Customer Experience Management

Czym jest rozwiązanie Customer Experience Management?

Comarch CEM  jest produktem którego celem jest dostarczenie wglądu w postrzeganie usług z perspektywy klienta końcowego. Ma to umożliwić operatorom zarządzanie siecią i usługami na poziomie gwarantującym jak najwyższą satysfakcję klientów. Produkt ten może być zintegrowany z modułami Comarch Service Monitoring oraz Comarch SQM umożliwiając transformację tradycyjnego zarządzania siecią ukierunkowaną na zarządzanie zasobami sieciowymi na zarządzanie którego podstawowym celem jest poprawa satysfakcji klientów (ang. customer experience).

W zakresie zarządzania doświadczeniem klientów, Comarch proponuje podejście polegające na integracji systemów OSS i BSS. Jest to możliwe dzięki umożliwieniu systemowi CRM dostępu do informacji o jakości usługi po stronie klienta końcowego dostarczanych przez systemy OSS. Kolejną korzyścią wynikającą z tego faktu jest możliwość pro-aktywnego podejścia do monitorowania sieci i przewidywania wpływu awarii sieciowych na obsługę klienta.

    Przekonaj się jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki Customer Experience Management!

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Customer Experience Management:

    1. 01 Wzrost sprzedaży
    2. Zarządzanie leadami i ofertami pozwala skoncentrować się na najlepszych potencjalnych klientach, zwiększając efektywność ich pozyskiwania
    3. 02 Efektywne kampanie marketingowe
    4. Ustrukturyzowane planowanie, przeprowadzanie i śledzenie kampanii.
    5. 03 Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników
    6. Dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.
    7. 04 Satysfakcja klienta
    8. Szybkie i dobrze dostosowane odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.
    9. 05 Lepszy wgląd w informacje o kliencie
    10. 06 Poprawa ogólnej opinii klientów
    11. Mniej błędów, sprawne interakcje, lepsze adresowanie potrzeb klientów.

    Wzrost sprzedaży

    Zarządzanie leadami i ofertami pozwala skoncentrować się na najlepszych potencjalnych klientach, zwiększając efektywność ich pozyskiwania

    Efektywne kampanie marketingowe

    Ustrukturyzowane planowanie, przeprowadzanie i śledzenie kampanii.

    Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników

    Dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.

    Satysfakcja klienta

    Szybkie i dobrze dostosowane odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.

    Lepszy wgląd w informacje o kliencie

    Poprawa ogólnej opinii klientów

    Mniej błędów, sprawne interakcje, lepsze adresowanie potrzeb klientów.

    Produkt jest częścią:

    Studium przypadku:

    • "I am confident that Comarch solutions will enable MTS to accomplish transition from a network-centric towards a customer-centric OSS ecosystem with an ultimate goal of creating the best customer experience."
       
      Andrey Ushatsky, Vice President and Chief Technology Officer, MTS

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Leaflet

        Leaflet

        Comarch Customer Experience Management
      • White Paper

        White Paper

        4 Key Elements of Customer Experience Management for Telecom Operators
      • White Paper

        White Paper

        Telco Survey: Mobile Operators' CEM Strategies - the Market Reality
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.