Customer Experience Management

Czym jest produkt Customer Experience Management?

Customer Experience Management (CEM) firmy Comarch odgrywa nadrzędną rolę w monitorowaniu jakości usług i zarządzaniu nią oraz zmianę w procesóie zarządzania usługami na bardziej zorientowany na klienta. Dzieje się to poprzez zapewnienie operatorom telekomunikacyjnym wglądu w informacje o sposobie postrzegania przez klientów usług świadczonych przez ich firmy.

W firmie Comarch wierzymy, że tylko kompleksowe podejście holistyczne może przynieść firmom oczekiwane korzyści z wdrożenia usług służących zapewnieniu zadowolenia klientów. To dlatego wyjątkowe podejście firmy Comarch do systemów CEM obejmuje pełen cykl życia klienta ze szczególnym uwzględnieniem użycia usługi. Jako że firma Comarch ma w swojej ofercie szeroki wachlarz produktów do użytku w toku całego cyklu życia klienta, takich jak Customer Complaints, CRM Data, Social Media Monitoring Results i Loyalty Management, informacje z innych źródeł można z łatwością zintegrować w celu zapewnienia pełnej widoczności rzeczywistych danych dotyczących zadowolenia klienta oraz sposobu, w jaki postrzega on usługi. Obsługiwane są wszelkie rodzaje źródeł danych, w tym aktywne sondy i systemy źródłowe innych firm.

Kompleksowa i obszerna gama opłacalnych przypadków użycia, podejście zakładające osadzanie procesów, integracja z innymi narzędziami z oferty Integrated Assurance, takimi jak Fault Management i Trouble Ticketing, a także wbudowane możliwości analityczne pozwalają wejść na nowy poziom zarządzania zadowoleniem klientów z branży telekomunikacyjnej. Umożliwiają one przejście na zintegrowane operacje skupiające się na dojrzałym kliencie oraz przyjęcie profilu szeroko pojmowanego dostawcy usług cyfrowych ukierunkowanego na klienta.

    Putting the Digital Customer Experience at The Heart of Telco Omnichannel Strategies

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z produktu Customer Experience Management:

    1. 01 Zwiększ wydajność i chroń przychód
    2. Dostarczaj personelowi właściwe informacje i optymalnie wykorzystuj możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów i skrócić średni czas naprawy. Korzystaj z wbudowanych funkcji samonaprawiania, priorytetyzuj zdarzenia i rozwiązuj problemy szybciej, by chronić swoje przychody.
    3. 02 Spersonalizuj swoją ofertę
    4. Zrozum zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj w sposób aktywny lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększ zadowolenie klienta oraz jego lojalność i obniż wskaźnik odpływu klientów.
    5. 03 Zwiększ zadowolenie klientów
    6. Zmierz jakość doświadczeń klientów i zoptymalizuj działanie usług. Określ problemy, z jakimi mają do czynienia klienci, i wyeliminuj je, by zwiększyć zadowolenie klientów i ograniczyć ich odpływ.
    7. 04 Rozwijaj swoją działalność
    8. Określ nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory big data, aby budować relacje, wprowadzać na rynek nowe produkty lub świadczyć nowe usługi.

    Zwiększ wydajność i chroń przychód

    Dostarczaj personelowi właściwe informacje i optymalnie wykorzystuj możliwości, by przyśpieszyć rozwiązywanie problemów i skrócić średni czas naprawy. Korzystaj z wbudowanych funkcji samonaprawiania, priorytetyzuj zdarzenia i rozwiązuj problemy szybciej, by chronić swoje przychody.

    Spersonalizuj swoją ofertę

    Zrozum zachowanie klientów z branży telekomunikacyjnej i dostarczaj w sposób aktywny lepsze, spersonalizowane oferty. Zwiększ zadowolenie klienta oraz jego lojalność i obniż wskaźnik odpływu klientów.

    Zwiększ zadowolenie klientów

    Zmierz jakość doświadczeń klientów i zoptymalizuj działanie usług. Określ problemy, z jakimi mają do czynienia klienci, i wyeliminuj je, by zwiększyć zadowolenie klientów i ograniczyć ich odpływ.

    Rozwijaj swoją działalność

    Określ nowe strumienie przychodów i wykorzystaj możliwości, jakie dają zbiory big data, aby budować relacje, wprowadzać na rynek nowe produkty lub świadczyć nowe usługi.
    CEM Use cases

    Powiązane produkty:

    Studium przypadku:

    • Jesteśmy przekonani, że rozwiązania Comarch pozwolą MTC z sukcesem przejść od ekosystemu OSS zorientowanego na sieć, do OSS zorientowanego na klienta, z głównym celem ciągłej poprawy satysfakcji klientów.
       
      Andrey Ushatsky, Wiceprezes i Dyrektor ds. Technologii, MTC

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały!

        Zobacz wszystkie materiały

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.