Od ponad 15 lat Comarch dostarcza swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B oraz automatyzacji działań marketingowych.
Od ponad 15 lat Comarch dostarcza swoim klientom najnowocześniejsze rozwiązania informatyczne do kompleksowego zarządzania programami lojalnościowymi B2C i B2B oraz automatyzacji działań marketingowych.
Comarch Loyalty Management pozwala na tworzenie i prowadzenie atrakcyjnych mechanizmów angażowania i nagradzania klientów, ułatwia efektywne zarządzanie danymi uczestników, a także wspiera komunikację poprzez wiele kanałów oraz dostarcza informacji dotyczące wyników programu.
Comarch Loyalty Management oferuje narzędzia konieczne do powstania dobrego programu lojalnościowego, tworzonego zarówno dla klientów indywidualnych jak i biznesowych. W celu zwiększenia poziomu satysfakcji klientów, otrzymują oni spersonalizowane kontekstowe oferty marketingowe i zróżnicowane akcje promocyjne, np. loterie, aukcje, kupony lub nagrody dla najlepszych klientów.
Popularność smartfonów i liczba pobieranych aplikacji ciągle wzrasta. Urządzenia mobilne wspomagają codzienne zakupy i mają wpływ na zwyczaje zakupowe klientów. Korzyści z rozwiązań mobilnych są również doceniane przez operatorów programów lojalnościowych. W odpowiedzi na aktualne potrzeby i trendy rynkowe, Comarch stworzył nowe rozwiązanie - Comarch Loyalty Management Mobile Application - pozwalające wzbogacić program lojalnościowy i dotrzeć do klientów, a także mieć wpływ na ich zachowania w każdym miejscu i czasie.
Grywalizacja może być doskonałym sposobem na wzmocnienie lojalności i zaangażowania, a także wykorzystanie mechanizmów społecznych i psychologicznych w programach lojalnościowych, które tradycyjnie z nich nie korzystały. Angażuj użytkowników programu poprzez stwarzanie wyzwań w zamian za korzyści!
bogate doświadczenie w wielu sektorach – rozwiązania dostosowane do specyfiki każdej branży i wielu typów schematów lojalnościowych w modelu indywidualnym (stand-alone), wielopartnerskim (multi-partner) i koalicyjnym
wydajne definiowanie reguł programu – wbudowany Promo Designer pozwalający nawet mniej zaawansowanym użytkownikom biznesowym zdefiniować bardzo złożone reguły dotyczące: procesu zdobywania punktów, ich wymiany na nagrody, statusów członkostwa, wiadomości, wygaszania ważności punktów, generowania voucherów i kuponów.
natychmiastowe przypisywanie punktów/mil i możliwość ich wymiany oraz drukowanie kuponów i innych komunikatów marketingowych bezpośrednio w punkcie sprzedaży lub ich dostarczanie za pomocą aplikacji mobilnej
zwiększone wydatki na zakup produktów i usług oraz obniżone koszty programu i mniejsza złożoność wykonywanych działań
zintegrowana technologia mikrolokalizacji – Comarch Beacon – nowe bogatsze doświadczenia użytkownika i lepsze targetowanie ofert
wbudowane rozwiązanie grywalizacyjne – maksymalizacja zaangażowania klientów i silna przewaga konkurencyjna
zarządzenie relacjami partnerskimi – bardzo duże kompetencje w zarządzaniu partnerami wchodzącymi w skład koalicji oraz wielopartnerskich programów lojalnościowych
zorientowane na marketing lojalnościowy rozwiązania analityczne z interaktywnymi dashbordami i kluczowymi wskaźnikami efektywności (KPI) –pełny wgląd w stan programu lojalnościowego i informacje dotyczące zaangażowania klientów w czasie rzeczywistym
spersonalizowane oferty i nagrody we właściwym czasie i miejscu
naliczanie punktów w czasie rzeczywistym oraz szybka ich wymiana na nagrody
możliwość szybszego zdobywania korzyści dzięki różnym ofertom marketingowym i zróżnicowanym akcjom takim jak loterie, aukcje i oferty partnerów
więcej przywilejów i korzyści dla najlepszych klientów i osób często dokonujących zakupów
łatwy dostęp do konta lojalnościowego przez aplikację mobilną lub portal klienta
śledzenie własnej aktywności i postępów w ramach programu
szybkie odpowiedzi na reklamacje dzięki dedykowanym narzędziom do obsługi klienta
Określ swoje potrzeby biznesowe, a my zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.