Jak produkt Service Inventory usprawnia działania operacyjne dzięki kompletnemu widokowi usług i odpowiadających im zasobów sieciowych?
Obejrzyj nasze video!
Rolą systemu Comarch Service Inventory jest umożliwienie zarządzania siecią z perspektywy usług. Produkt ten, wstępnie zintegrowany z Comarch Service Catalog, opisuje usługi zgodnie z modelem TMF SID, który wyróżnia usługi klienckie (Customer Facing Services– CFS) oraz usługi sieciowe (Resource Facing Services– RFS).
Przy zintegrowaniu z Product Inventory (poprzez interfejs north-bound) oraz z Network Inventory (poprzez interfejs south-bound), system Comarch Service Inventory zapewnia kompleksowy widok sieci, usług i produktów:
widok oddolny – umożliwia spojrzenie od produktu i usługi aż po elementy sieciowe potrzebne do dostarczenia danego produktu
widok odgórny – umożliwia spojrzenie od strony elementów sieciowych i identyfikację serwisów i produktów, które są przez te elementy wspierane
Jak produkt Service Inventory usprawnia działania operacyjne dzięki kompletnemu widokowi usług i odpowiadających im zasobów sieciowych?
Obejrzyj nasze video!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.