Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Comarch Service Quality Management (SQM) pozwala przekształcić tradycyjny i skoncentrowany na urządzeniach system monitorowania sieci telekomunikacyjnej w proces kompleksowego zarządzania jakością usług ukierunkowany na klienta. Wgląd w dane dotyczące oceny jakości usług telekomunikacyjnych przez klienta pozwala zarządzać wydajnością sieci w oparciu o prognozowany wpływ na jego zadowolenie z usługi. System do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych Comarch SQM pozwala proaktywnie zarządzać jakością tychże usług, poprzez zapobieganie problemom po stronie klienta, co jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i konserwacji predykcyjnej (Predictive Maintenance).
Era usług cyfrowych spowodowała wzrost wymagań klientów dotyczących zakresu i jakości usług dostarczanych przez jakąkolwiek firmę. Tradycyjny system zarządzania siecią oraz jakością usług nie stanowi już gwarancji zadowolenia klienta - obecnie konieczne jest proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych, które pozwala zapobiegać wszelkim problemom i incydentom sieciowym, zanim klienci zauważą ich symptomy.
Koreański dostawca usług telekomunikacyjnych zdecydował się na wdrożenie Comarch OSS do monitoringu sieci w ramach przygotowań do zakrojonego na szeroką skalę wdrażania infrastruktury 5G, które rozpoczęło się w kwietniu 2019 r. Działania te miały przede wszystkim na celu...
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Zarządzanie usługami z perspektywy klienta, usług i sieci telekomunikacyjnej
Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią. | Proaktywne zapewnienie wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej, dzięki konserwacji predykcyjnejUżywaj algorytmów uczenia maszynowego wbudowanych w system, by automatycznie określać poziomy bazowe i wykrywać nieprawidłowości. |
Kompleksowy widok jakości sieci i usługAnalizuj zdarzenia sieciowe przekraczające wartości progowe, generowane w procesie zarządzania jakością usług, w kontekście zdarzeń z różnych źródeł, by mieć kompleksowy obraz jakości Twojej sieci i usług. | Monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych opartych o sieci 5G i IoTPrzygotuj swoje procesy zarządzania jakością usług na technologie przyszłości. Produkt Service Quality Management stanowi jeden z fundamentów wydajnego monitorowania nowych usług cyfrowych, oferowanych w ramach technologii 5G, IoT i innych. |
"Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i ustugom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."
Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową
Vodafone
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.