Digital Sales and Customer Care

To gotowe rozwiązanie umożliwia dostawcom usług cyfrowych wprowadzanie, rekomendowanie, sprzedawanie i utrzymywanie tradycyjnych usług telekomunikacyjnych oraz cyfrowych z szybkością i prostotą wymaganą przez dzisiejszy rynek. Klienci są prowadzeni przez proces cyfrowych zakupów, który obejmuje przeglądanie i porównywanie ofert, sprawdzanie dostępności online, wdrażanie klienta, wielokanałowy koszyk zakupowy i proces realizacji zamówienia. Poprzez natywne aplikacje mobilne lub na komputery stacjonarne, klient ma kompletny, praktyczny wgląd w swoje konto, w tym finanse, użytkowanie i usługi, które posiada.  Koncepcja projektowania z myślą o urządzeniach mobilnych i działaniach kontekstowych dostępnych za jednym kliknięciem umożliwia klientom wykonywanie większości operacji za pośrednictwem kanałów online. Działania specyficzne dla telekomunikacji obejmują zarówno proste operacje, takie jak doładowania, blokowanie kart sim lub płatności za faktury, jak i operacje bardziej złożone, takie jak odnawianie umów lub przenoszenie kontaktów. Kontekstowe mechanizmy wsparcia cyfrowego, takie jak wirtualny asystent czy pomoc w mediach społecznościowych, pomagają w rozwiązywaniu problemów online. Systemy CRM dla telekomunikacji z gotowymi aplikacjami dla centrów telefonicznej obsługi klienta lub sklepów, działające na tej samej prostej zasadzie „jednego kliknięcia”, udostępniane przez wielokanałowy interfejs REST API, umożliwiają rozwiązywanie problemów, których nie można rozwiązać online, lub służą klientom preferującym bezpośredni kontakt.

    Jak zastosować strategię omnichannel w telekomunikacji?

    Oglądaj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Digital Sales and Customer Care:

    1. 01 Kompleksowy przegląd globalny
    2. Kontroluj koszty bieżące i przeszłe, fakturowanie cyfrowe i integracje z dostawcami usług płatniczych.
    3. 02 Obsługa wielokanałowa
    4. Wspieraj zindywidualizowane kierowanie klienta przez wielokanałowe zarządzanie procesami Wybierz procesy najbardziej korzystne dla Twojej firmy i umieść je w preferowanych kanałach.
    5. 03 Pomoc kontekstowa
    6. Wykorzystaj mechanizmy pomocy uwzględniające czat, wirtualnych asystentów, centrum telefonicznej obsługi klienta i tryb obserwatora.
    7. 04 Intuicyjne usługi cyfrowe i koncepcja projektowania z myślą o urządzeniach mobilnych
    8. W kilku prostych krokach zarządzaj usługami katalogowymi, w tym zaawansowanymi narzędziami marketingowymi.

    Kompleksowy przegląd globalny

    Kontroluj koszty bieżące i przeszłe, fakturowanie cyfrowe i integracje z dostawcami usług płatniczych.

    Obsługa wielokanałowa

    Wspieraj zindywidualizowane kierowanie klienta przez wielokanałowe zarządzanie procesami Wybierz procesy najbardziej korzystne dla Twojej firmy i umieść je w preferowanych kanałach.

    Pomoc kontekstowa

    Wykorzystaj mechanizmy pomocy uwzględniające czat, wirtualnych asystentów, centrum telefonicznej obsługi klienta i tryb obserwatora.

    Intuicyjne usługi cyfrowe i koncepcja projektowania z myślą o urządzeniach mobilnych

    W kilku prostych krokach zarządzaj usługami katalogowymi, w tym zaawansowanymi narzędziami marketingowymi.

    Powiązane rozwiązania:

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    • White Paper

      White Paper

      How to Personalize Telecom Services and Reach the Next Level of Customer Engagement Using Guided Customer Juorneys
    • Raport Comarch

      Raport Comarch

      66% dyrektorów IT preferuje stosowanie modelu SaaS w implementacjach AI i IoT
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.