Customer Order Management

Customer Order Management – system do zarządzania zamówieniami

System Comarch Customer Order Management umożliwia CSP uproszczenie procesów zarządzania zleceniami i uniezależnienie ich od wielu narzędzi służących do zarządzania procesami biznesowymi. System jest oparty na przepływach uzależnionych od cech zamówień produktów i umożliwia CSP skrócenie czasu wprowadzenia na rynek bez potrzeby dokonywania wielkich zmian w systemie informatycznym.

Typowe systemy do zarządzania zamówieniami bazują na wielkich silnikach BPM (business process management) i składają się z kilku warstw zróżnicowanych i niespójnych procesów. Nawet jeśli mają one wbudowaną funkcjonalność zarządzania zamówieniami, każdy nowo wprowadzony produkt wciąż wymaga tworzenia i utrzymywania sporej liczby procesów. Znaczna część logiki biznesowej, nie związanej bezpośrednio z zarządzaniem zamówieniami, stopniowo staje się częścią tych procesów. Takie systemy są niezmiernie skomplikowane i kosztowne w utrzymaniu, gdyż ich ilość bardzo szybko rośnie. Powoduje to trudności w dostarczaniu rzetelnej informacji o statusie zamówienia, co z kolei może negatywnie wpływać na doświadczenie klientów i wywoływać ich przechodzenie do konkurencji.

    Putting the Digital Customer Experience at The Heart of Telco Omnichannel Strategies

    Oglądaj nasze video!


    Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania zamówieniami na usługi telekomunikacyjne - Customer Order Management:

    1. 01 Skrócenie czasu wprowadzania usług telekomunikacyjnych na rynek
    2. Łatwo wprowadzaj nowe oferty na rynek, bez konieczności ponownej złożonej konfiguracji przy wprowadzaniu każdego nowego produktu.
    3. 02 Oszczędności w zakresie nakładów operacyjnych
    4. Wyeliminuj potrzebę wprowadzania zmian w katalogu produktów i aplikacjach dotyczących kanału sprzedaży w celu rozwiązania problemów związanych z obsługą zleceń.
    5. 03 Znaczna oszczędność kosztów
    6. Ciesz się ujednoliconą komunikacją pomiędzy wszystkimi zintegrowanymi usługami.

    Skrócenie czasu wprowadzania usług telekomunikacyjnych na rynek

    Łatwo wprowadzaj nowe oferty na rynek, bez konieczności ponownej złożonej konfiguracji przy wprowadzaniu każdego nowego produktu.

    Oszczędności w zakresie nakładów operacyjnych

    Wyeliminuj potrzebę wprowadzania zmian w katalogu produktów i aplikacjach dotyczących kanału sprzedaży w celu rozwiązania problemów związanych z obsługą zleceń.

    Znaczna oszczędność kosztów

    Ciesz się ujednoliconą komunikacją pomiędzy wszystkimi zintegrowanymi usługami.

    Powiązane produkty:

    Najważniejsze cechy

    1. 01 Domena do zarządzania zleceniami
    2. 02 Zdefiniowane przepływy procesów
    3. Wstępnie zdefiniowane przepływy procesów i zlecenia jako podstawowe elementy.
    4. 03 Przetwarzanie zleceń
    5. Przetwarzanie zleceń na podstawie katalogu.
    6. 04 Dedykowane archiwum
    7. Atrybuty dotyczące cech zamówień produktów i działań na produktach są konfigurowane w dedykowanym archiwum.
    8. 05 Kierowanie przepływami procesów
    9. Wprowadzone definicje kierują przepływami procesów i potwierdzają dane zawarte w zleceniach.
    10. 06 Tworzenie ofert
    11. Tworzenie nowych ofert w istniejącym katalogu produktów nie powinno wymagać (ponownej) konfiguracji procesu.
    12. 07 Zgodne z TMF SID
    13. Rozwiązanie oparte na koncepcji TMF SID i zgodne z jej elementami.
    14. 08 Wsparcie procesów cząstkowych
    15. Wsparcie procesów cząstkowych klienta, które mogą być oparte na systemie zarządzania procesami biznesowymi; może być to wymagane np. dla niektórych działań przeprowadzanych ręcznie.
    16. 09 Śledzenie zleceń
    17. Śledzenie zleceń i zarządzanie cyklami zleceń.
    18. 10 System Application Integration Network
    19. Służy do integracji ze wszystkimi istniejącymi systemami informatycznymi i obsługi logiki integracyjnej osobno od logiki zleceń.

    Domena do zarządzania zleceniami

    Zdefiniowane przepływy procesów

    Wstępnie zdefiniowane przepływy procesów i zlecenia jako podstawowe elementy.

    Przetwarzanie zleceń

    Przetwarzanie zleceń na podstawie katalogu.

    Dedykowane archiwum

    Atrybuty dotyczące cech zamówień produktów i działań na produktach są konfigurowane w dedykowanym archiwum.

    Kierowanie przepływami procesów

    Wprowadzone definicje kierują przepływami procesów i potwierdzają dane zawarte w zleceniach.

    Tworzenie ofert

    Tworzenie nowych ofert w istniejącym katalogu produktów nie powinno wymagać (ponownej) konfiguracji procesu.

    Zgodne z TMF SID

    Rozwiązanie oparte na koncepcji TMF SID i zgodne z jej elementami.

    Wsparcie procesów cząstkowych

    Wsparcie procesów cząstkowych klienta, które mogą być oparte na systemie zarządzania procesami biznesowymi; może być to wymagane np. dla niektórych działań przeprowadzanych ręcznie.

    Śledzenie zleceń

    Śledzenie zleceń i zarządzanie cyklami zleceń.

    System Application Integration Network

    Służy do integracji ze wszystkimi istniejącymi systemami informatycznymi i obsługi logiki integracyjnej osobno od logiki zleceń.

    Studium przypadku:

    Efficient Delivery of Global NFV-based Network Services for Enterprises all over the World

    Obejrzyj video Comarch & ngena!


    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.