Cyfrowe doświadczenie klienta korporacyjnego

Przyciągaj dużych klientów biznesowych, dzięki spersonalizowanemu podejściu i pełnej przejrzystości

Klienci korporacyjni są w centrum zainteresowania każdego CSP (communications service providers). Ich wpływ na roczny zysk jest równie znaczący, jak ich zapotrzebowanie na wyjątkowe podejście. Według badań do 2025 roku rynek przedsiębiorstw osiągnie wartość 237 miliardów dolarów. Jest to siła, z którą należy się liczyć.

Dla większości dużych przedsiębiorstw wdrażanie i zarządzanie platformą komunikacji i współpracy nie jest podstawową sferą działalności – oczekują one raczej, że ich CSP zapewni im skuteczne narzędzia, które pozwolą osiągnąć oczekiwane rezultaty.

Comarch dostarcza produkty BSS do zarządzania relacjami z przedsiębiorstwami, obejmujące wszystkie aspekty usług telekomunikacyjnych – od prostych, takich jak telefonia komórkowa i stacjonarna oraz transmisja danych, po usługi złożone, takie jak VPN, centra danych lub chmury. Klienci korporacyjni mogą samodzielnie i w sposób całkowicie bezproblemowy zarządzać nawet najbardziej złożonymi hierarchiami reprezentującymi ich strukturę organizacyjną, mieć dostęp do szczegółowych raportów kontekstowych oraz ustawiać w czasie rzeczywistym kontrolę lub politykę podziału rachunków za korzystanie z usług. A to dopiero początek.

Nasze rozwiązania są sprawdzone wśród dostawców usług poziomu Tier 1, takich jak KPN. Dowiedz się, jak mogą wspomóc Twój biznes.

Cyfrowe doświadczenie klienta korporacyjnego

Zacznij uzyskiwać realne korzyści, dzięki Comarch BSS

  • Wielopoziomowe autozarządzanie dla klientów korporacyjnych
  • Obsługa złożonych hierarchii i wielu ról, umożliwiająca dzielenie rachunków i kontrolę kosztów abonamentu w czasie rzeczywistym
  • Zaawansowane raportowanie zapewniające pełną przejrzystość 

  • Uproszczone oferty i zamówienia dla wielu dzierżawców
  • Cyfrowe narzędzia do zarządzania bazą subskrypcji, zamówieniami, sprawami i informacjami finansowymi
  • Wsparcie dla umów ramowych, umożliwiające tworzenie spersonalizowanych ofert 

Dowiedz się, jak pomogliśmy KPN zautomatyzować procesy BSS w segmencie klientów biznesowych

Usprawnienie obsługi klienta w KPN dzięki BSS firmy Comarch

Produkty powiązane

Chcesz wiedzieć więcej?

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza