Platforma B2B Self-enablement

Platforma B2B Self-enablement – portal samoobsługowy dla klientów biznesowych

W centrum zainteresowania każdego dostawcy usług telekomunikacyjnych znajdują się klienci korporacyjni. Ich wpływ na roczne przychody jest tak istotny, że zasługują na specjalne traktowanie. Indywidualnie dostosowane oferty, obejmujące wiele usług, niestandardowe wyceny, zamawianie jednorazowo setek, a nawet tysięcy usług oraz wielopoziomowy dostęp do portalu samoobsługowego zapewniają klientom biznesowym spersonalizowane podejście i kontrolę, której wymagają. Dla większości z tych przedsiębiorstw tworzenie platformy do komunikacji i współpracy oraz zarządzanie nią nie jest podstawową działalnością. Od swojego operatora telekomunikacyjnego oczekują oni zapewnienia platformy, dzięki której każdy pracownik będzie dysponował skutecznymi narzędziami pozwalającymi osiągać oczekiwane rezultaty — zawsze i wszędzie.

Platforma do zarządzania usługami dla klientów biznesowych usprawnia obsługę segmentu B2B przez operatorów telekomunikacyjnych, w ramach ofert telefonii komórkowej i stacjonarnej, transmisji danych czy łączności za pomocą VPN. Te usługi można łączyć z ujednoliconymi systemami w zakresie komunikacji, bezpieczeństwa i modeli chmurowych w ramach jednego centralnego katalogu produktów (Product Catalog), który steruje wszystkimi procesami zarządzania zamówieniami, w sposób zaspokajający potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw i pozwala dostawcom usług telekomunikacyjnych z łatwością wprowadzać nowe usługi.

Platforma do zarządzania usługami telekomunikacyjnymi dla klientów biznesowych zapewnia jednolity, kompleksowy ogląd informacji, dzięki czemu klient może sprawdzić dane i statystyki związane z zamówieniami, danymi firmy i informacjami finansowymi. Klienci biznesowi mogą w ten sposób łatwo zarządzać nawet najbardziej złożonymi hierarchiami, reprezentującymi ich własną strukturę organizacyjną, mieć dostęp do szczegółowych spersonalizowanych raportów, a także konfigurować zasady podziału kosztów usług między różne działy firmy, na podstawie wykorzystania. Oparty na rolach dostęp do samoobsługowego portalu dla różnych poziomów zarządzania w przedsiębiorstwie ułatwia przypisywanie obowiązków do odpowiedniego działu. Wielokanałowy dostęp do wszystkich funkcji platformy, takich jak zamawianie, zarządzanie przypadkami i użytkownikami, zapewnia stale dostępne spójne środowisko dla klientów korzystających z kanałów wspomaganych i niewspomaganych.

    Stosowanie strategii Omnichannel w sektorze telekomunikacji

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia portalu samoobsługowego dla klientów biznesowych - B2B Self-enablement:

    Wsparcie klientów biznesowych narzędziami do kontroli i dzielenia kosztów

    Umożliwiaj firmom dzielenie rachunków (na przykład dzielenie kosztów między pracowników i pracodawców) oraz kontroli kosztów subskrypcji w czasie rzeczywistym.

    Tworzenie zaawansowanych raportów

    Zdobywaj dokładne informacje o potrzebach biznesowych Twoich klientów dzięki narzędziom analitycznym oraz wstępnie skonfigurowanym widokom użytkownika i raportom doraźnym.

    Sprawne wprowadzanie nowych produktów i usług

    Eksperymentuj i odpowiadaj ofertą produktową na bieżące potrzeby rynku klientów biznesowych, dzięki możliwości ponownego wykorzystania wcześniejszych konfiguracji i grupowania produktów.

    Wielokanałowa obsługa klienta (omnichannel)

    Ciesz się kompleksowym widokiem i możliwością zarządzania w obszarze bazy subskrybentów, zamówień i wariantów ofert oraz informacji finansowych, zarówno w kanałach tradycyjnych jak i nowoczesnych kanałach cyfrowych.

    Zobacz nasze materiały PDF związane z obsługą i samoobsługą klientów biznesowych w telekomunikacji!

      Zobacz wszystkie materiały

      Jeśli jesteś zainteresowany platformą B2B Self-enablement dla telekomunikacji, poznaj także te produkty:

      Studium przypadku:

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.