Roaming Monitoring

Rosnąca złożoność środowiska telekomunikacyjnego i panująca w nim zażarta konkurencja niosą za sobą nowe wyzwania dla operatorów chcących utrzymać lub zwiększyć strumień przychodów. Jedna z zasad, które powinny pomóc osiągnąć ten cel, mówi: skup się na kliencie. Zapewnienie płynnego działania i wysokiego poziomu zadowolenia klientów, zwłaszcza w przypadku usług generujących wysoki przychód, takich jak roaming, ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu. Bez właściwych źródeł danych i narzędzi umożliwiających przetwarzanie ogromnych ilości danych to zadanie nie jest jednak łatwe. Tu właśnie do gry wchodzi rozwiązanie Roaming Monitoring firmy Comarch.

Rozwiązanie Roaming Monitoring jest oparte na architekturze big data i analizie sygnałów sieciowych dzięki czemu umożliwia spojrzenie na usługę roamingu z perspektywy klienta. Pozwala ono zwiększyć wydajność operacyjną, chronić przychód i poprawić poziom zadowolenia klientów, a także wspomaga rozwój działalności. Specjalne funkcje dla zespołów obsługi klienta i obsługi usług, zespołów zaplecza oraz działów marketingu i roamingu sprawiają, ze Roaming Monitoring firmy Comarch to naprawdę rewolucyjne narzędzie z dziedziny zapewniania jakości. To nieocenione rozwiązanie dla dostawców usług telekomunikacyjnych, którzy chcą stać się dostawcami usług cyfrowych skoncentrowanymi na kliencie.

Usługa Roaming Monitoring firmy Comarch stanowi element większego rozwiązania Customer Experience Management (CEM). Rozwiązanie Customer Experience Management (CEM) firmy Comarch odgrywa nadrzędną rolę w monitorowaniu jakości usług i zarządzaniu nią oraz przekształcaniu procesów zarządzania usługami poprzez zapewnienie wglądu w informacje o sposobie postrzegania usług przez klientów. Informacje te pomagają zrozumieć koncepcję przejścia z operacji koncentrujących się wokół sieci lub zasobów na ukierunkowane na klienta. Zastosowane w tym rozwiązaniu podejście modułowe pozwala wybrać odpowiednie moduły i w przyszłości rozszerzyć istniejące wdrożenie o nowe. Usługa Roaming Monitoring firmy Comarch, stanowiąca jeden z modułów rozwiązania CEM, jest w pełni zintegrowana z innymi komponentami rozwiązania CEM oraz z innymi produktami OSS firmy Comarch.

    Jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki rozwiązaniu Roaming Monitoring?

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Roaming Monitoring:

    1. 01 Zwiększ wydajność i chroń przychód
    2. Dostarczaj personelowi właściwe informacje i optymalnie wykorzystuj możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów i skrócić średni czas naprawy. Korzystaj z wbudowanych funkcji samonaprawiania, priorytetyzuj zdarzenia i rozwiązuj problemy szybciej, by chronić swoje przychody.
    3. 02 Odciąż zespół obsługi klienta
    4. Dostarczaj pracownikom zespołów obsługi klienta informacje wystarczające do zwiększenia liczby problemów rozwiązywanych podczas pierwszej rozmowy i odciążaj pracowników zaplecza.
    5. 03 Weryfikuj swoje decyzje marketingowe i kieruj się w ich podejmowaniu konkretnymi informacjami
    6. Analizuj liczbę i zachowanie klientów korzystających z roamingu oraz ich użycie usług, by podejmować przemyślane decyzje dotyczące oprawy usług i kampanii marketingowych, zwiększając tym samym przychody operatora.
    7. 04 Optymalizuj koszty i inwestycje w infrastrukturę sieciową
    8. Zarządzaj partnerami roamingowymi, umowami, zasadami sterowania i ruchem tranzytowym, by poprawić swoją wydajność finansową i zadbać o zadowolenie klientów.

    Zwiększ wydajność i chroń przychód

    Dostarczaj personelowi właściwe informacje i optymalnie wykorzystuj możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów i skrócić średni czas naprawy. Korzystaj z wbudowanych funkcji samonaprawiania, priorytetyzuj zdarzenia i rozwiązuj problemy szybciej, by chronić swoje przychody.

    Odciąż zespół obsługi klienta

    Dostarczaj pracownikom zespołów obsługi klienta informacje wystarczające do zwiększenia liczby problemów rozwiązywanych podczas pierwszej rozmowy i odciążaj pracowników zaplecza.

    Weryfikuj swoje decyzje marketingowe i kieruj się w ich podejmowaniu konkretnymi informacjami

    Analizuj liczbę i zachowanie klientów korzystających z roamingu oraz ich użycie usług, by podejmować przemyślane decyzje dotyczące oprawy usług i kampanii marketingowych, zwiększając tym samym przychody operatora.

    Optymalizuj koszty i inwestycje w infrastrukturę sieciową

    Zarządzaj partnerami roamingowymi, umowami, zasadami sterowania i ruchem tranzytowym, by poprawić swoją wydajność finansową i zadbać o zadowolenie klientów.
    Solution Key Features

    Powiązane rozwiązania:

    Studium przypadku:

    • Jesteśmy przekonani, że rozwiązania Comarch pozwolą MTC z sukcesem przejść od ekosystemu OSS zorientowanego na sieć, do OSS zorientowanego na klienta, z głównym celem ciągłej poprawy satysfakcji klientów.
       
      Andrey Ushatsky, Wiceprezes i Dyrektor ds. Technologii, MTC

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      • Raport Comarch

        Raport Comarch

        66% dyrektorów IT preferuje stosowanie modelu SaaS w implementacjach AI i IoT
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.