OSS Service Desk

Czym jest produkt OSS Service Desk?

Najważniejszym wymaganiem stawianym współczesnym sieciom jest zapewnienie ciągłej dostępności na potrzeby realizacji kluczowych zadań firm. Sprzęt sieciowy jest jednak coraz bardziej złożony, co zwiększa ryzyko wystąpienia awarii. Wydajne radzenie sobie z awariami będącymi źródłem reklamacji klientów jest niezbędne dla ulepszenia ogólnej niezawodności systemu. OSS Service Desk (OSSSD) firmy Comarch to oparty na nowoczesnej technologii kompletny system wspomagający inżynierów pracujących w centrach operacji sieciowych obsługiwać sytuacji, które mogą potencjalnie negatywnie rzutować na doświadczenia klientów, a tym samym na przychody firmy. To wyspecjalizowany system przepływu pracy skupiający się na trzech najważniejszych procesach określonych w bibliotece IT Infrastructure Library (ITIL®):

  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
To niezastąpione narzędzie wspiera operatorów sieci i usług w zakresie szybkiego rozwiązywania problemów związanych ze zdarzeniami w sposób zgodny z określonymi umowami dotyczącymi poziomu usług, skuteczną analizą przyczyn źródłowych zgłaszanych problemów oraz starannego planowania zmian w zakresie sieci, by minimalizować wpływ na klienta i umowy biznesowe.
Standard Incident and Problem Management processes powered by AI

Korzyści z produktu OSS Service Desk:

  1. 01 Zautomatyzuj proces zapewnienia jakości
  2. Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z szeregu źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.
  3. 02 Zwiększ swoją wydajność operacyjną
  4. Usługa OSS Service Desk firmy Comarch umożliwia najwyższy poziom automatyzacji analizy przyczyn źródłowych i wpływu dzięki zastosowaniu elastycznego mechanizmu korelacji i wyjątkowych mechanizmów list kontrolnych.
  5. 03 Integracja zgłoszeń przy użyciu inteligentnego przetwarzania zdarzeń
  6. Możesz osadzić zgłoszenia problemów pochodzące od klientów lub z sieci w ramach kompleksowego przetwarzania zdarzeń z różnych źródeł.
  7. 04 Gromadź wiedzę członków organizacji
  8. Możesz osadzić wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Zautomatyzuj proces zapewnienia jakości

Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych działań uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z szeregu źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być ręcznie przetwarzane przez operatorów.

Zwiększ swoją wydajność operacyjną

Usługa OSS Service Desk firmy Comarch umożliwia najwyższy poziom automatyzacji analizy przyczyn źródłowych i wpływu dzięki zastosowaniu elastycznego mechanizmu korelacji i wyjątkowych mechanizmów list kontrolnych.

Integracja zgłoszeń przy użyciu inteligentnego przetwarzania zdarzeń

Możesz osadzić zgłoszenia problemów pochodzące od klientów lub z sieci w ramach kompleksowego przetwarzania zdarzeń z różnych źródeł.

Gromadź wiedzę członków organizacji

Możesz osadzić wiedzę zespołów operacyjnych w systemie w uporządkowany sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego, by zwiększyć swoją wydajność operacyjną.

Powiązane produkty:

Studium przypadku:

  • Biorąc pod uwagę kompleksowość rozwiązania i jego złożoność, jak i ambitne ramy czasowe projektu, szukaliśmy doświadczonego i godnego zaufania dostawcy BSS/OSS. Comarch współpracował już z różnymi dużymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, w tym przez ostatnie 10 lat przy różnych projektach ze spółkami Grupy Deutsche Telekom. Zaufanie to było z pewnością jednym z ważnych czynników przy wyborze ich na partnera w tym strategicznie ważnym projekcie.
    Comarch zademonstrował wysoki stopień zrozumienia naszych potrzeb i wypracowaliśmy wspólnie optymalne rozwiązanie. Dynamiczne podejście zespołu Comarch i ich umiejętność słuchania naszych potrzeb biznesowych i technicznych, jak również dostosowania wdrożenia tak, by jak najlepiej wspierało realizację naszych celów, jest ostatecznym dowodem, że podjęliśmy właściwą decyzję.
      
    Dr. Marcus Hacke, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, ngena GmbH

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.