B2B Sales & Ordering

Czym jest produkt B2B Sales & Ordering?

Sprzedaż usług klientom korporacyjnym wymaga holistycznego, wielokanałowego podejścia, od momentu pozyskania leada i jego zakwalifikowania, do etapów, w których rozwiązanie zostanie zaprojektowane, wycenione i wynegocjowane, oferta zaakceptowana, umowa przygotowana, ostateczne zamówienie złożone, a faktura wystawiona.

Jest to wyzwanie dla wielu dostawców ze względu na brak zintegrowanych systemów wspierających cały proces. Zarządzanie leadami jest realizowane w osobnym systemie CRM, poza systemami CPQ (Configure Price Quote) czy tymi do zarządzania zamówieniami. Dostarczenie wstępnej propozycji rozwiązania często wymaga wielu wiadomości e-mail, ręcznego i powtarzalnego wprowadzania danych oraz wielu obliczeń, co spowalnia cały proces i dość często powoduje trudności w tworzeniu zamówień.

Tych problemów pozwala uniknąć produkt Comarch Telecom B2B Sales & Ordering, sprawdzony przez dużych dostawców usług telekomunikacyjny w wielu krajach. Dostarcza ono kompleksową i zunifikowaną platformę, umożliwiającą spieniężenie potencjalnej szansy. Dokładne wyceny są zawsze dostarczane automatycznie w ciągu kilku minut. Ponieważ mechanizm wyceny całkowicie opiera się na definicji oferty z centralnego katalogu produktów (Product Catalog), po zakończeniu procesu negocjacji na podstawie oferty łatwo możesz wygenerować umowę i zamówienie. Product Catalog przechowuje specyfikacje handlowe i techniczne produktów, w tym ceny i koszty, warunki umów, dostępność i informacje techniczne.

Portal Telecom B2B Sales & Ordering zapewnia oparty na rolach dostęp do wstępnie zdefiniowanych pulpitów nawigacyjnych, przeznaczonych dla całego łańcucha współpracy i wspiera proces począwszy od zarejestrowania potencjalnej szansy, poprzez wstępną wycenę, akceptację, realizację zamówienia aż po tworzenie sprawozdań finansowych.

Jak przekształcić system BSS, aby dostarczał klientom wszystkie najważniejsze usługi?

Oglądaj nasze video!


Korzyści z produktu B2B Sales & Ordering:

  1. 01 Sprawne procesy sprzedaży
  2. Realizuj cały proces "lead to cash" (od momentu pozyskania leada sprzedażowego aż po finalną płatność) - w jednej platformie IT. Nie musisz już przepisywać danych klientów lub informacji o ich zainteresowaniu konkretnymi produktami, w momencie, gdy klient dokonuje zakupu. A to dzięki temu, że te same byty używane są w całym systemie, konsekwentnie wzbogacane o nowe informacje, w miarę rozwoju procesu pozyskiwania zamówień.
  3. 02 Wycena i zamawianie z wykorzystaniem Product Catalog
  4. Zagwarantuj klientom stałe ceny konkretnych usług, dzięki użyciu tych samych ofert w modułach wyceny i zamówień. Podejście oparte o model produktu umożliwia ponowne używanie elementów usług do tworzenia nowych ofert, co ułatwia innowacje i upraszcza wyceny i zamówienia obsługujące wielu użytkowników / jednostek danej organizacji.
  5. 03 Indywidualne oferty i wyceny
  6. Twórz w pełni zindywidualizowane oferty dla klientów VIP (np. z sektora publicznego) ze zróżnicowanymi adaptacjami cen i ofertą obejmującą narzędzia wykrywania i zapobiegania oszustwom.
  7. 04 Zarządzanie umowami ramowymi dla przedsiębiorstw
  8. Obsługuj w pełni umowy ramowe, dzięki czemu wynegocjowane warunki oferty mogą być szeroko stosowane przez firmę, jej pracowników, a nawet firmy powiązane.

Sprawne procesy sprzedaży

Realizuj cały proces "lead to cash" (od momentu pozyskania leada sprzedażowego aż po finalną płatność) - w jednej platformie IT. Nie musisz już przepisywać danych klientów lub informacji o ich zainteresowaniu konkretnymi produktami, w momencie, gdy klient dokonuje zakupu. A to dzięki temu, że te same byty używane są w całym systemie, konsekwentnie wzbogacane o nowe informacje, w miarę rozwoju procesu pozyskiwania zamówień.

Wycena i zamawianie z wykorzystaniem Product Catalog

Zagwarantuj klientom stałe ceny konkretnych usług, dzięki użyciu tych samych ofert w modułach wyceny i zamówień. Podejście oparte o model produktu umożliwia ponowne używanie elementów usług do tworzenia nowych ofert, co ułatwia innowacje i upraszcza wyceny i zamówienia obsługujące wielu użytkowników / jednostek danej organizacji.

Indywidualne oferty i wyceny

Twórz w pełni zindywidualizowane oferty dla klientów VIP (np. z sektora publicznego) ze zróżnicowanymi adaptacjami cen i ofertą obejmującą narzędzia wykrywania i zapobiegania oszustwom.

Zarządzanie umowami ramowymi dla przedsiębiorstw

Obsługuj w pełni umowy ramowe, dzięki czemu wynegocjowane warunki oferty mogą być szeroko stosowane przez firmę, jej pracowników, a nawet firmy powiązane.

Powiązane produkty:

Studium przypadku:

  • Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.
     
    Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.