Comarch wesprze ngena w dotarciu z globalnymi rozwiązaniami sieciowymi do firm na całym świecie. Wdrażana platforma BSS zawiera rozbudowany zestaw funkcjonalności, które pozwalają szybciej wprowadzać na rynek usługi dla firm, zapewnić ich najwyższą jakość i uprościć proces dostarczania oferty w skali globalnej.

Kraków, 13 września 2016 r. – Comarch ogłosił dziś, że wdroży dla ngena (Next Generation Enterprise Network Alliance) kompleksowe rozwiązanie BSS złożone z modułów takich jak network inventory (repozytorium informacji o zasobach sieciowych), zarządzanie zamówieniami, katalog produktów, service fulfillment (system odpowiadający za tworzenie i dostarczanie usług), service assurance (odpowiadający za zapewnienie wysokiej jakości usług), zarządzanie relacjami z klientem, portal samoobsługowy dla abonentów i konwergentny system bilingowy.

Utworzenie Next Generation Enterprise Network Alliance zostało ogłoszone przez Deutsche Telekom, CenturyLink, Reliance jio i SK Telecom podczas Mobile World Congress 2016 w Barcelonie. Ngena stawia sobie za cel dostarczanie wyjątkowych usług sieciowych dla klientów korporacyjnych, dzięki zapewnieniu współdzielonej, stabilnej i bezpiecznej sieci dostępnej na skalę globalną oraz gwarancji najwyższej jakości usług. W pierwszej połowie 2017 roku ngena planuje uruchomić międzynarodowe usługi sieciowe dla klientów korporacyjnych.

Platforma Comarch wesprze kluczowe procesy, takie jak sprzedaż, zarządzanie relacjami z klientem i partnerami, zapewnienie wysokiej jakości usług (service assurance) czy zarządzanie zasobami sieciowymi (network inventory) w wielopoziomowej hierarchii partnerów, dystrybutorów i klientów biznesowych.

Wybór Comarch na dostawcę platformy BSS motywowany był gotowością firmy do dostarczenia nam w pełni zintegrowanego i wysoce skalowalnego rozwiązania, z procesami zbudowanymi wokół katalogu produktów i usług, i ze scentralizowanym modelem danych – mówi Dr Marcus Hacke, Dyrektor Zarządzający w ngena.

Ngena wyróżnia się na rynku swoją ambicją dostarczania usług cyfrowych do klientów biznesowych na skalę porównywalną tylko z graczami OTT. Jesteśmy dumni z faktu, że Comarch uczestniczy w tym projekcie i dokładamy wszelkich starań, aby przyczynić się do jego sukcesu, mówi Marcin Dąbrowski, Wiceprezes i Dyrektor Sektora Telekomunikacja w Comarch.

Rozwiązanie BSS Comarch pozwala na zarządzanie sieciami i usługami hybrydowymi w ramach zestandaryzowanych procesów, obejmujących pełen cykl życia rozwiązań dla klientów biznesowych – od dostarczenia usług, przez zapewnienie ich najwyższej jakości, aż po rozliczanie.

Rozwiązanie zbudowane zostało wokół katalogu produktów i usług, dzięki czemu wszystkie wspomniane procesy podlegają regułom stworzonym wewnątrz wspólnych katalogów produktów i usług oraz w systemie service inventory, obejmując przy tym zarówno warstwę klienta, produktów i usług, jak i warstwę zasobów sieciowych.

Powiązane materiały:

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza