Platforma B2B Self-enablement

W centrum zainteresowania każdego dostawcy CSP znajdują się klienci korporacyjni. Ich wpływ na roczne przychody jest tak istotny, że zasługują na specjalne traktowanie.  Dedykowane, obejmujące wiele usług oferty z niestandardowymi cenami, zamawianie jednorazowo setek, a nawet tysięcy usług oraz wielopoziomowy dostęp do portalu samoobsługowego zapewniają klientom biznesowym spersonalizowane podejście i kontrolę, której wymagają.  Dla większości z tych przedsiębiorstw tworzenie platformy do komunikacji i współpracy oraz zarządzanie nią nie jest podstawową działalnością i raczej oczekują, że ich dostawca CSP zapewni platformę, dzięki której każdy pracownik będzie dysponował skutecznymi narzędziami pozwalającymi osiągać oczekiwane rezultaty — zawsze i wszędzie.

Platforma Comarch Telecom Digital B2B umożliwia dostawcom CSP oferowanie przedsiębiorstwom wszystkich usług telekomunikacyjnych, w tym telefonii komórkowej i stacjonarnej, transmisji danych i sieci VPN. Te usługi można łączyć z ujednoliconymi rozwiązaniami w zakresie komunikacji, bezpieczeństwa i chmury w jeden produkt Product Catalog, który służy do kierowania wszystkimi procesami zarządzania zamówieniami w sposób zaspokajający potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw i pozwala dostawcom CSP bezproblemowo wprowadzać nowe usługi.

Platforma telekomunikacyjna B2B zapewnia jednolity, kompleksowy, całościowy przegląd, za pomocą którego klient może sprawdzić dane i statystyki związane z zamówieniami, sprawami i informacjami finansowymi. Klienci biznesowi mogą łatwo zarządzać nawet najbardziej złożonymi hierarchiami, reprezentującymi ich własną strukturę organizacyjną, mieć dostęp do szczegółowych raportów w kontekście, a także konfigurować kontrolę w czasie rzeczywistym lub zasady podziału rachunków na podstawie wykorzystania usług. Oparty na rolach dostęp do samoobsługowego portalu dla różnych poziomów zarządzania w przedsiębiorstwie ułatwia przypisywanie obowiązków związanych z zarządzaniem do odpowiedniego działu. Wielokanałowy dostęp do wszystkich funkcji platformy, takich jak zamawianie, zarządzanie przypadkami i użytkownikami, zapewnia w dowolnym czasie spójne środowisko dla klientów korzystających z kanałów wspomaganych i niewspomaganych.

    Jak przygotować systemy billingowe, by stać się dostawcą usług cyfrowych?

    Oglądaj nasze video!


    Korzyści z platformy B2B Self-enablement:

    1. 01 Wsparcie dla zarządzania przez klienta złożonymi hierarchiami i wieloma rolami
    2. Umożliwiaj firmom dzielenie rachunków (na przykład dzielenie kosztów między pracowników i pracodawców) oraz kontroli kosztów subskrypcji w czasie rzeczywistym.
    3. 02 Zaawansowane raportowanie
    4. Zapewniaj dokładne informacje o potrzebach biznesowych przez wykorzystanie rozwiązań z zakresu analityki oraz prekonfigurowanych pulpitów nawigacyjnych i raportów doraźnych.
    5. 03 Podejście oparte na modelu
    6. Niezwłocznie wprowadzaj nowe usługi i produkty – dzięki możliwościom ponownego wykorzystania wcześniejszych konfiguracji i grupowania, eksperymentowanie i kierowanie firmy w stronę potrzeb rynku nigdy nie było łatwiejsze.
    7. 04 Podejście wielokanałowe
    8. Wykorzystaj kompleksowy widok globalny i możliwości zarządzania na podstawie subskrypcji, zamówień i przypadków oraz informacji finansowych w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach cyfrowych.

    Wsparcie dla zarządzania przez klienta złożonymi hierarchiami i wieloma rolami

    Umożliwiaj firmom dzielenie rachunków (na przykład dzielenie kosztów między pracowników i pracodawców) oraz kontroli kosztów subskrypcji w czasie rzeczywistym.

    Zaawansowane raportowanie

    Zapewniaj dokładne informacje o potrzebach biznesowych przez wykorzystanie rozwiązań z zakresu analityki oraz prekonfigurowanych pulpitów nawigacyjnych i raportów doraźnych.

    Podejście oparte na modelu

    Niezwłocznie wprowadzaj nowe usługi i produkty – dzięki możliwościom ponownego wykorzystania wcześniejszych konfiguracji i grupowania, eksperymentowanie i kierowanie firmy w stronę potrzeb rynku nigdy nie było łatwiejsze.

    Podejście wielokanałowe

    Wykorzystaj kompleksowy widok globalny i możliwości zarządzania na podstawie subskrypcji, zamówień i przypadków oraz informacji finansowych w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach cyfrowych.

    Powiązane rozwiązania:

    Studium przypadku:

    • Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie – a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania.
       
      Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych, KPN

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      • White Paper

        White Paper

        How to Create Offers That Really Fit the Needs of Your Enterprise Customers
      • White Paper

        White Paper

        How SDN/NFV Enables New Services and Business Models
      • Raport Comarch

        Raport Comarch

        66% dyrektorów IT preferuje stosowanie modelu SaaS w implementacjach AI i IoT
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Dowiedz się więcej o sektorze Telekomunikacji!
        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.