Customer Experience Management

Customer Experience Management – system do zarządzania doświadczeniem klienta w telekomunikacji

Comarch Customer Experience Management (CEM) odgrywa nadrzędną rolę w monitorowaniu jakości usług telekomunikacyjnych i zarządzaniu nią oraz umożliwia transformację procesu zarządzania usługami, by skupiał się on na potrzebach klientów, a niż tylko na parametrach sieci. Taka zmiana możliwa jest dzięki temu, że system ten zapewnia operatorom telekomunikacyjnym pełen wgląd w informacje o sposobie postrzegania przez klientów świadczonych usług i ich jakości.

W firmie Comarch wierzymy, że tylko holistyczne zarządzanie doświadczeniem klienta może przynieść firmom telekomunikacyjnym oczekiwane korzyści w postaci zwiększonej satysfakcji abonentów z jakości sieci i usług. Dlatego proponowane przez nas podejście do CEM obejmuje pełen cykl życia klienta ze szczególnym uwzględnieniem użycia usługi.

Pozytywne doświadczenie klienta tworzy się nie tylko poprzez zapewnienie stabilności i dostępności usług w sieci telekomunikacyjnej, ale również przez profesjonalną obsługę, angażowanie klienta w systemach lojalnościowych, jak również zdobycie pełniejszej informacji o jego preferencjach z pomocą analizy danych z mediów społecznościowych, systemów CRM czy innych źródeł – by móc oferować usługi najlepiej dopasowane do potrzeb danego klienta. System do zarządzania doświadczeniem klienta Comarch obsługuje wszelkie rodzaje źródeł danych, w tym aktywne sondy i systemy źródłowe innych firm. Wszystkie te informacje można z łatwością zintegrować w celu zapewnienia pełnej widoczności rzeczywistych danych dotyczących zadowolenia klienta oraz sposobu, w jaki postrzega on usługi telekomunikacyjne i cyfrowe, których używa.

Kompleksowa i obszerna gama obsługiwanych scenariuszy, osadzenie procesów w systemie, integracja z innymi narzędziami z oferty Comarch Integrated Assurance, takimi jak Fault Management i Trouble Ticketing, a także wbudowane możliwości analityczne pozwalają wejść na nowy poziom zarządzania zadowoleniem klientów w branży telekomunikacyjnej. Comarch Customer Experience Management umożliwia przejście na zintegrowane operacje sieciowe skupiające się na potrzebach klientów oraz zmianę pozycjonowania firmy z tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego na kompleksowego dostawcę usług cyfrowych, który w pełni rozumie potrzeby rynku.

    Putting the Digital Customer Experience at The Heart of Telco Omnichannel Strategies

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z wdrożenia systemu do zarządzania doświadczeniem klienta - Customer Experience Management:

    1. 01 Zwiększenie wydajności pracowników dzięki automatyzacji
    2. Dostarczaj pracownikom dokładne i właściwe informacje oraz optymalnie wykorzystuj ich możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów z siecią telekomunikacyjną i skrócić średni czas naprawy awarii.
    3. 02 Chroń swoje przychody dzięki nowoczesnemu zarządzaniu siecią
    4. Korzystaj z wbudowanych funkcji samo-naprawiania sieci, priorytetyzuj zdarzenia sieciowe i rozwiązuj problemy jak najszybciej, by chronić swoje przychody.
    5. 03 Możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert telekomunikacyjnych
    6. Zrozum lepiej zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj im lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększaj zadowolenie i lojalność klientów oraz obniżaj wskaźnik ich odpływu do konkurencji, poprzez aktywne zarządzanie doświadczeniem klienta w branży telekomunikacyjnej.
    7. 04 Poprawa zadowolenia klientów dzięki wyższej jakości usług telekomunikacyjnych
    8. Systematycznie mierz jakość doświadczenia klienta i optymalizuj działanie usług telekomunikacyjnych pod tym kątem. Określ prawdziwe problemy, z jakimi mają do czynienia klienci i wyeliminuj je.
    9. 05 Budowanie nowych usług telekomunikacyjnych i cyfrowych w oparciu o wiedzę o klientach
    10. Określaj nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory danych big data, aby budować lepsze relacje z klientami i wprowadzać na rynek produkty, które odpowiadają na ich realne potrzeby.

    Zwiększenie wydajności pracowników dzięki automatyzacji

    Dostarczaj pracownikom dokładne i właściwe informacje oraz optymalnie wykorzystuj ich możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów z siecią telekomunikacyjną i skrócić średni czas naprawy awarii.

    Chroń swoje przychody dzięki nowoczesnemu zarządzaniu siecią

    Korzystaj z wbudowanych funkcji samo-naprawiania sieci, priorytetyzuj zdarzenia sieciowe i rozwiązuj problemy jak najszybciej, by chronić swoje przychody.

    Możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert telekomunikacyjnych

    Zrozum lepiej zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj im lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększaj zadowolenie i lojalność klientów oraz obniżaj wskaźnik ich odpływu do konkurencji, poprzez aktywne zarządzanie doświadczeniem klienta w branży telekomunikacyjnej.

    Poprawa zadowolenia klientów dzięki wyższej jakości usług telekomunikacyjnych

    Systematycznie mierz jakość doświadczenia klienta i optymalizuj działanie usług telekomunikacyjnych pod tym kątem. Określ prawdziwe problemy, z jakimi mają do czynienia klienci i wyeliminuj je.

    Budowanie nowych usług telekomunikacyjnych i cyfrowych w oparciu o wiedzę o klientach

    Określaj nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory danych big data, aby budować lepsze relacje z klientami i wprowadzać na rynek produkty, które odpowiadają na ich realne potrzeby.
    CEM Use cases

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

      Zobacz wszystkie materiały

      Potrzebujesz porady w doborze produktów?

      Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.