Od ponad 15 lat Comarch dostarcza swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B oraz automatyzacji działań marketingowych.
Od ponad 15 lat Comarch dostarcza swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B oraz automatyzacji działań marketingowych.
Comarch Loyalty Management pozwala na tworzenie i prowadzenie atrakcyjnych mechanizmów angażowania i nagradzania klientów, ułatwia efektywne zarządzanie danymi uczestników, a także wspiera komunikację poprzez wiele kanałów oraz dostarcza informacji dotyczące wyników programu.
Comarch Loyalty Management oferuje narzędzia konieczne do powstania dobrego programu lojalnościowego, tworzonego zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. W celu zwiększenia poziomu satysfakcji klientów, otrzymują oni spersonalizowane kontekstowe oferty marketingowe i zróżnicowane akcje promocyjne, np. loterie, aukcje, kupony lub nagrody dla najlepszych klientów.
Popularność smartfonów i liczba pobieranych aplikacji ciągle wzrasta. Urządzenia mobilne wspomagają codzienne zakupy i mają wpływ na zwyczaje zakupowe klientów. Korzyści z rozwiązań mobilnych są również doceniane przez operatorów programów lojalnościowych. W odpowiedzi na aktualne potrzeby i trendy rynkowe, Comarch stworzył nowe rozwiązanie - Comarch Loyalty Management Mobile Application - pozwalające wzbogacić program lojalnościowy i dotrzeć do klientów, a także mieć wpływ na ich zachowania w każdym miejscu i czasie.
Grywalizacja może być doskonałym sposobem na wzmocnienie lojalności i zaangażowania, a także wykorzystanie mechanizmów społecznych i psychologicznych w programach lojalnościowych, które tradycyjnie z nich nie korzystały. Angażuj użytkowników programu poprzez stwarzanie wyzwań w zamian za korzyści!
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.