Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Comarch Service Quality Management (SQM) pozwala przekształcić tradycyjny i skoncentrowany na urządzeniach system monitorowania sieci telekomunikacyjnej w proces kompleksowego zarządzania jakością usług ukierunkowany na klienta. Wgląd w dane dotyczące oceny jakości usług telekomunikacyjnych przez klienta pozwala zarządzać wydajnością sieci w oparciu o prognozowany wpływ na jego zadowolenie z usługi. System do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych Comarch SQM pozwala proaktywnie zarządzać jakością tychże usług, poprzez zapobieganie problemom po stronie klienta, co jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i konserwacji predykcyjnej (Predictive Maintenance).
Era usług cyfrowych spowodowała wzrost wymagań klientów dotyczących zakresu i jakości usług dostarczanych przez jakąkolwiek firmę. Tradycyjny system zarządzania siecią oraz jakością usług nie stanowi już gwarancji zadowolenia klienta - obecnie konieczne jest proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych, które pozwala zapobiegać wszelkim problemom i incydentom sieciowym, zanim klienci zauważą ich symptomy.
Koreański dostawca usług telekomunikacyjnych zdecydował się na wdrożenie Comarch OSS do monitoringu sieci w ramach przygotowań do zakrojonego na szeroką skalę wdrażania infrastruktury 5G, które rozpoczęło się w kwietniu 2019 r. Działania te miały przede wszystkim na celu...
Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Zarządzanie usługami z perspektywy klienta, usług i sieci telekomunikacyjnejDefiniuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią. | Proaktywne zapewnienie wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej, dzięki konserwacji predykcyjnejUżywaj algorytmów uczenia maszynowego wbudowanych w system, by automatycznie określać poziomy bazowe i wykrywać nieprawidłowości. |
Kompleksowy widok jakości sieci i usługAnalizuj zdarzenia sieciowe przekraczające wartości progowe, generowane w procesie zarządzania jakością usług, w kontekście zdarzeń z różnych źródeł, by mieć kompleksowy obraz jakości Twojej sieci i usług. | Monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych opartych o sieci 5G i IoTPrzygotuj swoje procesy zarządzania jakością usług na technologie przyszłości. Produkt Service Quality Management stanowi jeden z fundamentów wydajnego monitorowania nowych usług cyfrowych, oferowanych w ramach technologii 5G, IoT i innych. |
Comarch Service Quality Management – Overview
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.