Comarch Intelligent Assurance – zobacz jak działa oparte na sztucznej inteligencji rozwiązanie Service Assurance dla telekomunikacji

Odkryj, co dzieje się w Twojej sieci, gdy połączysz systemy OSS z potęgą sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego

IAA Demo Software

 

Chciałbyś wiedzieć, co się dzieje w Twojej sieci telekomunikacyjnej i jak poszczególne zdarzenia wpływają na Twoich klientów? Zastanawiasz się, jak nie przegapić ważnych zdarzeń i chcesz mieć pewność, że zawsze posiadasz aktualne informacje o swoich usługach oraz zasobach sieciowych?

 

Jeśli tak, to oparty na sztucznej inteligencji system Service Assurance jest dla Ciebie!

Podczas prezentacji demo pokażemy Ci, jak zwiększyć wydajność Twojej firmy telekomunikacyjnej, by mogła w pełni wykorzystać potencjał posiadanych danych. Będziesz mógł zobaczyć, jak w praktyce działają poszczególne elementy oraz funkcje rozwiązania Comarch Intelligent Assurance, takie jak:

  • Łączenie danych z wielu źródeł i przekształcanie tych informacji do formy, która jest czytelna dla wszystkich używanych w Twojej firmie narzędzi. Wydajny moduł assurance mediation jest nie tylko interfejsem służącym do dostarczania danych do systemów analitycznych, lecz także złożonym narzędziem, które wykonuje wiele operacji i działa jako nowoczesne źródło danych dla systemów analitycznych.
  • Nowoczesny Silnik Data Factory, który jest doskonałym narzędziem analitycznym do gromadzenia, tworzenia i prezentacji danych z mierników wydajności i jakości. Analiza statystyk jest obecnie jedną z najskuteczniejszych metod konserwacji predykcyjnej (predictive maintenance), umożliwiającą reagowanie na zakłócenia w sieci, zanim staną się one widoczne dla klienta.
  • Zbieranie i ulepszanie metod zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych (service assurance), przy jednoczesnej pewności, że nie zostaną one utracone wraz z odejściem ekspertów.
  • Swobodne konfigurowanie pulpitów nawigacyjnych, przy równoczesnym wdrażaniu zasady posiadania minimalnej, ale wystarczającej ilości informacji do wykonania poszczególnych zadań.
  • Doświadczenie systemu zarządzania jakością usług, który jest naprawdę wygodny w użyciu i całkowicie zintegrowany.

 

Dlaczego warto wziąć udział w sesji demonstracyjnej naszego oprogramowania Intelligent Assurance opartego na sztucznej inteligencji?

  • Odkryjesz, w jaki sposób algorytmy AI zmieniają proces zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych i rozszerzają możliwości automatycznego zarządzania nimi (zero-touch)
  • Doświadczysz łatwości wdrażania nawet najbardziej skomplikowanych procesów w zakresie zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych
  • Zobaczysz, jak łatwe jest przechodzenie pomiędzy procesami w ramach systemu Comarch Intelligent Assurance i odkryjesz wyjątkową możliwość swobodnego organizowania i łączenia ról poszczególnych pracowników w przedsiębiorstwie
  • W ciągu tej jednogodzinnej prezentacji demo zdobędziesz wiedzę na temat potencjalnej optymalizacji i automatyzacji procesów zarządzania jakością usług
  • Skorzystasz z analizy potrzeb biznesowych Twojej firmy, związanych z zarządzaniem jakością usług i otrzymasz możliwe rozwiązania, które chętnie omówimy po prezentacji
  • Uzyskasz bardziej szczegółową prezentację, opartą na informacjach, które nam przekażesz, korzystając z poniższego formularza (takich jak główne potrzeby biznesowe i elementy wymagające poprawy, planowane optymalizacje procesów związanych z usługami i wymagane integracje)

 

Przekonaj się, jak sztuczna inteligencja pomaga przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom.

Zapisz się na prezentację na żywo już teraz!

 

Aby poprosić o prezentację demo rozwiązania Intelligent Assurance, wypełnij poniższy formularz:

Czy na pewno chcesz wysłać formularz?

* Pola wymagane


 

Na podstawie tej zgody Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez spółki z grupy Comarch w celu wysyłki newslettera. Możesz wycofać tę zgodę w dowolnym momencie. Pamiętaj, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych sprzed cofnięcia zgody. Prosimy o Twoją zgodę przede wszystkim z uwagi na przepisy o ochronie danych osobowych. Twoja zgoda jest równoznaczna z akceptacją otrzymywania na wskazany adres e-mail zawartych w naszym newsletterze niezamówionych komunikatów marketingu bezpośredniego i korzystania do tego celu z środków porozumiewania się na odległość. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki wysyłania niezamówionych informacji handlowych i marketingu bezpośredniego pocztą elektroniczną, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą mailowo. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.

Prosimy o tę zgodę z uwagi na przepisy określające warunki marketingu bezpośredniego na telefon, aby nasi przedstawiciele mogli skontaktować się z Tobą telefonicznie. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w tym przypadku przez spółki z grupy Comarch na podstawie ich prawnie uzasadnionego interesu. Dowiedz się więcej o tym jak spółki z grupy Comarch przetwarzają dane osobowe.