B2B Sales & Ordering

Produkt B2B Sales & Ordering – usprawnienie procesu zamówień w segmencie B2B

Sprzedaż usług klientom korporacyjnym wymaga holistycznego, wielokanałowego podejścia, od momentu pozyskania zapytania od potencjalnego klienta i jego zakwalifikowania, aż do etapu, w którym rozwiązanie zostanie zaprojektowane, wycenione i wynegocjowane, oferta zaakceptowana, umowa przygotowana, ostateczne zamówienie złożone, a faktura wystawiona.

Jest to wyzwanie dla wielu dostawców usług telekomunikacyjnych ze względu na brak zintegrowanych systemów wspierających cały proces. Zarządzanie zapytaniami sprzedażowymi jest często realizowane w osobnym systemie CRM, poza systemami CPQ (ang. Configure Price Quote – czyli systemy służące do konfiguracji i wyceny usług) czy tymi do zarządzania obsługą zamówień. Dostarczenie wstępnej propozycji rozwiązania często wymaga wielu wymian wiadomości e-mail, ręcznego i powtarzalnego wprowadzania danych oraz wielu obliczeń, co spowalnia cały proces i dość często powoduje trudności w przetwarzaniu zamówień.

Tych problemów pozwala uniknąć produkt Comarch Telecom B2B Sales & Ordering, sprawdzony przez dużych dostawców usług telekomunikacyjnych w wielu krajach. Jest to kompleksowa i zunifikowana platforma, umożliwiająca usprawnienie realizacji procesów zamówień dla klientów biznesowych. Dokładne wyceny są zawsze dostarczane automatycznie w ciągu kilku minut. Ponieważ mechanizm wyceny całkowicie opiera się na definicji oferty z centralnego katalogu produktów (Product Catalog), po zakończeniu procesu negocjacji na podstawie oferty łatwo możesz wygenerować umowę i zamówienie. Product Catalog przechowuje specyfikacje handlowe i techniczne produktów, w tym ceny i koszty, warunki umów, dostępność i informacje techniczne.

Portal Telecom B2B Sales & Ordering zapewnia oparty na rolach dostęp do wstępnie zdefiniowanych pulpitów nawigacyjnych, przeznaczonych dla całego łańcucha współpracy i wspiera proces począwszy od zarejestrowania potencjalnej szansy sprzedażowej, poprzez wstępną wycenę, akceptację, realizację zamówienia, aż po tworzenie sprawozdań finansowych.

Stosowanie strategii Omnichannel w sektorze telekomunikacji

Zobacz nasze wideo!


Korzyści z wdrożenia platformy do zarządzania zamówieniami od klientów biznesowych - B2B Sales & Ordering:

Usprawnienie procesów sprzedaży
 

Realizuj cały proces "lead to cash" (od momentu pozyskania zapytania sprzedażowego aż po finalną płatność) - w jednej platformie IT. Nie musisz już przepisywać danych klientów lub informacji o ich zainteresowaniu konkretnymi produktami, w momencie, gdy klient dokonuje zakupu. A to dzięki temu, że te same byty używane są w całym systemie, konsekwentnie wzbogacane o nowe informacje, w miarę rozwoju procesu pozyskiwania zamówień.

Standaryzacja wycen z wykorzystaniem katalogu produktów
(Product Catalog)

Zagwarantuj klientom stałe ceny konkretnych usług, dzięki użyciu tych samych ofert w modułach wyceny i zamówień. Podejście oparte o model produktu umożliwia ponowne używanie elementów usług do tworzenia nowych ofert, co ułatwia innowacje i upraszcza wyceny i zamówienia obsługujące wielu użytkowników / jednostek danej organizacji.
 

Tworzenie indywidualnych ofert i wycen

Wprowadzaj w pełni zindywidualizowane oferty dla klientów VIP (np. z sektora publicznego) ze zróżnicowanymi adaptacjami cen i ofertą obejmującą narzędzia wykrywania i zapobiegania oszustwom.

Zarządzanie umowami ramowymi dla przedsiębiorstw

Obsługuj w pełni umowy ramowe, dzięki czemu wynegocjowane warunki oferty mogą być szeroko stosowane przez firmę, jej pracowników, a nawet firmy powiązane.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    Zobacz wszystkie materiały

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.