5G Network Supervision: Automated Failure Recovery
Zobacz nasze wideo!
Łatwe monitorowanie jakość usług cyfrowych świadczonych za pośrednictwem złożonych łańcuchów wartości.
Szybkie rozwiązywanie problemów klientów za sprawą zautomatyzowanej analizy wpływu i ulepszonej analizy przyczyn źródłowych dzięki możliwości uzyskiwania szczegółowych informacji o zdarzeniach wpływających na usługi.
Ochrona klientów przed pogorszeniem się jakości usług dzięki funkcjom analizy trendów i prognozowania. Wstępna integracja z systemem SQM zapewnia dostęp do mechanizmu alarmowego opartego na wartości progowej jakości usług (QoS), dzięki któremu alerty są zgłaszane z wyprzedzeniem umożliwiającym uniknięcie niepożądanych zdarzeń po stronie klienta.
Wskaźniki jakości pozwalają zaobserwować, w jaki sposób różne usługi są wdrażane w sieci oraz jakie są ich wymagania dotyczące wydajności sieci. Te same kluczowe wskaźniki wydajności sieci mogą mieć różny wpływ na poszczególne usługi, a tym samym na doświadczenia klienta.