Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Zastosowanie przez firmy telekomunikacyjne sztucznej inteligencji w procesach operacyjnych zapewnia nowe możliwości. Niezależnie od tego, jak wysokiej jakości jest dana sieć, monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych ułatwia przechowywanie informacji o najważniejszych relacjach między usługami używanymi przez klientów, może też stanowić dodatkowe źródło danych w całościowym procesie zarządzania jakością sieci telekomunikacyjnej i usług cyfrowych.
Comarch Service Monitoring umożliwia monitorowanie usług zaimplementowanych w różnych technologiach i domenach sieciowych. System przetwarza awarie sieciowe, a następnie przeprowadza analizę ich wpływu na jakość dostarczanych usług. Wyniki są prezentowane graficznie, co pozwala operatorowi uzyskać kompleksowy wgląd w aktualne dane w dowolnym momencie.
W przeciwieństwie do innych systemów monitorowania usług telekomunikacyjnych dostępnych na rynku produkt firmy Comarch stanowi część większej, wstępnie zintegrowanej rodziny produktów Comarch Integrated Assurance. Po zintegrowaniu Service Monitoring z modułami Comarch Fault Management i Comarch Service Quality Management system tworzy jedną, spójną platformę IT umożliwiającą w pełni ujednolicone przetwarzanie zdarzeń sieciowych .
Koreański dostawca usług telekomunikacyjnych zdecydował się na wdrożenie Comarch OSS do monitoringu sieci w ramach przygotowań do zakrojonego na szeroką skalę wdrażania infrastruktury 5G, które rozpoczęło się w kwietniu 2019 r. Działania te miały przede wszystkim na celu...
Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Monitorowanie usług w dowolnej sieci telekomunikacyjnejZarządzanie usługami wdrożonymi w ramach niejednorodnych, wykorzystywanych przez wiele firm sieci i platform obsługiwanych przez partnerów to prawdziwe wyzwanie. Usługa Comarch Service Monitoring pozwala z łatwością monitorować jakość usług cyfrowych świadczonych za pośrednictwem złożonych łańcuchów wartości oraz zarządzać nią. | Autmatyzacja wykrywania i naprawy awarii sieciowychSzybciej rozwiązuj problemy klientów, dzięki zautomatyzowanej analizie wpływu i ulepszonej analizie przyczyn źródłowych w celu uzyskania szczegółowych informacji o zdarzeniach wpływających na usługę. |
Proaktywne zapobieganie pogorszeniu jakości usług telekomunikacyjnych po stronie klientaChroń klientów przed pogorszeniem się jakości usług. Tego rodzaju działanie jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i prognozowaniu. Wstępna integracja z systemem SQM pozwala korzystać z mechanizmu alarmowego opartego na wartości progowej jakości usług (QoS, ang. quality of service), dzięki czemu alerty są zgłaszane z wyprzedzeniem umożliwiającyklientowi uniknięcie niepożądanych zdarzeń. | Monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych z punktu widzenia potrzeb klienta i firmyDzięki wskaźnikom jakości KPI sprawdzaj, w jaki sposób różne usługi są wdrażane w ramach sieci oraz jakie są ich wymagania względem wydajności sieci. Te same kluczowe wskaźniki wydajności sieci mogą mieć różny wpływ na poszczególne usługi, a tym samym także na zadowolenie klienta. |
OTT Service Monitoring Prototype
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.