Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Comarch Customer Experience Management (CEM) odgrywa nadrzędną rolę w monitorowaniu jakości usług telekomunikacyjnych i zarządzaniu nią oraz umożliwia transformację procesu zarządzania usługami, by skupiał się on na potrzebach klientów, a niż tylko na parametrach sieci. Taka zmiana możliwa jest dzięki temu, że system ten zapewnia operatorom telekomunikacyjnym pełen wgląd w informacje o sposobie postrzegania przez klientów świadczonych usług i ich jakości.
W firmie Comarch wierzymy, że tylko holistyczne zarządzanie doświadczeniem klienta może przynieść firmom telekomunikacyjnym oczekiwane korzyści w postaci zwiększonej satysfakcji abonentów z jakości sieci i usług. Dlatego proponowane przez nas podejście do CEM obejmuje pełen cykl życia klienta ze szczególnym uwzględnieniem użycia usługi.
Pozytywne doświadczenie klienta tworzy się nie tylko poprzez zapewnienie stabilności i dostępności usług w sieci telekomunikacyjnej, ale również przez profesjonalną obsługę, angażowanie klienta w systemach lojalnościowych, jak również zdobycie pełniejszej informacji o jego preferencjach z pomocą analizy danych z mediów społecznościowych, systemów CRM czy innych źródeł – by móc oferować usługi najlepiej dopasowane do potrzeb danego klienta. System do zarządzania doświadczeniem klienta Comarch obsługuje wszelkie rodzaje źródeł danych, w tym aktywne sondy i systemy źródłowe innych firm. Wszystkie te informacje można z łatwością zintegrować w celu zapewnienia pełnej widoczności rzeczywistych danych dotyczących zadowolenia klienta oraz sposobu, w jaki postrzega on usługi telekomunikacyjne i cyfrowe, których używa.
Kompleksowa i obszerna gama obsługiwanych scenariuszy, osadzenie procesów w systemie, integracja z innymi narzędziami z oferty Comarch Integrated Assurance, takimi jak Fault Management i Trouble Ticketing, a także wbudowane możliwości analityczne pozwalają wejść na nowy poziom zarządzania zadowoleniem klientów w branży telekomunikacyjnej. Comarch Customer Experience Management umożliwia przejście na zintegrowane operacje sieciowe skupiające się na potrzebach klientów oraz zmianę pozycjonowania firmy z tradycyjnego operatora telekomunikacyjnego na kompleksowego dostawcę usług cyfrowych, który w pełni rozumie potrzeby rynku.
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Zwiększenie wydajności pracowników dzięki automatyzacjiDostarczaj pracownikom dokładne i właściwe informacje oraz optymalnie wykorzystuj ich możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów z siecią telekomunikacyjną i skrócić średni czas naprawy awarii. | Chroń swoje przychody dzięki nowoczesnemu zarządzaniu sieciąKorzystaj z wbudowanych funkcji samo-naprawiania sieci, priorytetyzuj zdarzenia sieciowe i rozwiązuj problemy jak najszybciej, by chronić swoje przychody. |
Poprawa zadowolenia klientów dzięki wyższej jakości usług telekomunikacyjnychSystematycznie mierz jakość doświadczenia klienta i optymalizuj działanie usług telekomunikacyjnych pod tym kątem. Określ prawdziwe problemy, z jakimi mają do czynienia klienci i wyeliminuj je. | Możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert telekomunikacyjnychZrozum lepiej zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj im lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększaj zadowolenie i lojalność klientów oraz obniżaj wskaźnik ich odpływu do konkurencji, poprzez aktywne zarządzanie doświadczeniem klienta w branży telekomunikacyjnej. |
Budowanie nowych usług telekomunikacyjnych i cyfrowych w oparciu o wiedzę o klientachOkreślaj nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory danych big data, aby budować lepsze relacje z klientami i wprowadzać na rynek produkty, które odpowiadają na ich realne potrzeby. |
Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.