Comarch OSS DEMO - automatyczne, kompleksowe uruchamianie i świadczenie usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
Comarch Service Catalog to produkt IT, który służy operatorom telekomunikacyjnym do definiowania reguł usług oraz umożliwia centralizację zarządzania ich specyfikacją, której celem jest zwiększenie automatyzacji kompleksowego procesu dostarczania i zapewniania jakości usług.
Rola produktu Service Catalog jest jeszcze bardziej kluczowa w przypadku sieci zwirtualizowanych i programowalnych (NFV/SDN), ponieważ umożliwia modelowanie łańcuchów usług i wspomaga ich orkiestrację.
System Comarch Service Catalog jest zgodny z modelem organizacji branżowej TMF SID i umożliwia zarządzanie specyfikacjami usług klienckich (customer-facing services - CFS) oraz ich dekompozycję i przypisywanie do specyfikacji usług technicznych. Dzięki temu można przekształcić usługi klienckie w odpowiednie usługi techniczne (sieciowe). Usługi techniczne działające w oparciu o funkcje zwirtualizowane mogą odgrywać szczególną rolę „budulca” przy tworzeniu usług klienckich.
Comarch Service Catalog jest wstępnie zintegrowany z produktem Comarch Service Inventory, czyli systemem służącym do zarządzania instancjami usług tak, aby były tworzone zgodnie ze specyfikacjami.
Comarch OSS DEMO - automatyczne, kompleksowe uruchamianie i świadczenie usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
Sprawne dodawanie nowych usług do portfolio dzięki automatyzacjiDefiniuj produkty z perspektywy zarówno biznesowej, jak i technicznej, dzięki wstępnej integracji z katalogiem produktów Comarch Product Catalog, która umożliwia automatyzację procesu order-to-cash (zarządzanie zamówieniem od momentu otrzymania go od klienta, do momentu dostarczenia usługi). | Zmniejszenie kosztów realizacji usług telekomunikacyjnychObniżaj koszty biznesu, dzięki centralizacji i automatyzacji zarządzania usługami, zarówno w zakresie ich dostarczania (service fulfillment), jak i zapewnienia ich jakości (service assurance). |
Podniesienie satysfakcji klientów dzięki wysokiej jakości usługŁatwo definiuj reguły dotyczące monitorowania usług i zarządzania ich jakością, dzięki czemu poprawisz zadowolenie klientów (customer experience). |
Comarch Service Catalog jest pre-integrowany z repozytorium informacji o usługach sieciowych Comarch Service Inventory, które z kolei odpowiada za zarządzanie instancjami usług tak, aby były one tworzone zgodnie ze specyfikacją.
Comarch Service Catalog jest miejscem definiowania reguł dotyczących usług i wspierających procesy ich dostarczania do klienta oraz zarządzających ich jakością. W systemie definiować można:
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.