CRM for Telecoms

Czym jest rozwiązanie CRM for Telecoms?

Comarch CRM for Telecoms to narzędzie do zarządzania relacjami z klientem, opracowane specjalnie z myślą o potrzebach biznesu telekomunikacyjnego. Pomaga operatorom sprzedawać więcej i być bliżej klienta końcowego. System ten, zaprojektowany tak aby łatwo integrować się z istniejącą infrastrukturą BSS/OSS, jest elastycznym rozwiązaniem, które dostarcza scentralizowany widok klienta i automatyzuje kluczowe procesy sprzedażowe, marketingowe oraz obsługi klienta.

Podstawowe funkcjonalności:

  • Automatyzacja procesów sprzedażowych i marketingowych
  • Zarządzanie kampaniami, kontaktami i sprzedażą
  • Zarządzanie zamówieniami i programami lojalnościowymi
  • Scentralizowany widok klienta
  • Ścisła integracja z istniejącymi u operatora systemami z zakresu bilingu i provisioning, jak również z systemami CRM starszej generacji
  • Automatyzacja procesów biznesowych, umożliwiająca optymalizację i standaryzację procesów zarządzania klientem
  • Wsparcie pełnego cyklu życia klienta (pozyskanie-wzrost-lojalność) dzięki zintegrowanym modułom: Campaign Management, Contact Management, Sales Management, Order Management, Service & Support, Customer Data Management

Jak zwiększać poziom zaangażowania klientów za pomocą rozwiązania CRM for Telecoms?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z produktu CRM for Telecoms:

  1. 01 Wzrost sprzedaży
  2. Zarządzanie leadami i ofertami pozwala skoncentrować się na najlepszych potencjalnych klientach, zwiększając efektywność ich pozyskiwania
  3. 02 Efektywne kampanie marketingowe
  4. Ustrukturyzowane planowanie, przeprowadzanie i śledzenie kampanii.
  5. 03 Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników
  6. Dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.
  7. 04 Satysfakcja klienta
  8. Szybkie i dobrze dostosowane odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.
  9. 05 Lepszy wgląd w informacje o kliencie
  10. 06 Poprawa ogólnej opinii klientów
  11. Mniej błędów, sprawne interakcje, lepsze adresowanie potrzeb klientów.

Wzrost sprzedaży

Zarządzanie leadami i ofertami pozwala skoncentrować się na najlepszych potencjalnych klientach, zwiększając efektywność ich pozyskiwania

Efektywne kampanie marketingowe

Ustrukturyzowane planowanie, przeprowadzanie i śledzenie kampanii.

Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników

Dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.

Satysfakcja klienta

Szybkie i dobrze dostosowane odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.

Lepszy wgląd w informacje o kliencie

Poprawa ogólnej opinii klientów

Mniej błędów, sprawne interakcje, lepsze adresowanie potrzeb klientów.

Rozwiązanie składa się z następujących produktów

Studium przypadku:

  • "Biorąc pod uwagę kompleksowość rozwiązania i jego złożoność, jak i ambitne ramy czasowe projektu, szukaliśmy doświadczonego i godnego zaufania dostawcy BSS/OSS. Comarch współpracował już z różnymi dużymi dostawcami usług telekomunikacyjnych, w tym przez ostatnie 10 lat przy różnych projektach ze spółkami Grupy Deutsche Telekom. Zaufanie to było z pewnością jednym z ważnych czynników przy wyborze ich na partnera w tym strategicznie ważnym projekcie. Comarch zademonstrował wysoki stopień zrozumienia naszych potrzeb i wypracowaliśmy wspólnie optymalne rozwiązanie. Dynamiczne podejście zespołu Comarch i ich umiejętność słuchania naszych potrzeb biznesowych i technicznych, jak również dostosowania wdrożenia tak, by jak najlepiej wspierało realizację naszych celów, jest ostatecznym dowodem, że podjęliśmy właściwą decyzję."
    Dr. Marcus Hacke, Założyciel i Dyrektor Zarządzający, ngena GmbH

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    • White Paper

      White Paper

      OSS and CRM – integration that pays
    • Portfolio Produktowe

      Portfolio Produktowe

      Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
    • Magazyn Telco Review

      Magazyn Telco Review

      Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
    • Studia przypadku

      Studia przypadku

      Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
    • Comarch Overview

      Comarch Overview

      Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
      Zobacz wszystkie materiały >>

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.