Customer Loyalty Management dla Telekomunikacji

Czym jest rozwiązanie Loyalty Management?

Comarch Loyalty Management to sprawdzone rozwiązanie oferowane na rynku detalicznym i konsumenckim od ponad 10 lat. Obecnie rynek telekomunikacyjny jest w dużym stopniu nasycony, co podnosi znaczenie efektywnego zarządzania kosztami utrzymania klienta. Comarch dostosował swoje rozwiązanie lojalnościowe dla potrzeb biznesu telekomunikacyjnego, dzięki czemu operatorzy telekomunikacyjni dostają od nas skuteczne narzędzie do zarządzania bazą klientów i kanałami interakcji z nimi.

Comarch Loyalty Management pozwala na zarządzanie programami lojalnościowymi zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Dzięki swojej intuicyjności i łatwości obsługi umożliwia sprawne definiowanie programów i administrowanie m.in. kontami klientów, kontraktami, nagrodami czy promocjami. Rozwiązanie wspiera zarządzanie programami lojalnościowymi w szerokim zakresie, począwszy od stworzenia profilu klienta, poprzez kontakt z uczestnikami programu, logistykę, zarządzanie nagrodami, tworzenie reguł biznesowych, analizę danych, współpracę z partnerami, a skończywszy na integracji z zewnętrznymi systemami.

Jak zwiększać i zarządzać satysfakcją klientów dzięki podejściu Guided User Journey?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z rozwiązania Loyalty Management:

  1. 01 Wzrost poziomu lojalności klientów
  2. Budowanie długoterminowych relacji z obecnymi abonentami a w rezultacie zwiększanie zysków.
  3. 02 Zwiększony dochód z klienta
  4. Dzięki spersonalizowanym kanałom sprzedaży crossowej, promocjom na pakiety usług oraz akcjom umożliwiającym klientom sprawdzenie nowej usługi przed jej zakupieniem.
  5. 03 Zwiększenie liczby nowych klientów
  6. Ze względu na korzyści wynikające z przystąpienia do programu oraz dzięki współpracy z wieloma firmami w programach partnerskich.
  7. 04 Wsparcie dla promocji
  8. Wsparcie dla efektywnej promocji nowych usług lub usług niszowych.
  9. 05 Terminowość
  10. Większa terminowość płatności w wyniku dobrze opracowanych reguł biznesowych.
  11. 06 Współpraca z zewnętrznymi partnerami
  12. Możliwość współpracy z zewnętrznymi partnerami – rozszerzenie oferty o dostarczanie np. treści multimedialnych czy streamingu wideo.
  13. 07 Elastyczne zasady tworzenia promocji

Wzrost poziomu lojalności klientów

Budowanie długoterminowych relacji z obecnymi abonentami a w rezultacie zwiększanie zysków.

Zwiększony dochód z klienta

Dzięki spersonalizowanym kanałom sprzedaży crossowej, promocjom na pakiety usług oraz akcjom umożliwiającym klientom sprawdzenie nowej usługi przed jej zakupieniem.

Zwiększenie liczby nowych klientów

Ze względu na korzyści wynikające z przystąpienia do programu oraz dzięki współpracy z wieloma firmami w programach partnerskich.

Wsparcie dla promocji

Wsparcie dla efektywnej promocji nowych usług lub usług niszowych.

Terminowość

Większa terminowość płatności w wyniku dobrze opracowanych reguł biznesowych.

Współpraca z zewnętrznymi partnerami

Możliwość współpracy z zewnętrznymi partnerami – rozszerzenie oferty o dostarczanie np. treści multimedialnych czy streamingu wideo.

Elastyczne zasady tworzenia promocji

Funkcjonalności:

  • Zarządzanie promocjami

Automatyczne uruchamianie promocji w oparciu o konkretne zdarzenia, łatwe zarządzanie partnerami/lokalnymi przedstawicielami
  • Zarządzanie nagrodami

Możliwość zarządzania różnymi typami nagród, wsparcie dla różnych systemów naliczania punktów, wielowymiarowa segmentacja uczestników oraz zarządzanie uznaniowe
  • Łatwe zarządzanie relacjami z klientami

Łatwy dostęp do generowanych w czasie rzeczywistym informacji o klientach, interaktywna, spersonalizowana komunikacja z klientami oraz różnorodne opcje zapisania się do programu.
  • Raportowanie i monitorowanie

Wbudowany silnik raportujący lub możliwość łatwiej integracji z witryną danych celem mierzenia efektywności programu lojalnościowego oraz automatyczne wykrywanie nieprawidłowości.

  • Integracja

System jest wstępnie zintegrowany z innymi produktami Comarch. Istnieje również możliwość integracji z wieloma partnerami.

    Comarch Customer Loyalty Management Overview

    Comarch Customer Loyality Management

    Nasi Klienci

      Wszystkie Case Studies

      Powiązane treści

      White Paper: Programy lojalnościowe B2B

      Wideo: Comarch Loyalty Management w Hudson’s Bay

      Comarch Loyalty Management w raporcie Gartnera

      Comarch zdobył nagrodę Loyalty Awards 2018

      Skontaktuj się z ekspertem Comarch

      Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.