Service Quality Management

Service Quality Management – system do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych

Comarch Service Quality Management (SQM) pozwala przekształcić tradycyjny i skoncentrowany na urządzeniach system monitorowania sieci telekomunikacyjnej w proces kompleksowego zarządzania jakością usług ukierunkowany na klienta. Wgląd w dane dotyczące oceny jakości usług telekomunikacyjnych przez klienta pozwala zarządzać wydajnością sieci w oparciu o prognozowany wpływ na jego zadowolenie z usługi. System do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych Comarch SQM pozwala proaktywnie zarządzać jakością tychże usług, poprzez zapobieganie problemom po stronie klienta, co jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i konserwacji predykcyjnej (Predictive Maintenance).

Era usług cyfrowych spowodowała wzrost wymagań klientów dotyczących zakresu i jakości usług dostarczanych przez jakąkolwiek firmę. Tradycyjny system zarządzania siecią oraz jakością usług nie stanowi już gwarancji zadowolenia klienta - obecnie konieczne jest proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych, które pozwala zapobiegać wszelkim problemom i incydentom sieciowym, zanim klienci zauważą ich symptomy.

    Notatka prasowa: Zarządzanie jakością umożliwia wydajną realizację nowoczesnych usług opartych na 5G w LG U +:

     
    Koreański dostawca usług telekomunikacyjnych zdecydował się na wdrożenie Comarch OSS do monitoringu sieci w ramach przygotowań do zakrojonego na szeroką skalę wdrażania infrastruktury 5G, które rozpoczęło się w kwietniu 2019 r. Działania te miały przede wszystkim na celu...

    Przeczytaj więcej

    Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!

    Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów

    Zobacz nasze wideo!

    Korzyści z wdrożenia systemu do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych - Service Quality Management:

    Zarządzanie usługami z perspektywy klienta, usług i sieci telekomunikacyjnej
     

    Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią.

    Proaktywne zapewnienie wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej, dzięki konserwacji predykcyjnej

    Używaj algorytmów uczenia maszynowego wbudowanych w system, by automatycznie określać poziomy bazowe i wykrywać nieprawidłowości.

    Kompleksowy widok jakości sieci i usług

    Analizuj zdarzenia sieciowe przekraczające wartości progowe, generowane w procesie zarządzania jakością usług, w kontekście zdarzeń z różnych źródeł, by mieć kompleksowy obraz jakości Twojej sieci i usług.

    Monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych opartych o sieci 5G i IoT

    Przygotuj swoje procesy zarządzania jakością usług na technologie przyszłości. Produkt Service Quality Management stanowi jeden z fundamentów wydajnego monitorowania nowych usług cyfrowych, oferowanych w ramach technologii 5GIoT i innych.

    Comarch Service Quality Management – Overview

    Service Quality Management – Overview

    Zobacz nasze materiały PDF związane z zarządzaniem jakością usług telekomunikacyjnych!

    Jeśli jesteś zainteresowany systemem Service Quality Management, poznaj także te produkty:

    Studium przypadku: Wdrożenie systemu do optymalizacji zarządzania i monitorowania SLA dla klientów VIP

    Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

    Zobacz nasze wideo!

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

    Przejdź do formularza