Service Quality Management

Czym jest rozwiązanie Service Quality Management?

Comarch Service Quality Management (SQM) umożliwia zmianę tradycyjnego zarządzania wydajnością sieci, które koncentruje się na urządzeniach sieciowych, w zarządzanie rzeczywistą jakością dostarczanych usług, skoncentrowane na kliencie końcowym. Wgląd w to, jak klienci odbierają usługi i ich jakość pozwala na ustawienie priorytetów związanych z zarządzaniem wydajnością sieci na bazie przewidywanego wpływu na doświadczenie klienta. Comarch SQM ułatwia Twojej firmie proaktywne zarządzanie jakością usług, dzięki możliwości zapobiegania problemom z siecią i usługami, zanim odczuje je klient (poprzez analizę trendów oraz prognozy).

Era usług cyfrowych spowodowała, że wzrosły oczekiwania klientów co do asortymentu i jakości usług oferowanych przez operatorów telekomunikacyjnych. Zarządzanie siecią i usługami w sposób tradycyjny nie wystarcza już do utrzymania wysokiej satysfakcji klienta. Dziś Twoja firma potrzebuje pro-aktywnie zarządzać jakością usług, tak aby zapobiegać zażaleniom klientów, zanim zostaną one zgłoszone.

    Jak aktywnie monitorować i zarządzać rzeczywistą jakością usług związanych z siecią za pomocą Service Quality Management?

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Service Quality Management:

    1. 01 Automatyzacja integracji
    2. Comarch Application Integration Framework jest elementem, który automatyzuje integrację B2B (Business-to-Business) oraz A2A (Application-to-Application).
    3. 02 Architektura usługowa
    4. Umożliwia funkcjonowanie architektury usługowej (SOA).
    5. 03 Komunikacja
    6. Umożliwia ujednoliconą komunikację pomiędzy wszystkimi zintegrowanymi usługami.
    7. 04 Bezpieczne udostępnianie
    8. Zapewnia bezpieczne udostępnianie biznesowych interfejsów partnerom.

    Automatyzacja integracji

    Comarch Application Integration Framework jest elementem, który automatyzuje integrację B2B (Business-to-Business) oraz A2A (Application-to-Application).

    Architektura usługowa

    Umożliwia funkcjonowanie architektury usługowej (SOA).

    Komunikacja

    Umożliwia ujednoliconą komunikację pomiędzy wszystkimi zintegrowanymi usługami.

    Bezpieczne udostępnianie

    Zapewnia bezpieczne udostępnianie biznesowych interfejsów partnerom.

    Produkt jest częścią

    Studium przypadku:

    • "Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."
       
      Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową, Vodafone

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Leaflet

        Leaflet

        Comarch Service Quality Management
      • White Paper

        White Paper

        Moving from network assurance to customer service assurance
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.