wybranych językach. |
Jeden produkt dla wszystkich uczestników procesuUżywaj jednego, wspólnego, prostego w obsłudze produktu do bilingu dla Twojej firmy, jej klientów i partnerów biznesowych. |
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.