Customer Experience Management

Customer Experience Management – system do zarządzania doświadczeniem klienta w telekomunikacji

Comarch Customer Experience Management (CEM) odgrywa nadrzędną rolę w monitorowaniu jakości usług telekomunikacyjnych i zarządzaniu nią oraz umożliwia transformację procesu zarządzania usługami, by skupiał się on na potrzebach klientów, a niż tylko na parametrach sieci. Taka zmiana możliwa jest dzięki temu, że system ten zapewnia operatorom telekomunikacyjnym pełen wgląd w informacje o sposobie postrzegania przez klientów świadczonych usług i ich jakości.

W firmie Comarch wierzymy, że tylko holistyczne zarządzanie doświadczeniem klienta może przynieść firmom telekomunikacyjnym oczekiwane korzyści w postaci zwiększonej satysfakcji abonentów z jakości sieci i usług. Dlatego proponowane przez nas podejście do CEM obejmuje pełen cykl życia klienta ze szczególnym uwzględnieniem użycia usługi.

Pozytywne doświadczenie klienta tworzy się nie tylko poprzez zapewnienie stabilności i dostępności usług w sieci telekomunikacyjnej, ale również przez profesjonalną obsługę, angażowanie klienta w systemach lojalnościowych, jak również zdobycie pełniejszej informacji o jego preferencjach z pomocą analizy danych z mediów społecznościowych, systemów CRM czy innych źródeł – by móc oferować usługi najlepiej dopasowane do potrzeb danego klienta. System do zarządzania doświadczeniem klienta Comarch obsługuje wszelkie rodzaje źródeł danych, w tym aktywne sondy i systemy źródłowe innych firm. Wszystkie te informacje można z łatwością zintegrować w celu zapewnienia pełnej widoczności rzeczywistych danych dotyczących zadowolenia klienta oraz sposobu, w jaki postrzega on usługi telekomunikacyjne i cyfrowe, których używa.

Kompleksowa i obszerna gama obsługiwanych scenariuszy, osadzenie procesów w systemie, integracja z innymi narzędziami z oferty Comarch Integrated Assurance, takimi jak Fault Management i Trouble Ticketing, a także wbudowane możliwości analityczne pozwalają wejść na nowy poziom zarządzania zadowoleniem klientów w branży telekomunikacyjnej. Comarch Customer Experience Management umożliwia przejście na zintegrowane operacje sieciowe skupiające się na potrzebach klientów oraz zmianę pozycjonowania firmy z tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego na kompleksowego dostawcę usług cyfrowych, który w pełni rozumie potrzeby rynku.

    Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
    CEM Use cases
    CEM Use cases

    Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

    Zobacz nasze wideo!


    Korzyści z wdrożenia systemu do zarządzania doświadczeniem klienta - Customer Experience Management:

    Zwiększenie wydajności pracowników dzięki automatyzacji

    Dostarczaj pracownikom dokładne i właściwe informacje oraz optymalnie wykorzystuj ich możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów z siecią telekomunikacyjną i skrócić średni czas naprawy awarii.

    Chroń swoje przychody dzięki nowoczesnemu zarządzaniu siecią

    Korzystaj z wbudowanych funkcji samo-naprawiania sieci, priorytetyzuj zdarzenia sieciowe i rozwiązuj problemy jak najszybciej, by chronić swoje przychody.

    Poprawa zadowolenia klientów dzięki wyższej jakości usług telekomunikacyjnych

    Systematycznie mierz jakość doświadczenia klienta i optymalizuj działanie usług telekomunikacyjnych pod tym kątem. Określ prawdziwe problemy, z jakimi mają do czynienia klienci i wyeliminuj je.

    Budowanie nowych usług telekomunikacyjnych i cyfrowych w oparciu o wiedzę o klientach

    Określaj nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory danych big data, aby budować lepsze relacje z klientami i wprowadzać na rynek produkty, które odpowiadają na ich realne potrzeby.

    Możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert telekomunikacyjnych

    Zrozum lepiej zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj im lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększaj zadowolenie i lojalność klientów oraz obniżaj wskaźnik ich odpływu do konkurencji, poprzez aktywne zarządzanie doświadczeniem klienta w branży telekomunikacyjnej.

    Zobacz nasze materiały PDF związane z zarządzaniem doświadczeniem klienta w telekomunikacji!

      Zobacz wszystkie materiały

      Jeśli jesteś zainteresowany systemem Customer Experience Management dla telekomunikacji, poznaj także te produkty:

      Studium przypadku:

      Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych

      Zobacz nasze wideo!


      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.