Wielokanałowe zaangażowanie klienta cyfrowego

Zrozum potrzeby swoich klientów i stwórz atrakcyjny produkt

Według badań90% konsumentów chce mieć wielokanałowy interfejs użytkownika z bezproblemową obsługą pomiędzy metodami komunikacji. Czy Twoja firma jest gotowa, aby sprostać tym wymaganiom?

Cyfrowy wstrząs na rynku telekomunikacyjnym i upowszechnienie wielokanałowości tworzy przestrzeń dla bardziej wymagających klientów, którzy oczekują natychmiastowej dostępności danych osobowych, finansowych i użytkowych w trybie „online” poprzez wszystkie kanały. Oferta Comarch BSS pozwala na stworzenie produktu wysokiej jakości, na której zależy klientom.

Nasze rozwiązania udoskonalają cyfrowe doświadczenie klienta w zakresie technologii cyfrowych poprzez dostarczanie czytelnych i łatwo przyswajalnych wskazówek wizualnych, dających jasny obraz aktualnego zużycia pakietów, wykorzystania danych, sald i limitów. Stanowią one również źródło danych dla wielowymiarowego raportowania, pełnego podglądu klienta, działań analitycznych, rekomendacji i silników personalizacyjnych – wszystkie te elementy mają ogromny wpływ na całe doświadczenie klienta. Wprowadzaj, polecaj, sprzedawaj i utrzymuj tradycyjne oraz cyfrowe produkty w szybki i prosty sposób.

Odkryj naszą ofertę BSS i dołącz do firm takich jak Orange Luxemburg, które korzystają z naszych rozwiązań, aby udoskonalić doświadczenie i zaangażowanie klientów.

Wielokanałowe zaangażowanie klienta cyfrowego

Zrealizuj swoje cele biznesowe, dzięki rozwiązaniom BSS firmy Comarch

  • Zarządzaj usługami katalogowymi w kilku prostych krokach
  • Popraw stopień reakcji i dodaj proaktywne podejście dzięki dokładnym danym dostarczanymi na czas
  • Zwiększ zaangażowanie klientów poprzez umożliwienie samoobsługi i sprzedaży cyfrowej
  • Zmniejsz koszty obsługi klienta i popraw wskaźniki SLA, dzięki samoobsłudze

  • Wprowadź silnik pomocy, w tym czat, czatboty, call center i tryb widza
  • Zwiększ wielkość sprzedaży, dzięki cyfrowym kanałom wykorzystującym sieć komórkową i Internet
  • Zwiększ efektywność sprzedaży i obsługi klienta, dzięki wbudowanym procesom
  • Twórz wysoce spersonalizowane i sterowane ścieżki zakupowe klientów, dzięki zarządzaniu procesami wielokanałowymi

Zobacz, jak pomogliśmy firmie Orange Luxemburg udoskonalić procesy rozliczania i zarządzania klientami

Produkty powiązane

Chcesz wiedzieć więcej?

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza