Jak co roku, Comarch bierze udział w kolejnej edycji konferencji Management World, organizowanej przez TM Forum i będącej największym tego typu wydarzeniem w branży telekomunikacyjnej.

Tegoroczna konferencja Management World odbywa się w dniach 6–8 maja w Nicei. Comarch prezentuje tam swoje najnowsze rozwiązania z zakresu zarządzania siecią i usługami (Comarch Network and Service Inventory) oraz monitorowania usług (Comarch Service Assurance). Comarch, dostawca oprogramowania i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, pomaga swoim klientom stawić czoła wyzwaniom związanym z efektywnym oraz sprawdzonym stabilnym zarządzaniem usługami opartymi na wielu technologiach i sieci wielu sprzedawców. Spełnione standardy ITIL oraz TMF sprawiają, że dostępność usługi wzrasta, a koszty utrzymania (OPEX) są niższe.

- Comarch jest bardzo aktywnym członkiem TM Forum. Pojawiamy się na organizowanych przez nich wydarzeniach i uczestniczymy w grupach roboczych. Zachęcamy również naszych klientów do współpracy z nami w ramach inicjatyw Forum. Tego rodzaju wydarzenia zwiększają rozpoznawalność naszej firmy jako prężnego dostawcy rozwiązań IT w branży telekomunikacyjnej – mówi Piotr Piątosa, Wiceprezes Zarządu Comarch SA odpowiedzialny za Sektor Telekomunikacji. 

Z szerokiej gamy produktów i rozwiązań oferowanych przez Comarch do zaprezentowania podczas konferencji wybrano: Comarch Next Generation Service Management (NGSM) opierające się na rozwiązaniu Next Generation Service Assurance i CMDB (Configuration Management Database); Comarch Next Generation Service Assurance (NGSA), które pozwala na zapewnienie pełnej ochrony dostarczanych usług i zabezpieczenie przychodów operatora; oraz Comarch Process-Driven Inventory, które jest rozwiązaniem umożliwiającym zwiększenie potencjału sieci i efektywności operacji poprzez zintegrowane, tzw. "parasolowe" zarządzanie zasobami, usługami i operacjami sieci.

COTS OSS Suite firmy Comarch cieszy się niesłabnącą popularnością w wielu krajach europejskich, zwłaszcza w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Od czasu pierwszego wdrożenia zrealizowanego w 2003  dla Telefonica O2 Germany GmbH & Co. OHG, obejmującego implementację aplikacji Fault Management oraz Configuration i Performance Management, Comarch z sukcesem zrealizował projekty m.in. dla T-Mobile Austria oraz T-Mobile Germany, gdzie wdrożono rozwiązanie Comarch Resource and Service Inventory (będące częścią platformy Comarch OSS Suite). Trwała współpraca z integratorami w tym regionie, wliczając w to PSI oraz T-Systems, jest ciągle umacniana. To przynosi korzyści klientom Comarch w postaci innowacyjnych i kompletnych rozwiązań COTS, a także wysokiej jakości zintegrowanych usług. Sukces platformy Comarch OSS Suite potwierdza również ostatni duży projekt w Niemczech, zrealizowany dla wiodącego operatora telefonii komórkowej, który wybrał Comarch jako dostawcę rozwiązań oraz usług konsultingowych.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza