Customer Experience Management

Czym jest rozwiązanie Customer Experience Management?

The increasing complexity of the telecommunications environment brings new challenges for operators seeking to increase their revenue streams. Focus on the customer is a crucial factor in helping to achieve this goal. But the scope of data sources bringing valuable information about customer behavior is constantly expanding, and the information itself is being delivered from a growing range of sources such as network probes, the Internet of Things, beacons, location services, OTT (over the top) services, and social networks. This all contributes to the increasing complexity of challenges faced by operators as they seek to develop effective customer experience telecommunications processes.

Effective utilization of this information requires a modern customer experience management platform that can interrogate data to deliver answers to demanding questions originating from marketing, customer care, and service operations centers in order to improve the telco customer experience. Comarch experts shed new light on this challenge and support you on the journey.

    Przekonaj się jak proaktywnie kształtować satysfakcję klienta dzięki Customer Experience Management!

    Obejrzyj nasze video!


    Korzyści z rozwiązania Customer Experience Management:

    1. 01 Wzrost sprzedaży
    2. Zarządzanie leadami i ofertami pozwala skoncentrować się na najlepszych potencjalnych klientach, zwiększając efektywność ich pozyskiwania
    3. 02 Efektywne kampanie marketingowe
    4. Ustrukturyzowane planowanie, przeprowadzanie i śledzenie kampanii.
    5. 03 Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników
    6. Dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.
    7. 04 Satysfakcja klienta
    8. Szybkie i dobrze dostosowane odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.
    9. 05 Lepszy wgląd w informacje o kliencie
    10. 06 Poprawa ogólnej opinii klientów
    11. Mniej błędów, sprawne interakcje, lepsze adresowanie potrzeb klientów.

    Wzrost sprzedaży

    Zarządzanie leadami i ofertami pozwala skoncentrować się na najlepszych potencjalnych klientach, zwiększając efektywność ich pozyskiwania

    Efektywne kampanie marketingowe

    Ustrukturyzowane planowanie, przeprowadzanie i śledzenie kampanii.

    Zwiększenie wydajności i produktywności pracowników

    Dzięki umożliwieniu współpracy pierwszej linii obsługi klienta z działami obsługującymi systemy IT, działów sprzedaży z działami marketingu oraz działów biznesowych z technicznymi.

    Satysfakcja klienta

    Szybkie i dobrze dostosowane odpowiadanie na zapytania i zgłoszenia klientów dzięki wygodnemu dostępowi do danych i automatyzacji procesu rozpatrywania zapytań.

    Lepszy wgląd w informacje o kliencie

    Poprawa ogólnej opinii klientów

    Mniej błędów, sprawne interakcje, lepsze adresowanie potrzeb klientów.

    Produkt jest częścią:

    Studium przypadku:

    • "I am confident that Comarch solutions will enable MTS to accomplish transition from a network-centric towards a customer-centric OSS ecosystem with an ultimate goal of creating the best customer experience."
       
      Andrey Ushatsky, Vice President and Chief Technology Officer, MTS

      Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

      • Leaflet

        Leaflet

        Comarch Customer Experience Management
      • White Paper

        White Paper

        4 Key Elements of Customer Experience Management for Telecom Operators
      • White Paper

        White Paper

        Telco Survey: Mobile Operators' CEM Strategies - the Market Reality
      • Portfolio Produktowe

        Portfolio Produktowe

        Kompleksowe portfolio rozwiązań IT i usług dla telekomunikacji
      • Magazyn Telco Review

        Magazyn Telco Review

        Zapoznaj się z najnowszym numerem naszego magazynu Telco Review
      • Studia przypadku

        Studia przypadku

        Jak operatorzy telekomunikacji na całym świecie odnoszą sukces z Comarch BSS/OSS
      • Comarch Overview

        Comarch Overview

        Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!
        Zobacz wszystkie materiały >>

        Potrzebujesz porady w doborze produktów?

        Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.