Customer Order Management

Customer Order Management – łatwe i niezależne zarządzanie zamówieniami dla operatorów telekomunikacyjnych

Comarch Customer Order Management to innowacyjny i kompaktowy produkt, który pozwala firmom telekomunikacyjnym uprościć procesy zarządzania zamówieniami i uniezależnić je od licznych silników zarządzania procesami biznesowymi (BPM). System działa w oparciu o przepływy danych uzależnionych od specyfikacji zamówienia i umożliwia skrócenie czasu dostarczenia produktu do klienta, bez potrzeby dokonywania znaczących zmian w architekturze IT.

Rozwiązanie Comarch Customer Order Management jest wstępnie zintegrowane z pozostałymi modułami Comarch BSS/OSS i można je z łatwością połączyć z istniejącymi kanałami sprzedaży, katalogiem produktów, systemami typu product inventory czy systemami aktywacji usług. Integracja narzędzia z istniejącymi systemami IT odbywa się za pośrednictwem rozwiązania Application Integration Framework. Pozwala to na rozdzielenie logiki integracji od logiki zamówień.

    Cyfrowa obsługa klienta w sercu strategii Omnichannel

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia systemu Customer Order Management do łatwego i niezależnego zarządzania systemami:

    Zarządzanie wdrażaniem nowych produktów w prosty sposóbnek

    Zarządzaj wszystkimi zamówieniami i specyfikacjami produktów przechowywanych w katalogach, korzystając ze zorientowanego na katalogi narzędzia Order Management.

    Usprawnienie reakcji na zmiany

    Płynnie wprowadzaj nowe produkty i oferty bez potrzeby zmieniania konfiguracji systemów wewnętrznych.
     

    Jedno centrum zamówień dla wszystkich punktów kontaktu z klientem

    Zarządzaj zamówieniami za pośrednictwem dedykowanych elementów domeny, oferujących obsługę wszystkich kanałów kontaktu z klientem, w tym sprzedaży, samoobsługi, biura obsługi, sprzedawców itd.

    Uproszczone procesy biznesowe

    Wybierz architekturę zero-workflow z procesami ogólnymi, zamiast konfigurowalnego zestawu poszczególnych kroków workflow z możliwością modyfikacji i wbudowaną logiką dla konkretnych produktów.

    Zachowanie zgodności procesów ze standardem branżowym

    Korzystaj z systemu działającego w oparciu o model TMF SID, aby obsługiwać żądania powiązane z przejmowaniem zamówień, śledzeniem i zadaniami zarządzania cyklem życia zamówień, dotyczące całego okresu użytkowania produktu.

    Zobacz nasze materiały PDF związane z systemem do zarządzania zamówieniami dla operatorów telekomunikacyjnych!

      Zobacz wszystkie materiały

      Jeśli jesteś zainteresowany systemem Customer Order Management, poznaj także te produkty:

      Studium przypadku:

      Kompleksowe rozwiązanie do obsługi globalnych usług VPN dla przedsiębiorstw

      Zobacz wideo Comarch & ngena!


      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.