Service Inventory

Czym jest Service Inventory?

Rolą systemu Comarch Service Inventory jest umożliwienie zarządzania siecią z perspektywy usług. Produkt ten, wstępnie zintegrowany z Comarch Service Catalog, opisuje usługi zgodnie z modelem TMF SID, który wyróżnia usługi klienckie (Customer Facing Services– CFS) oraz usługi sieciowe (Resource Facing Services– RFS).

Przy zintegrowaniu z Product Inventory (poprzez interfejs north-bound) oraz z Network Inventory (poprzez interfejs south-bound), system Comarch Service Inventory zapewnia kompleksowy widok sieci, usług i produktów:
widok oddolny – umożliwia spojrzenie od produktu i usługi aż po elementy sieciowe potrzebne do dostarczenia danego produktu
widok odgórny – umożliwia spojrzenie od strony elementów sieciowych i identyfikację serwisów i produktów, które są przez te elementy wspierane

    Zyskaj przewagę konkurencjyjną dzięki "network slicing"

    Zobacz nasze wideo!


    Funkcjonalności Service Inventory:

    Przechowywanie informacji o nowych usługach

    Przechowuj informacje o nowych usługach dostarczanych za pośrednictwem procesu service fulfillment, w szczególności o instancjach klienckich (CFS) i sieciowych (RFS) dla poszczególnych zamówień.

    Kompleksowa informacja o usługach telekomunikacyjnych

    Korzystaj z dostarczanych przez system informacji o istniejących usługach, umożliwiając tym samym odpowiednią realizację zamówień dotyczących ich aktualizacji lub odłączenia.

    Obliczanie wpływu problemów z siecią na klienta

    Obliczaj wpływ jaki wywierają problemy z elementami w sieci na usługi po stronie klienta.

    Łatwa propagacja alarmów sieciowych

    Łatwo dokonuj propagacji alarmów oraz obliczaj wskaźniki KPI/KQI dla procesów monitorowania usług oraz zarządzania ich jakością.

    Dokładne informacje o wykorzystaniu zasobów sieciowych

    Miej pełną informację o wykorzystaniu zasobów / usług sieciowych do procesów unowocześniania i planowania sieci.

    Comarch Service Inventory

    Comarch Service Inventory

    Korzyści z produktu Service Inventory:

    Usprawnienie działań

    Usprawnienie działań operacyjnych dzięki zapewnieniu kompletnego oddolnego i odgórnego widoku usług i odpowiadających im zasobów sieciowych.

    Eliminacja niezgodności

    Eliminacja niezgodności pomiędzy spojrzeniem z punktu widzenia biznesu / klienta a dostępną technologią i infrastrukturą umożliwia lepszą kontrolę kosztów rozwoju i utrzymania sieci.

    Oszczędność czasu i kosztów

    Skrócenie czasu i obniżenie kosztów wprowadzania nowych usług na rynek – wraz z systemem Comarch Central Product Manager produkt jest motorem napędowym automatyzacji procesów fulfillment.

    Większa satysfakcja klientów

    Poprawa satysfakcji klientów dzięki usprawnieniu procesów monitorowania usług i zarządzania ich jakością.
     

    Lepsze wykorzystanie zasobów

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały PDF!

      Zobacz wszystkie materiały

      Jeśli jesteś zainteresowany systemem Service Inventory, poznaj także te produkty:

      Studium przypadku:

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.