Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel
Zobacz nasze wideo!
Comarch Customer Order Management to innowacyjny i kompaktowy produkt, który pozwala firmom telekomunikacyjnym uprościć procesy zarządzania zamówieniami i uniezależnić je od licznych silników zarządzania procesami biznesowymi (BPM). System działa w oparciu o przepływy danych uzależnionych od specyfikacji zamówienia i umożliwia skrócenie czasu dostarczenia produktu do klienta, bez potrzeby dokonywania znaczących zmian w architekturze IT.
Rozwiązanie Comarch Customer Order Management jest wstępnie zintegrowane z pozostałymi modułami Comarch BSS/OSS i można je z łatwością połączyć z istniejącymi kanałami sprzedaży, katalogiem produktów, systemami typu product inventory czy systemami aktywacji usług. Integracja narzędzia z istniejącymi systemami IT odbywa się za pośrednictwem rozwiązania Application Integration Framework. Pozwala to na rozdzielenie logiki integracji od logiki zamówień.
Rozwiązanie obsługiwać będzie oferowane przez Orange usługi telefonii komórkowej prepaid i postpaid (łączność głosowa i transmisja danych), ofertę „Orange Love” (internet, TV, VoIP i mobilne), a także usługi oparte o chmurę i oferowane przez firmy trzecie na terytorium Luksemburga. Wymienione usługi będą oferowane, rozliczane, fakturowane i zarządzane...
Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel
Zobacz nasze wideo!
Zarządzanie wdrażaniem nowych produktów w prosty sposóbnekZarządzaj wszystkimi zamówieniami i specyfikacjami produktów przechowywanych w katalogach, korzystając ze zorientowanego na katalogi narzędzia Order Management. | Usprawnienie reakcji na zmianyPłynnie wprowadzaj nowe produkty i oferty bez potrzeby zmieniania konfiguracji systemów wewnętrznych. |
Jedno centrum zamówień dla wszystkich punktów kontaktu z klientemZarządzaj zamówieniami za pośrednictwem dedykowanych elementów domeny, oferujących obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientem, w tym sprzedaży, samoobsługi, biura obsługi, sprzedawców itd. | Uproszczone procesy biznesoweWybierz architekturę zero-workflow z procesami ogólnymi, zamiast konfigurowalnego zestawu poszczególnych kroków workflow z możliwością modyfikacji i wbudowaną logiką dla konkretnych produktów. |
Zachowanie zgodności procesów ze standardem branżowymKorzystaj z systemu działającego w oparciu o model TMF SID, aby obsługiwać żądania powiązane z przejmowaniem zamówień, śledzeniem i zadaniami zarządzania cyklem życia zamówień, dotyczące całego okresu użytkowania produktu. |
"Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie - a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."
Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych
KPN
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.