OSS Service Desk

OSS Service Desk – system do sprawnej obsługi zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji

Dostępność sieci i jej wysoka jakość są w dobie 5G i ciągłego rozwoju technologii jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie firmy telekomunikacyjnej. Dlatego skuteczne zarządzanie awariami w sieci telekomunikacyjnej, będącymi potencjalnym źródłem reklamacji klientów, jest w dzisiejszych czasach niezbędne.

Comarch OSS Service Desk (OSSSD) pomaga inżynierom pracującym w centrach operacji sieciowych obsługiwać sytuacje, które mogą potencjalnie negatywnie rzutować na doświadczenia klientów, a tym samym na przychody firmy. To wyspecjalizowany system przepływu pracy skupiający się na trzech najważniejszych procesach określonych w bibliotece IT Infrastructure Library (ITIL®):

  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management


Comarch OSS Service Desk wspiera operatorów sieci telekomunikacyjnej w szybkim rozwiązywaniu problemów związanych z infrastrukturą sieciową, w sposób zgodny z określonymi umowami dotyczącymi poziomu świadczenia usług (SLA). System do obsługi zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji zapewnia też skuteczną analizę przyczyn zgłaszanych problemów oraz staranne planowanie zmian w zakresie sieci, mając zminimalizować wpływ na klienta i umowy biznesowe w branży telekomunikacyjnej.

Obsługa otwartych interfejsów API opracowanych przez TM Forum

Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 10 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów. 

Dowiedz się więcej

Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!

Standard Incident and Problem Management processes powered by AI

Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

Zobacz nasze wideo!

Korzyści z wdrożenia systemu obsługi zgłoszeń serwisowych - OSS Service Desk:

Automatyzacja obsługi zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji nawet
w 90%

Stosuj zbiór scentralizowanych i ujednoliconych akcji uruchamianych przez zaawansowane reguły korelacji, korzystając z informacji pochodzących z różnych źródeł, i zmniejsz nawet o 90% liczbę zgłoszeń, które muszą być manualnie przetwarzane przez operatorów.

Inteligentne, kompleksowe przetwarzanie zgłoszeń serwisowych
w telekomunikacji

Zarządzaj zgłoszeniami problemów od klientów i tymi pochodzącymi z sieci telekomunikacyjnej, w ramach jednego kompleksowego ekosystemu przetwarzania zdarzeń sieciowych z różnych źródeł.

Zwiększenie wydajności operacyjnej

Zautomatyzuj maksymalnie analizę przyczyn źródłowych i ich wpływu na klienta, dzięki zastosowaniu elastycznego mechanizmu korelacji i wyjątkowych mechanizmów list kontrolnych.

Jedno źródło informacji o jakości sieci telekomunikacyjnej i usług

Kumuluj wiedzę o klientach, usługach i sieci w jednym miejscu. Możesz wykorzystać wiedzę zespołów operacyjnych i osadzić ją w systemie w sposób umożliwiający jej użycie przez algorytmy uczenia maszynowego.

Zobacz nasze materiały PDF związane z obsługą zgłoszeń serwisowych w telekomunikacji!

Jeśli jesteś zainteresowany systemem OSS Service Desk, poznaj także ten produkt:

Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego

Zobacz nasze wideo!

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza