Service Quality Management

Czym jest Service Quality Management?

Comarch Service Quality Management (SQM) pozwala przekształcić tradycyjny i skoncentrowany na sieci system monitorowania w ukierunkowane na klienta rozwiązanie do kompleksowego zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych. Wgląd w dane dotyczące oceny jakości usług telekomunikacyjnych przez klienta pozwala priorytetyzować zarządzanie wydajnością sieci w oparciu o prognozowany wpływ na jego zadowolenie z usług. Produkt Comarch SQM pozwala proaktywnie zarządzać jakością usług telekomunikacyjnych poprzez zapobieganie problemom związanym z usługami po stronie klienta, co jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i konserwacji predykcyjnej.

Tradycyjny system zarządzania siecią oraz jakością usług nie stanowi już gwarancji zadowolenia klienta. Obecnie konieczna jest proaktywna zarządzanie jakością usług, by móc zapobiegać wszelkim problemom i incydentom sieciowym, zanim jeszcze widoczne będą ich symptomy.

    Predictive Maintenance as the first step towards Intelligent Assurance

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z produktu Service Quality Management:

    1. 01 Zapewnij pełny obraz usług
    2. Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią.
    3. 02 Działaj proaktywnie dzięki konserwacji predykcyjnej
    4. Użycie algorytmów uczenia maszynowego pozwala automatycznie określać poziomy podstawowe i wykrywać nieprawidłowości.
    5. 03 Integruj wskaźniki KQ dzięki inteligentnemu przetwarzaniu zdarzeń
    6. Możesz osadzić zdarzenia przekraczające wartości progowe generowane w toku procesów SQM w ramach kompleksowego przetwarzania zdarzeń z różnych źródeł.
    7. 04 Monitoruj usługi sieci 5G i IoT
    8. Produkt Telecom Service Quality Management stanowi jeden z warunków wstępnych wydajnego monitorowania nowych usług oferowanych w ramach technologii 5G i IoT.

    Zapewnij pełny obraz usług

    Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią.

    Działaj proaktywnie dzięki konserwacji predykcyjnej

    Użycie algorytmów uczenia maszynowego pozwala automatycznie określać poziomy podstawowe i wykrywać nieprawidłowości.

    Integruj wskaźniki KQ dzięki inteligentnemu przetwarzaniu zdarzeń

    Możesz osadzić zdarzenia przekraczające wartości progowe generowane w toku procesów SQM w ramach kompleksowego przetwarzania zdarzeń z różnych źródeł.

    Monitoruj usługi sieci 5G i IoT

    Produkt Telecom Service Quality Management stanowi jeden z warunków wstępnych wydajnego monitorowania nowych usług oferowanych w ramach technologii 5G i IoT.

    Comarch Service Quality Management – Overview

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    • Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i usługom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności.
         
      Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową, Vodafone

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.