Roaming Monitoring

Roaming Monitoring – system do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu

Rosnąca złożoność środowiska telekomunikacyjnego, panująca w nim konkurencja i spadające przychody z usług tradycyjnych niosą za sobą nowe wyzwania dla operatorów. Jednym ze skutecznych sposobów na sukces w tych trudnych realiach jest mocne zorientowanie firmy na realnych potrzebach klientów. Zapewnienie płynnego działania produktów telekomunikacyjnych i zagwarantowanie zadowolenia klientów, zwłaszcza w przypadku usług generujących wysoki przychód, takich jak łączność w roamingu, ma dla operatorów zasadnicze znaczenie dla utrzymania bądź zwiększania przychodów. Do tego celu potrzebne są jednak rzetelne źródła informacji i narzędzia umożliwiające przetwarzanie ogromnych ilości danych – takie jak system do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu, Comarch Roaming Monitoring.

Comarch Roaming Monitoring jest oparty o architekturę big data i analizę sygnałów sieciowych, dzięki czemu umożliwia spojrzenie na usługę roamingu z perspektywy klienta. Specjalne funkcje dla zespołów obsługi klienta i usług, zespołów zapleczowych (back office) oraz działów marketingu i roamingu sprawiają, ze system do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu firmy Comarch to nieoceniony system dla dostawców usług telekomunikacyjnych, którzy chcą stać się dostawcami usług cyfrowych skoncentrowanymi na kliencie.

Roaming Monitoring jest jednym z komponentów systemu Comarch Customer Experience Management (CEM), który dzięki architekturze modułowej pozwala na podejście ewolucyjne i rozszerzanie wdrożonego systemu o nowe elementy w przyszłości. System do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu firmy jest w pełni zintegrowany z innymi komponentami z gamy Comarch CEM oraz z innymi produktami OSS firmy Comarch.

    Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!

    Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

    Zobacz nasze wideo!

    Korzyści z wdrożenia systemu do monitorowania jakości usług w roamingu - Roaming Monitoring:

    Pełna informacja o jakości usług klientów w roamingu

    Zadbaj o to, by Twoi pracownicy mieli pełne informacje, aby sprawniej rozwiązywać problemy z jakością usług w roamingu i skrócić średni czas naprawy urządzeń sieciowych. Korzystaj z funkcji samo-naprawiania sieci i szereguj zdarzenia sieciowe według ich ważności, by w pierwszej kolejności zajmować się najważniejszymi awariami.

    Nowe oferty w oparciu o analizę informacji o klientach w roamingu

    Analizuj liczbę i zachowanie klientów korzystających z roamingu oraz ich użycie usług, by podejmować przemyślane decyzje dotyczące kolejnych kampanii marketingowych, oferując im to, co odpowiada na ich potrzeby i zwiększając tym samym przychody Twojej firmy.

    Popraw efektywność rozwiązywania problemów z usługami w roamingu

    Zwiększ liczbę problemów rozwiązywanych przez zespoły serwisowe podczas pierwszej rozmowy i odciążaj pracowników back office.

    Optymalizacja procesów i kosztów przy świadczeniu usług w roamingu

    Zarządzaj partnerami w roamingu, jak również obsługuj umowy i zasady rozliczeń za ruch, by poprawić swoją wydajność finansową i zadowolenie klientów w roamingu.

    Key Features

    Roaming Monitoring wzór

    Zobacz nasze materiały PDF związane z monitorowaniem jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu!

    Jeśli jesteś zainteresowany systemem Roaming Monitoring, poznaj także te produkty:

    Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego

    Zobacz nasze wideo!

    Proszę czekać

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

    Przejdź do formularza