Customer Order Management

Customer Order Management – system do zarządzania zamówieniami

System Comarch Customer Order Management umożliwia CSP uproszczenie procesów zarządzania zleceniami i uniezależnienie ich od wielu narzędzi służących do zarządzania procesami biznesowymi. System jest oparty na przepływach uzależnionych od cech zamówień produktów i umożliwia CSP skrócenie czasu wprowadzenia na rynek bez potrzeby dokonywania wielkich zmian w systemie informatycznym.

Typowe systemy do zarządzania zamówieniami bazują na wielkich silnikach BPM (business process management) i składają się z kilku warstw zróżnicowanych i niespójnych procesów. Nawet jeśli mają one wbudowaną funkcjonalność zarządzania zamówieniami, każdy nowo wprowadzony produkt wciąż wymaga tworzenia i utrzymywania sporej liczby procesów. Znaczna część logiki biznesowej, nie związanej bezpośrednio z zarządzaniem zamówieniami, stopniowo staje się częścią tych procesów. Takie systemy są niezmiernie skomplikowane i kosztowne w utrzymaniu, gdyż ich ilość bardzo szybko rośnie. Powoduje to trudności w dostarczaniu rzetelnej informacji o statusie zamówienia, co z kolei może negatywnie wpływać na doświadczenie klientów i wywoływać ich przechodzenie do konkurencji.

    Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania zamówieniami na usługi telekomunikacyjne - Customer Order Management:

    Skrócenie czasu wprowadzania usług telekomunikacyjnych na rynek

    Łatwo wprowadzaj nowe oferty na rynek, bez konieczności ponownej złożonej konfiguracji przy wprowadzaniu każdego nowego produktu.
     

    Oszczędności w zakresie nakładów operacyjnych

    Wyeliminuj potrzebę wprowadzania zmian w katalogu produktów i aplikacjach dotyczących kanału sprzedaży w celu rozwiązania problemów związanych z obsługą zleceń.

    Znaczna oszczędność kosztów

    Ciesz się ujednoliconą komunikacją pomiędzy wszystkimi zintegrowanymi usługami.

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Powiązane produkty:

      Studium przypadku:

      Kompleksowe rozwiązanie do obsługi globalnych usług VPN dla przedsiębiorstw

      Zobacz wideo Comarch & ngena!


      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.