Rola AI i ML w automatycznych procesach samonaprawiania i skalowania wirtualnych funkcji sieciowych różnych dostawców
Zobacz nasze wideo!
Comarch Real-time Network Inventory Management przechowuje pełne informacje o fizycznych, logicznych i wirtualnych zasobach w ramach sieci telekomunikacyjnej. Jest to współużytkowany, centralny system ewidencji informacji, pozwalający uchwycić wszystkie szczegóły bardzo złożonego środowiska IT / telekomunikacyjnego z zaawansowaną technologią mikrousług.
System ewidencji zasobów sieciowych w czasie rzeczywistym ułatwia zarządzanie katalogiem urządzeń dla wszystkich domen sieci telekomunikacyjnej – sieci radiowych (ang. radio access network, RAN), transmisyjnych, szkieletowych i stacjonarnych, infrastrukturą IT oraz zadaniami inwentaryzacyjnymi realizowanymi przez centra danych dla sieci SDN/NFV i hybrydowych.
Dzięki zastosowaniu algorytmów sztucznej inteligencji narzędzie Comarch Real-time Network Inventory Management wspiera kompleksowe zarządzanie siecią, umożliwiając jednocześnie automatyzację w każdej dynamicznej domenie wirtualnej, w oparciu o dostępne aktualnie zasoby sieciowe. System ewidencji zasobów sieciowych w czasie rzeczywistym zarządza dynamicznymi zasobami wirtualnymi, podczas gdy statyczne zasoby fizyczne i logiczne zarządzane są w ramach konwencjonalnego modułu Comarch Network Inventory Management.
Rola AI i ML w automatycznych procesach samonaprawiania i skalowania wirtualnych funkcji sieciowych różnych dostawców
Zobacz nasze wideo!
Kompleksowy widok sieci oparty na wielu dostawcach i technologiachUzyskaj spójny widok sieci bez nadmiaru informacji, dzięki rozwiązaniu, którego celem jest reprezentacja sprzętu i połączeń w kilku warstwach, a informacji dotyczących technologii w warstwie ogólnej. | Zwiększenie wydajność systemu udostępniania zasobówZapewnij obsługę systemu zapewniania jakości sieci z korelacjami topologicznymi i identyfikuj oraz eliminuj główne przyczyny awarii w najbardziej optymalny sposób za pomocą rozwiązania Comarch Network Inventory. |
Redukcja kosztów zarządzania sieciąZwiększ efektywność biznesową i ogranicz koszty działalności, dzięki jednemu spójnemu widokowi sieci dla wszystkich technologii i warstw. Repozytorium informacji o sieci to podstawa wielu procesów biznesowych w firmie telekomunikacyjnej, takich jak centrum zarządzania siecią, działy techniczne, planowania i zaopatrzenia oraz współpracy z partnerami biznesowymi. | Integracja z całym systemem OSSResource & Network Inventory to filar pakietu Comarch OSS. Dostarcza dane i informacje wszystkim pozostałym modułom, w tym Planning & Design, Configuration Management, Fault Management, Service Quality Management, Customer Experience Management i Business Process Management. Wszystkie dedykowane moduły wykorzystują tę samą bazę informacji o sieci, co pozwala na wydajne przetwarzanie danych, a dzięki wyeliminowaniu wielu wyprofilowanych interfejsów, obniżenie kosztów działalności. |
Optymalizacja wykorzystania istniejących zasobówWydajnie korzystaj z istniejących zasobów i planuj nowe inwestycje, które przyniosą korzyści biznesowe, dzięki aktualnemu, działającemu we wszystkich domenach rozwiązaniu do zarządzania repozytorium informacji o sieci, będącym podstawą inwestycji sieciowych w firmach telekomunikacyjnych. | System OSS gotowy na innowacjeDzięki nowoczesnej architekturze system Comarch OSS jest zintegrowany ze środowiskiem NFV/SDN w obszarze informacji o sieci, planowania, konfiguracji i zapewniania jakości. Oznacza to, że Comarch OSS jest systemem zbiorczym dla starszych oraz nowych architektur zwirtualizowanych. |
Przejmij kontrolę nad procesem wdrożenia 5G dzięki Comarch OSS
Zobacz nasze wideo!
"Obecnie wdrażane u nas systemy OSS oraz systemy wspierające operacje sieciowe są częścią strategii Telefónica - dzięki nim możemy tworzyć usługi i docierać z nimi do naszych klientów. Wdrożenie Comarch Next Generation Network Planning to milowy krok w stronę poprawy efektywności planowania sieci i optymalizacji procesów w naszych filiach w Ameryce Łacińskiej. Wybraliśmy Comarch, ponieważ firma już wcześniej sprawdziła się jako zaufany partner Grupy Telefónica w Europie i wykazała się ogromną elastycznością oraz otwartością na nasze potrzeby. Realizowane wdrożenie wiąże się również z wprowadzeniem platformy integracyjnej dedykowanej najlepszemu w swojej klasie, zintegrowanemu i wykorzystywanemu w całej grupie rozwiązaniu OSS."
José González Díaz, Dyrektor ds. Transformacji i OSS, Global CTO
Telefónica S.A.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.