Platforma B2B

Comarch B2B to nowoczesna platforma internetowa B2B umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. Platforma jest w pełni zintegrowana z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP.

Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP, wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch B2B bez jakiegokolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze.

Pełna integracja z platformy B2B z ERP

Jednym z największych atutów platformy Comarch B2B jest jej integracja z systemem Comarch ERP Altum oraz Comarch ERP XL, dzięki której szybko i wygodnie zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, przyjmiesz i zrealizujesz zamówienia, jak również udostępnisz dodatkowe dokumenty, np. skany umów, ulotki promocyjne czy katalogi. Dzięki pracy w trybie online wszystkie akcje wykonane przez Ciebie po stronie systemu Comarch ERP będą od razu widoczne w Comarch B2B, a także wszystkie działania wykonane przez kontrahenta po stronie platformy B2B będą widoczne dla Ciebie w systemie ERP.

Dostosuj wygląd platformy do swoich potrzeb i buduj swój wizerunek

Nowoczesny, wpisujący się w najnowsze trendy interfejs aplikacji sprawi, że klienci będą chętnie korzystali z udostępnionego przez Ciebie narzędzia. Dzięki pewnej elastyczności w budowie platformy Comarch B2B będziesz w stanie zmodyfikować wygląd systemu do potrzeb swojej firmy. Każdy biznes jest inny i wiemy o tym! W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, dostosujesz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji nowego, spersonalizowanego wyglądu. Dodatkowo, możliwość wyboru różnych widoków produktów: listy bądź kafelków, uprzyjemni i usprawni czas spędzony na platformie.

Indywidualizuj swoją ofertę i ułatwiaj kontrahentom współpracę

Nadawaj konkretne uprawnienia określonym odbiorcom. Personalizuj ofertę produktową i promocyjną. Używaj wiele jednostek miary i wysokiej jakości zdjęć, aby uatrakcyjniać ofertę. Twórz przejrzyste drzewko produktowe i wpływaj na sprawniejsze i bardziej intuicyjne poruszanie się użytkowników po Twoich produktach. Dzięki integracji z systemami Comarch ERP, grupy i zorganizowane w nich produkty zostaną analogicznie wyświetlone w Comarch B2B. System oszczędza Twój czas - nie musisz od nowa tworzyć grup produktowych.

Udostępniaj dane kontrahenta (dane adresowe, dane handlowe czy listę pracowników) oraz dodatkowe dokumenty (umowy, dokumentacje, specyfikacje, ulotki promocyjne czy katalogi) i zacieśniaj współpracę biznesową.

Automatyzacja procesu zamawiania, ofertowania

Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje dla Ciebie 24 godziny na dobę w Internecie, tak aby każdy z Twoich partnerów mógł składać zamówienia o każdej porze, każdego dnia i z każdego miejsca na świecie. Nasze rozwiązanie to całkowicie bezobsługowe oraz zdalne narzędzie stworzone po to, abyś zwiększał wolumen sprzedaży bez kosztochłonnej obsługi zamówień.

Specjalnie dla Ciebie wprowadziliśmy funkcjonalność n-koszyków, dzięki której klienci kompletując zamówienie mogą dodawać towary do n-różnych koszyków (np. wskazując do każdego inny adres wysyłkowy), co znacznie ułatwia zakupy i skraca ich czas. Klienci mają możliwość również składania powtarzających się zamówień za pomocą jednego kliknięcia. Otrzymuj zapytania ofertowe, twórz oferty, przekształcaj je w zamówienia i zarabiaj!

Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji

Comarch B2B zadba o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli dostęp oraz wgląd do pełnej historii swoich faktur, zamówień oraz płatności i mogli w każdej chwili je wydrukować. Platforma B2B przypomni kontrahentom automatycznie o niezapłaconych dokumentach oraz przeterminowanych płatnościach. Dzięki pełnej integracji z systemem Comarch ERP system automatycznie pobiera informacje o wszystkich dokumentach księgowych dla każdego odbiorcy. Umożliwiaj kontrahentom śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności. Dbaj o to, aby Twoi kontrahenci zawsze mieli komplet informacji odnośnie waszej współpracy i sukcesywnie buduj jego zaufanie.

