Szanse i wyzwania związane z automatyzacją sieci 5G
Zobacz nasze wideo!
Comarch Service Inventory umożliwia kompleksowe zarządzanie siecią i wszystkimi powiązanymi produktami usługowymi. System ten można wstępnie zintegrować z rozwiązaniem Comarch Service Catalog w sposób umożliwiający opisanie usług i produktów oferowanych za pośrednictwem danej sieci. W takim rozumieniu Comarch Telecom Service Inventory działa zgodnie z modelem organizacji branżowej TMF SID (w zakresie usług klienckich (CFS), ale też usług technicznych (RFS)).
Comarch Telecom Service Inventory można zintegrować z systemem Comarch Product Inventory (za pośrednictwem interfejsu northbound) oraz modułem Comarch Network Inventory (za pośrednictwem interfejsu southbound). We współpracy z tymi produktami, Comarch Telecom Service Inventory zapewnia kompleksowy widok całej sieci, wraz ze wszystkimi oferowanymi usługami, przez co upraszcza zarządzanie nimi.
Szanse i wyzwania związane z automatyzacją sieci 5G
Zobacz nasze wideo!
Korzystanie z odgórnego oraz oddolnego widoku sieciW widoku odgórnym możesz przejść od poziomu usług (oferowanych klientom) do poziomu zasobów sieciowych wymaganych do świadczenia tych usług. W widoku oddolnym możesz natomiast zidentyfikować usługi, które są obsługiwane przez dany element sieci. | Rozszerzenie możliwości zarządzania jakością usługSystem rejestruje wpływ problemów z siecią na usługi świadczone klientom. Umożliwia też rozsyłanie alarmów i obliczanie wskaźników KPI/KQI dla procesów monitorowania i zarządzania jakością usług. |
Pomost pomiędzy sieciami i usługamiWyeliminuj lukę pomiędzy widokiem zorientowanym na firmę/klienta i podstawową infrastrukturą techniczną, co zapewni lepszą kontrolę nad kosztami rozbudowy i utrzymania sieci. | Oszczędność czasu i pieniędzySkróć czas wprowadzania produktów i usług na rynek, i obniż koszty dostarczania ich klientom. We współpracy z rozwiązaniem Comarch Service Catalog, produkt ten wspomaga automatyzację realizacji usług. |
Zapewnienie klientom lepszego doświadczeniaSystem wspiera procesy monitorowania i zarządzania jakością usług, przez co przyczynia się do poprawy jakości usług i doświadczeń klientów. | Optymalizacja planowania sieciComarch Service Inventory dostarcza informacje dotyczące wykorzystania zasobów i usług sieciowych dla procesów planowania i rozbudowywania sieci. |
Wsparcie automatyzacji realizacji usługKorzystaj z rozwiązania Comarch Service Inventory do przechowywania danych na temat nowych usług dostarczanych podczas procesu realizacji, a w szczególności wdrożeń CFS/RFS w przypadku zamówień usług klienckich i technicznych. System dostarcza niezbędne informacje dotyczące istniejących usług, aby umożliwić prawidłową realizację zgłoszeń dotyczących aktualizacji i zakończenia. |
Wykorzystanie AI i ML w automatycznym procesie skalowania i samonaprawiania wirtualnych funkcji sieciowych różnych dostawców
Zobacz nasze wideo!
"Spośród wszystkich dostawców proponujących podobne rozwiązania OSS, tylko Comarch zaoferował już gotowy i działający produkt o mocnej pozycji na rynku, wraz z możliwością uwzględnienia specyficznych wymogów funkcjonalnych w zakresie zaawansowanego współdzielenia danych."
Thomas Kiemle, Dyrektor Działu Systemów Configuration & Provisioning
Telekom Deutschland
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.