Service Inventory

Czym jest Service Inventory?

Rolą systemu Comarch Service Inventory jest umożliwienie zarządzania siecią z perspektywy usług. Produkt ten, wstępnie zintegrowany z Comarch Service Catalog, opisuje usługi zgodnie z modelem TMF SID, który wyróżnia usługi klienckie (Customer Facing Services– CFS) oraz usługi sieciowe (Resource Facing Services– RFS).

Przy zintegrowaniu z Product Inventory (poprzez interfejs north-bound) oraz z Network Inventory (poprzez interfejs south-bound), system Comarch Service Inventory zapewnia kompleksowy widok sieci, usług i produktów:
widok oddolny – umożliwia spojrzenie od produktu i usługi aż po elementy sieciowe potrzebne do dostarczenia danego produktu
widok odgórny – umożliwia spojrzenie od strony elementów sieciowych i identyfikację serwisów i produktów, które są przez te elementy wspierane

    Jak produkt Service Inventory usprawnia działania operacyjne dzięki kompletnemu widokowi usług i odpowiadających im zasobów sieciowych?

    Obejrzyj nasze video!


    Funkcjonalności Service Inventory:

    1. 01 Przechowywanie informacji o nowych usługach
    2. Przechowuj informacje o nowych usługach dostarczanych za pośrednictwem procesu service fulfillment, w szczególności o instancjach klienckich (CFS) i sieciowych (RFS) dla poszczególnych zamówień.
    3. 02 Kompleksowa informacja o usługach telekomunikacyjnych
    4. Korzystaj z dostarczanych przez system informacji o istniejących usługach, umożliwiając tym samym odpowiednią realizację zamówień dotyczących ich aktualizacji lub odłączenia.
    5. 03 Obliczanie wpływu problemów z siecią na klienta
    6. Obliczaj wpływ jaki wywierają problemy z elementami w sieci na usługi po stronie klienta.
    7. 04 Łatwa propagacja alarmów sieciowych
    8. Łatwo dokonuj propagacji alarmów oraz obliczaj wskaźniki KPI/KQI dla procesów monitorowania usług oraz zarządzania ich jakością.
    9. 05 Dokładne informacje o wykorzystaniu zasobów sieciowych
    10. Miej pełną informację o wykorzystaniu zasobów / usług sieciowych do procesów unowocześniania i planowania sieci.

    Przechowywanie informacji o nowych usługach

    Przechowuj informacje o nowych usługach dostarczanych za pośrednictwem procesu service fulfillment, w szczególności o instancjach klienckich (CFS) i sieciowych (RFS) dla poszczególnych zamówień.

    Kompleksowa informacja o usługach telekomunikacyjnych

    Korzystaj z dostarczanych przez system informacji o istniejących usługach, umożliwiając tym samym odpowiednią realizację zamówień dotyczących ich aktualizacji lub odłączenia.

    Obliczanie wpływu problemów z siecią na klienta

    Obliczaj wpływ jaki wywierają problemy z elementami w sieci na usługi po stronie klienta.

    Łatwa propagacja alarmów sieciowych

    Łatwo dokonuj propagacji alarmów oraz obliczaj wskaźniki KPI/KQI dla procesów monitorowania usług oraz zarządzania ich jakością.

    Dokładne informacje o wykorzystaniu zasobów sieciowych

    Miej pełną informację o wykorzystaniu zasobów / usług sieciowych do procesów unowocześniania i planowania sieci.

    Comarch Service Inventory

    Comarch Service Inventory

    Korzyści z produktu Service Inventory:

    1. 01 Usprawnienie działań
    2. Usprawnienie działań operacyjnych dzięki zapewnieniu kompletnego oddolnego i odgórnego widoku usług i odpowiadających im zasobów sieciowych.
    3. 02 Eliminacja niezgodności
    4. Eliminacja niezgodności pomiędzy spojrzeniem z punktu widzenia biznesu / klienta a dostępną technologią i infrastrukturą umożliwia lepszą kontrolę kosztów rozwoju i utrzymania sieci.
    5. 03 Lepsze wykorzystanie zasobów
    6. 04 Oszczędność czasu i kosztów
    7. Skrócenie czasu i obniżenie kosztów wprowadzania nowych usług na rynek – wraz z systemem Comarch Central Product Manager produkt jest motorem napędowym automatyzacji procesów fulfillment.
    8. 05 Większa satysfakcja klientów
    9. Poprawa satysfakcji klientów dzięki usprawnieniu procesów monitorowania usług i zarządzania ich jakością.

    Usprawnienie działań

    Usprawnienie działań operacyjnych dzięki zapewnieniu kompletnego oddolnego i odgórnego widoku usług i odpowiadających im zasobów sieciowych.

    Eliminacja niezgodności

    Eliminacja niezgodności pomiędzy spojrzeniem z punktu widzenia biznesu / klienta a dostępną technologią i infrastrukturą umożliwia lepszą kontrolę kosztów rozwoju i utrzymania sieci.

    Lepsze wykorzystanie zasobów

    Oszczędność czasu i kosztów

    Skrócenie czasu i obniżenie kosztów wprowadzania nowych usług na rynek – wraz z systemem Comarch Central Product Manager produkt jest motorem napędowym automatyzacji procesów fulfillment.

    Większa satysfakcja klientów

    Poprawa satysfakcji klientów dzięki usprawnieniu procesów monitorowania usług i zarządzania ich jakością.

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.