Service Monitoring

Service Monitoring: system IT do monitorowania usług w sieci telekomunikacyjnej

System Comarch Service Monitoring dla operatorów telekomunikacyjnych umożliwia monitorowanie usług zaimplementowanych z wykorzystaniem różnych technologii i metod zarządzania. Zdarzenia wywodzące się z różnych źródeł, takich jak zarządzanie awariami, zarządzanie jakością usług oraz zarządzanie wydajnością, są zestawiane i przetwarzane w systemie Comarch Service Monitoring w celu przeprowadzenia analizy wpływu na usługi. Wyniki są prezentowane graficznie na drzewie sieci, co pozwala operatorowi szybko zorientować się w sytuacji w dowolnym momencie.

Comarch Service Monitoring umożliwia monitorowanie usług zaimplementowanych w różnych technologiach i domenach sieciowych. System przetwarza awarie sieciowe, a następnie przeprowadza analizę ich wpływu na jakość dostarczanych usług. Wyniki są prezentowane graficznie, co pozwala operatorowi uzyskać kompleksowy wgląd w aktualne dane w dowolnym momencie.

W przeciwieństwie do innych systemów monitorowania usług telekomunikacyjnych dostępnych na rynku produkt Comarch stanowi część większej, wstępnie zintegrowanej rodziny produktów Comarch Integrated Assurance. Zintegrowanie modułów Comarch Fault Management oraz Comarch Service Quality Management w ramach jednej platformy pozwala uzyskać prawdziwie spójne narzędzie do przetwarzania zdarzeń z dostępem do danych na jednym ekranie i jednolitą obsługą.

Korzyści płynące z zastosowania systemu monitorowania dla branży telekomunikacyjnej:

Szybsza analiza wpływu zdarzeń na podstawie elastycznych modelów stworzonych z wykorzystaniem relacji: wymaganych, opcjonalnych, awaryjnych, ważonych, N spośród M i mieszanych. Zdolność do zaspokajania potrzeb operacyjnych, nawet w najtrudniejszych scenariuszach, dzięki niestandardowym zasadom wysyłania alarmów.

Wystarczy jedno kliknięcie, aby wyświetlić widok przyczyn alarmów lub przejść do wszystkich alarmów z drzewa podrzędnego obiektu

Wystarczy jedno kliknięcie, aby wyświetlić dodatkowe niezbędne informacje (zgłoszenia dotyczące obiektów, przerwy w dostępności usług oraz historia alarmów) w jednym oknie graficznego interfejsu użytkownika.

Automatyczne tworzenie, aktualizowanie i zamykanie zgłoszeń w systemach firm trzecich na podstawie rzeczywistych stanów usług.

5G Network Supervision: Automated Failure Recovery

Zobacz nasze wideo!

Korzyści zapewniane przez system Comarch Service Monitoring:

Monitorowanie usług wdrożonych w dowolnej sieci

Łatwe monitorowanie jakość usług cyfrowych świadczonych za pośrednictwem złożonych łańcuchów wartości.

Szybkie reagowanie, zautomatyzowana analiza wpływu oraz zaawansowana analiza przyczyn

Szybkie rozwiązywanie problemów klientów za sprawą zautomatyzowanej analizy wpływu i ulepszonej analizy przyczyn źródłowych dzięki możliwości uzyskiwania szczegółowych informacji o zdarzeniach wpływających na usługi.

Aktywne zapobieganie pogorszeniu jakości usług po stronie klienta

Ochrona klientów przed pogorszeniem się jakości usług dzięki funkcjom analizy trendów i prognozowania. Wstępna integracja z systemem SQM zapewnia dostęp do mechanizmu alarmowego opartego na wartości progowej jakości usług (QoS), dzięki któremu alerty są zgłaszane z wyprzedzeniem umożliwiającym uniknięcie niepożądanych zdarzeń po stronie klienta.

Wyznaczanie priorytetów z punktu widzenia potrzeb klienta i firmy

Wskaźniki jakości pozwalają zaobserwować, w jaki sposób różne usługi są wdrażane w sieci oraz jakie są ich wymagania dotyczące wydajności sieci. Te same kluczowe wskaźniki wydajności sieci mogą mieć różny wpływ na poszczególne usługi, a tym samym na doświadczenia klienta.

Zobacz przykłady zastosowania systemu Comarch Service Monitoring. Przeczytaj referencje klientów:

LG U+ logo
LG U+ (Korea Południowa)

Uruchomienie pierwszej na świecie sieci 5G, z pomocą produktów Comarch z gamy Operations Support Systems oraz Intelligent Assurance & Analytics

Vodafone logo
Vodafone Germany

Comarch Integrated Assurance & Analytics dla sieci i usług komórkowych, stacjonarnych i kablowych firmy Vodafone Germany, łącznie ze spółką Vodafone Kabel Deutschland

Przejrzyj nasze materiały PDF dotyczące monitorowania usług w branży telekomunikacyjnej!

Jeśli rozwiązanie Service Monitoring dla branży telekomunikacyjnej wzbudziło Twoje zainteresowanie, zobacz również te produkty:

Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

Zobacz nasze wideo!

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza