Jak zwiększać i zarządzać satysfakcją klientów dzięki podejściu Guided User Journey?
Oglądaj nasze video!
Comarch Loyalty Management to sprawdzone rozwiązanie oferowane na rynku detalicznym i konsumenckim od ponad 10 lat. Obecnie rynek telekomunikacyjny jest w dużym stopniu nasycony, co podnosi znaczenie efektywnego zarządzania kosztami utrzymania klienta. Comarch dostosował swoje rozwiązanie lojalnościowe dla potrzeb biznesu telekomunikacyjnego, dzięki czemu operatorzy telekomunikacyjni dostają od nas skuteczne narzędzie do zarządzania bazą klientów i kanałami interakcji z nimi.
Comarch Loyalty Management pozwala na zarządzanie programami lojalnościowymi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dzięki swojej intuicyjności i łatwości obsługi umożliwia sprawne definiowanie programów i administrowanie m.in. kontami klientów, kontraktami, nagrodami czy promocjami. Rozwiązanie wspiera zarządzanie programami lojalnościowymi w szerokim zakresie, począwszy od stworzenia profilu klienta, poprzez kontakt z uczestnikami programu, logistykę, zarządzanie nagrodami, tworzenie reguł biznesowych, analizę danych, współpracę z partnerami, a skończywszy na integracji z zewnętrznymi systemami.
Jak zwiększać i zarządzać satysfakcją klientów dzięki podejściu Guided User Journey?
Oglądaj nasze video!
Zarządzanie promocjami
Zarządzanie nagrodami
Łatwe zarządzanie relacjami z klientami
Wbudowany silnik raportujący lub możliwość łatwiej integracji z witryną danych celem mierzenia efektywności programu lojalnościowego oraz automatyczne wykrywanie nieprawidłowości.
System jest wstępnie zintegrowany z innymi produktami Comarch. Istnieje również możliwość integracji z wieloma partnerami.
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.