Platforma Test Management

Test Management – platforma IT do zarządzania testami sieci

Produkt Comarch Test Management Platform umożliwia zdalne przeprowadzanie testów sieci telekomunikacyjnej, obsługuje różne protokoły i gromadzi parametry dotyczące jakości sieci. Jego podstawowym celem jest zgromadzenie w jednym miejscu wszystkich ustawień konfiguracji sieci telekomunikacyjnej, jakie należy zastosować, by umożliwić dostarczenie przez sieć interesujących nas danych lub kluczowych wskaźników wydajności (KPI).

W toku tego procesu może mieć zastosowanie wiele elementów i protokołów. Platforma do zarządzania testami sieci Comarch obejmuje je wszystkie i pozwala nimi zarządzać z jednego miejsca. System pozwala obsłużyć nawet najniższy poziom procesów testowych. Moduły do testów zdalnych komunikują się z urządzeniami sieciowymi w celu uruchomienia testu i wygenerowania ruchu testowego.

Przykłady obsługiwanych protokołów:

  • TWAMP
  • IPSLA
  • NQA
  • Pr

Predictive Maintenance as the first step towards Intelligent Assurance

Obejrzyj nasze video!


Korzyści z wdrożenia platformy do zarządzania testami sieci – Comarch Test Management:

  1. 01 Gwarancja zgodnego działania wykorzystywanych platform testowych
  2. Planuj testy sieci telekomunikacyjnej, gromadź ich wyniki i wykorzystuj je w ramach kompleksowego narzędzia do zarządzania jakością usług – Integrated Assurance.

  3. 02 Wsparcie algorytmów uczenia maszynowego i konserwacji predykcyjnej
  4. Korzystaj z danych testowych do trenowania algorytmów uczenia maszynowego, aby wspomagać konserwację predykcyjną sieci telekomunikacyjnej.
  5. 03 Wykorzystanie wyników testów sieciowych w inteligentnym zarządzaniu jakością usług
  6. Użyj wyników testów zgromadzonych w Test Management jako jednego ze źródeł informacji w ramach kompleksowego przetwarzania zdarzeń sieciowych – Intelligent Assurance & Analytics.
  7. 04 Część zintegrowanej platformy do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych
  8. Zintegruj platformę Test Management z systemem Comarch OSS Service Desk w celu sprawnej i kompleksowej obsługi procesów zarządzania zdarzeniami, problemami i zmianami.

Gwarancja zgodnego działania wykorzystywanych platform testowych

Planuj testy sieci telekomunikacyjnej, gromadź ich wyniki i wykorzystuj je w ramach kompleksowego narzędzia do zarządzania jakością usług – Integrated Assurance.

Wsparcie algorytmów uczenia maszynowego i konserwacji predykcyjnej

Korzystaj z danych testowych do trenowania algorytmów uczenia maszynowego, aby wspomagać konserwację predykcyjną sieci telekomunikacyjnej.

Wykorzystanie wyników testów sieciowych w inteligentnym zarządzaniu jakością usług

Użyj wyników testów zgromadzonych w Test Management jako jednego ze źródeł informacji w ramach kompleksowego przetwarzania zdarzeń sieciowych – Intelligent Assurance & Analytics.

Część zintegrowanej platformy do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych

Zintegruj platformę Test Management z systemem Comarch OSS Service Desk w celu sprawnej i kompleksowej obsługi procesów zarządzania zdarzeniami, problemami i zmianami.

Tests Summary View from Test Management

Powiązane produkty:

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

    Zobacz wszystkie materiały

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.