Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel
Zobacz nasze wideo!
Ten gotowy produkt umożliwia operatorom telekomunikacyjnym wprowadzanie, rekomendowanie, sprzedawanie i utrzymywanie usług tradycyjnych oraz cyfrowych, z szybkością i prostotą wymaganą przez dzisiejszy rynek.
Produkt Comarch umożliwia Twojej firmie prowadzenie klienta przez proces zakupów, który obejmuje przeglądanie i porównywanie ofert, sprawdzanie dostępności usługi online, wdrażanie klienta, zarządzanie koszykiem zakupowym w trybie wielokanałowym (omnichannel), aż po realizację zamówienia. Poprzez natywne aplikacje mobilne lub na komputery stacjonarne, klient ma kompletny wgląd w swoje konto, w tym w dane finansowe, dotyczące użytkowania usług oraz złożonych dotychczas zamówień.
Koncepcyjnie proces ten został zaprojektowany mając na uwadze głównie urządzenia mobilne i działania kontekstowe dostępne za jednym kliknięciem, co ułatwia klientom wykonywanie większości operacji za pośrednictwem kanałów online. Działania specyficzne dla telekomunikacji obsługiwane przez system obejmują zarówno proste operacje, takie jak doładowania, blokowanie kart sim lub płatności faktur, jak i operacje bardziej złożone, takie jak odnawianie umów lub przenoszenie kontaktów.
Kontekstowe mechanizmy wsparcia, takie jak wirtualny asystent czy pomoc w mediach społecznościowych, pomagają w rozwiązywaniu problemów online. Zintegrowane narzędzie CRM dla telekomunikacji z gotowymi aplikacjami dla centrów telefonicznej obsługi klienta lub sklepów, również działa na zasadzie „jednego kliknięcia”, a udostępniane jest przez wielokanałowy interfejs REST API. Dzięki temu możliwe jest rozwiązanie problemów zgłoszonych przez klienta, których nie można rozwiązać online, lub pomoc klientom preferującym bezpośredni kontakt.
Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel
Zobacz nasze wideo!
Łatwe przeglądanie faktur i kosztówKorzystaj z pełnego wglądu w koszty bieżące i przeszłe, fakturowanie cyfrowe i integracje z dostawcami usług płatniczych. | Wielokanałowa obsługa klientów (omnichannel)Traktuj swoich klientów w sposób zindywidualizowany dzięki wielokanałowemu zarządzaniu procesami. Wybierz procesy najbardziej korzystne dla Twojej firmy i realizuj je w preferowanych kanałach obsługi klienta. |
Narzędzia pomocnicze, odciążające zespoły obsługi klienta – czat,
Wykorzystaj mechanizmy pomocy uwzględniające czat, wirtualnych asystentów, centrum telefonicznej obsługi klienta i tryb obserwatora. | Intuicyjne zarządzanie usługami cyfrowymi stosując podejście „mobile first”
W kilku prostych krokach zarządzaj usługami i korzystaj z zaawansowanych narzędzi marketingowych, by zwiększać przychody. |
Orange Luxembourg podpisał umowę z Comarch na przebudowę systemów BSS
Zobacz wideo Comarch & Orange Luxembourg!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.