Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel
Zobacz nasze wideo!
Produkt Comarch Enterprise Billing, Charging & Revenue Management jest wyjątkowym oprogramowaniem do fakturowania i rozliczania usług telekomunikacyjnych, które adresuje potrzeby nawet najbardziej złożonych środowisk korporacyjnych, charakterystycznych dla największych klientów biznesowych (B2B) Twojej firmy.
System ten oferuje takie możliwości jak jednoczesna obsługa wielu oddziałów i jednostek firmy, dzielone rozliczanie (podział na centra kosztów) z elastycznym definiowaniem reguł opartych na czasie połączenia lub rodzaju usługi, raportowanie danych ad hoc, naliczanie opłat według zdefiniowanych progów, współdzielenie pakietów danych na poziomie firmy lub oddziału, tworzenie zamkniętych grup użytkowników, jak również dostępność danych dotyczących użytkowania usług i danych finansowych w środku cyklu.
Produkt Comarch do zarządzania rozliczeniami usług telekomunikacyjnych dla dużych firm umożliwia zaawansowaną kontrolę kosztów w czasie rzeczywistym, opartą na modyfikowalnych regułach oraz łatwe sporządzanie jednej faktury za wszystkie usługi telefonii mobilnej i stacjonarnej, hostingu oraz transmisji danych związanych z Internetem rzeczy (IoT) dla danego klienta korporacyjnego. Dzięki systemowi Comarch możesz swobodnie definiować struktury organizacyjne i hierarchie oraz tworzyć reguły podziału rozliczeń na jednostki firmy, w tym funkcję rozliczeń na rzecz innego podmiotu, która umożliwia tworzenie faktur dla firm trzecich. System ten pozwala na udostępnianie w formie graficznej danych dotyczących naliczania opłat i rozliczania, a moduł bilingowy zapewnia łatwe i sprawne zarządzanie płatnościami, gromadzenie danych, księgowanie i prowadzenie ksiąg pomocniczych.
System Comarch Enterprise Billing, Charging & Revenue Management został zaprojektowany tak, że można go łatwo zintegrować z innymi modułami firmy Comarch, na przykład z platformą do prezentowania danych w czasie rzeczywistym (Real-time Data Control & Presentation) czy z portalem samoobsługowym dla klientów B2B (Corporate Self-Care) – w celu prezentowania faktur cyfrowych za usługi telekomunikacyjne klientom korporacyjnym.
Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel
Zobacz nasze wideo!
Jedna faktura za usługę, niezależnie od ilości zaangażowanych dostawcówAgreguj dane pochodzące z różnych systemów rozliczeniowych i sporządź dla danego klienta korporacyjnego jedną fakturę obejmującą wszystkie usługi, niezależnie od ilości podmiotów zaangażowanych w ich dostarczanie. | Prosta obsługa klientów korporacyjnych o złożonych hierarchiachZaoferuj swoim klientom ujednoliconą, jednoczesną obsługę wielu jednostek firmy o dowolnej strukturze organizacyjnej. |
Zwiększona dokładność procesu fakturowaniaDokonuj podglądu faktur wystawionych klientom korporacyjnym przed ich zatwierdzeniem. | Analiza kosztów i faktur w trybie onlinePrzeglądaj faktury w trybie online z możliwością analizy z zawężaniem do jednego wydarzenia. |
Podział kosztów pomiędzy firmą a zaangażowanymi partneramiNaliczaj opłaty z podziałem między szereg podmiotów trzecich. |
"Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie - a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."
Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych
KPN
Kompleksowa implementacja produktów BSS
Zobacz wideo Comarch & X by Orange!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.