Service Inventory

Service Inventory – kompleksowe zarządzanie siecią i produktami telekomunikacyjnymi

Comarch Service Inventory umożliwia kompleksowe zarządzanie siecią i wszystkimi powiązanymi produktami usługowymi. System ten można wstępnie zintegrować z rozwiązaniem Comarch Service Catalog w sposób umożliwiający opisanie usług i produktów oferowanych za pośrednictwem danej sieci. W takim rozumieniu Comarch Telecom Service Inventory działa zgodnie z modelem organizacji branżowej TMF SID (w zakresie usług klienckich (CFS), ale też usług technicznych (RFS)).

Comarch Telecom Service Inventory można zintegrować z systemem Comarch Product Inventory (za pośrednictwem interfejsu northbound) oraz modułem Comarch Network Inventory (za pośrednictwem interfejsu southbound). We współpracy z tymi produktami, Comarch Telecom Service Inventory zapewnia kompleksowy widok całej sieci, wraz ze wszystkimi oferowanymi usługami, przez co upraszcza zarządzanie nimi.

    Notatka prasowa: Wdrożenie rozwiązania Network and Service Inventory w Arqiva:

     
    Comarch świadczy na rzecz brytyjskiego telekomu usługi specjalistyczne w zakresie wsparcia dla należącej do rządowego projektu platformy Smart Metering Programme. Projekt zakłada instalację inteligentnych liczników w 26 milionach domów i mieszkań w Wielkiej Brytanii do 2020 roku...

    Przeczytaj więcej >>

    Szanse i wyzwania związane z automatyzacją sieci 5G

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia produktu Service Inventory do kompleksowego zarządzanie siecią i produktami telekomunikacyjnymi:

    Korzystanie z odgórnego oraz oddolnego widoku sieci

    W widoku odgórnym możesz przejść od poziomu usług (oferowanych klientom) do poziomu zasobów sieciowych wymaganych do świadczenia tych usług. W widoku oddolnym możesz natomiast zidentyfikować usługi, które są obsługiwane przez dany element sieci.

    Rozszerzenie możliwości zarządzania jakością usług

    System rejestruje wpływ problemów z siecią na usługi świadczone klientom. Umożliwia też rozsyłanie alarmów i obliczanie wskaźników KPI/KQI dla procesów monitorowania i zarządzania jakością usług.
     

    OPomost pomiędzy sieciami i usługami

    Wyeliminuj lukę pomiędzy widokiem zorientowanym na firmę/klienta i podstawową infrastrukturą techniczną, co zapewni lepszą kontrolę nad kosztami rozbudowy i utrzymania sieci.

    Oszczędność czasu i pieniędzy

    Skróć czas wprowadzania produktów i usług na rynek, i obniż koszty dostarczania ich klientom. We współpracy z rozwiązaniem Comarch Service Catalog, produkt ten wspomaga automatyzację realizacji usług.

    Zapewnienie klientom lepszego doświadczenia

    System wspiera procesy monitorowania i zarządzania jakością usług, przez co przyczynia się do poprawy jakości usług i doświadczeń klientów.

    Optymalizacja planowania sieci

    Comarch Service Inventory dostarcza informacje dotyczące wykorzystania zasobów i usług sieciowych dla procesów planowania i rozbudowywania sieci.

    Wsparcie automatyzacji realizacji usług

    Korzystaj z rozwiązania Comarch Service Inventory do przechowywania danych na temat nowych usług dostarczanych podczas procesu realizacji, a w szczególności wdrożeń CFS/RFS w przypadku zamówień usług klienckich i technicznych. System dostarcza niezbędne informacje dotyczące istniejących usług, aby umożliwić prawidłową realizację zgłoszeń dotyczących aktualizacji i zakończenia.

    Comarch Service Inventory

    Comarch Service Inventory

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały PDF!

      Zobacz wszystkie materiały

      Wykorzystanie AI i ML w automatycznym procesie skalowania i samonaprawiania wirtualnych funkcji sieciowych różnych dostawców

      Zobacz nasze wideo!


      Jeśli jesteś zainteresowany systemem Service Inventory, poznaj także te produkty:

      Studium przypadku:

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.