Efektywny kanał komunikacyjny z kontrahentami

Platforma umożliwia umieszczanie dowolnych informacji, które chcesz w danej chwili przekazać kontrahentom – ważne komunikaty, nowości produktowe, nowe promocje, informacje o dostawie, instrukcje obsługi, regulaminy itd. Pamiętaj, komunikacja z klientami jest bardzo istotną kwestią i może rozwiązać wiele niepotrzebnych problemów w przyszłości. Jednym słowem, sam decydujesz o tym, co i komu chcesz zakomunikować bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych kosztów.

Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów

Comarch B2B posiada innowacyjną możliwość tworzenia filtrów i efektywnego filtrowania (wyszukiwania) produktów. Szybka, zoptymalizowana wyszukiwarka pozwoli Twoim kontrahentom sprawnie znaleźć to czego w danej chwili szukają. Natomiast dzięki mechanizmowi tworzeniu zaawansowanych filtrów wyszukiwania, Klienci oszczędzą swój czas i zautomatyzują pracę na platformie. Filtry mogą zostać zapisane i użyte przez użytkowników w każdym momencie. Dają niesamowite możliwości! Przy szerokiej ofercie produktowej bardzo istotne jest sprawne poruszanie się pomiędzy różnymi typami produktów.

Nie ograniczaj się do rynku polskiego, sprzedawaj międzynarodowo

Comarch B2B posiada w standardzie 4 wersje językowe interfejsu, a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach. Dzięki temu Twoi kontrahenci bez problemu wybiorą język przed zalogowaniem się do platformy oraz zrobią zakupy w swojej walucie. Do ich dyspozycji oddajemy: polski, angielski, niemiecki, francuski. Sprzedawaj w Polsce, w Europie i na całym świecie! Powiększaj swój zasięg i zdobywaj nowych odbiorców.

4 wersje jezykowe interfejsu sklepu internetowego

Sprzedaż B2B możliwa jest również poprzez platformę e-commerce Comarch e-Sklep

Comarch e-Sklep B2B współpracuje z systemami Comarch ERP: Optima, XL oraz Altum. Niektóre funkcjonalności e-Sklepu B2B mogą się różnić od wybranego systemu Comarch ERP. Szczegółowy zakres funkcjonalności został opisany w centrum pomocy.

Comarch e-Sklep B2B pozwala m.in. na:

  • definiowanie indywidualnego poziomu cen dla wybranego klienta naszego sklepu
  • indywidualną ofertę per kontrahent (towar ABC widoczny dla kontrahenta X ale nie widoczny dla kontrahenta Y)
  • współpracę na zasadzie dropshipping (jeśli jesteś hurtownią możesz wystawiać swoją ofertę która jest na bieżąco aktualizowana w pliku XML)
  • kredyt kupiecki
  • podgląd do dokumentów: faktury sprzedaży, wydania zewnętrzne oraz otwarty mechanizm do dodania innych dokumentów
  • sprawdzanie aktualnych stanów magazynowych online w systemach ERP

Przeczytaj też o wdrożeniu i działaniu sklepu internetowego B2B w hurtowni Debiut Plus.

oprogramowanie dla  hurtowni  - b2b

Inwestuj w rozwiązania e-commerce

Wydaje Ci się, że rozwiązania e-commerce dla B2B nie są dla Twojej firmy? Poznaj historię TBI Technology – regionalnego lidera w produkcji obrabiarek CNC. Integracja z Comarch ERP pozwoli Twojej firmie zwiększyć sprzedaż i usprawnić procesy.

Nasi Klienci

  • Chrétien Matériaux firma z tradycjami na rynku dystrybucji materiałów dla budownictwa i do renowacji, posiada 14 sklepów przeznaczonych dla firm budowlanych i osób prywatnych.

  • Przedsiębiorstwo informatyczne z siedzibą w Villeneuve d'Ascq we Francji, specjalizuje się w dziedzinie bezpieczeństwa sieci komputerowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją rozwiązań typu UTM.

    Skontaktuj się z ekspertem Comarch

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

    Przejdź do formularza