Customer Experience Management

Rozwiązanie Customer Experience Management (CEM) firmy Comarch odgrywa nadrzędną rolę w monitorowaniu jakości usług i zarządzaniu nią oraz przekształcaniu procesów zarządzania usługami poprzez zapewnienie wglądu w informacje o sposobie postrzegania przez klientów usług świadczonych przez firmy z branży telekomunikacyjnej. Informacje te pomagają zrozumieć koncepcję przejścia z operacji koncentrujących się wokół sieci lub zasobów na ukierunkowane na klienta.

W firmie Comarch wierzymy, że tylko kompleksowe podejście holistyczne może przynieść firmom oczekiwane korzyści z wdrożenia usług służących zapewnieniu zadowolenia klientów. To dlatego wyjątkowe podejście firmy Comarch do systemów CEM obejmuje pełen cykl życia klienta ze szczególnym uwzględnieniem użycia usługi. Jako że firma Comarch ma w swojej ofercie szeroki wachlarz rozwiązań do użytku w toku całego cyklu życia klienta, takich jak Customer Complaints, CRM Data, Social Media Monitoring Results i Loyalty Management, dane z innych źródeł można z łatwością zintegrować w celu zapewnienia pełnej widoczności rzeczywistych danych dotyczących zadowolenia klienta oraz sposobu, w jaki postrzega on usługi. Obsługiwane są wszelkie rodzaje źródeł danych, w tym aktywne sondy i systemy źródłowe innych firm.

Kompleksowa i obszerna gama opłacalnych przypadków użycia, podejście zakładające osadzanie procesów, integracja z innymi narzędziami z oferty Integrated Assurance, takimi jak Fault Management i Trouble Ticketing, a także wbudowane możliwości analityczne pozwalają wejść na nowy poziom zarządzania zadowoleniem klientów z branży telekomunikacyjnej. Umożliwiają one przejście na zintegrowane operacje skupiające się na dojrzałym kliencie oraz przyjęcie profilu szeroko pojmowanego dostawcy usług cyfrowych ukierunkowanego na klienta.

    Jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki rozwiązaniu Customer Experience Management?

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Customer Experience Management:

    1. 01 Zwiększ wydajność i chroń przychód
    2. Dostarczaj personelowi właściwe informacje i optymalnie wykorzystuj możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów i skrócić średni czas naprawy. Korzystaj z wbudowanych funkcji samonaprawiania, priorytetyzuj zdarzenia i rozwiązuj problemy szybciej, by chronić swoje przychody.
    3. 02 Spersonalizuj swoją ofertę
    4. Zrozum zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj w sposób aktywny lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększ zadowolenie klienta oraz jego lojalność i obniż wskaźnik odpływu klientów.
    5. 03 Zwiększ zadowolenie klientów
    6. Zmierz jakość doświadczeń klientów i zoptymalizuj działanie usług. Określ problemy, z jakimi mają do czynienia klienci, i wyeliminuj je, by zwiększyć zadowolenie klientów i ograniczyć ich odpływ.
    7. 04 Rozwijaj swoją działalność
    8. Określ nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory big data, aby budować relacje, wprowadzać na rynek nowe produkty lub świadczyć nowe usługi.

    Zwiększ wydajność i chroń przychód

    Dostarczaj personelowi właściwe informacje i optymalnie wykorzystuj możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów i skrócić średni czas naprawy. Korzystaj z wbudowanych funkcji samonaprawiania, priorytetyzuj zdarzenia i rozwiązuj problemy szybciej, by chronić swoje przychody.

    Spersonalizuj swoją ofertę

    Zrozum zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj w sposób aktywny lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększ zadowolenie klienta oraz jego lojalność i obniż wskaźnik odpływu klientów.

    Zwiększ zadowolenie klientów

    Zmierz jakość doświadczeń klientów i zoptymalizuj działanie usług. Określ problemy, z jakimi mają do czynienia klienci, i wyeliminuj je, by zwiększyć zadowolenie klientów i ograniczyć ich odpływ.

    Rozwijaj swoją działalność

    Określ nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory big data, aby budować relacje, wprowadzać na rynek nowe produkty lub świadczyć nowe usługi.
    CEM Use cases

    Powiązane rozwiązania:

    Studium przypadku:

    • Jesteśmy przekonani, że rozwiązania Comarch pozwolą MTC z sukcesem przejść od ekosystemu OSS zorientowanego na sieć, do OSS zorientowanego na klienta, z głównym celem ciągłej poprawy satysfakcji klientów.
       
      Andrey Ushatsky, Wiceprezes i Dyrektor ds. Technologii, MTC

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      • Leaflet

        Leaflet

        Comarch Customer Experience Management
      • White Paper

        White Paper

        4 Key Elements of Customer Experience Management for Telecom Operators
      • Telco Survey

        Telco Survey

        Mobile Operators' CEM Strategies - the Market Reality
      • Raport Comarch

        Raport Comarch

        66% dyrektorów IT preferuje stosowanie modelu SaaS w implementacjach AI i IoT
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Dowiedz się więcej o sektorze Telekomunikacji!
        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.