Obsługa klienta

Wymagania klientów w stosunku do firm świadczących usługi stale wzrastają. Klienci oczekują szybkich odpowiedzi na przesłane zgłoszenia, a także dostarczenia profesjonalnej usługi na miejscu. Rosnące oczekiwania, sprawiają, że informowanie klienta o dacie, planowanym czasie wizyty, o aktualnej lokalizacji technika, czy szacowanym czasie dojazdu na miejsce staje się wręcz koniecznością. Aby zapewnić obsługę na jak najwyższym poziomie, również w trakcie wizyty, pracownicy terenowi powinni wykonywać swoją pracę skutecznie i bezbłędnie. Jeżeli jednak firmie zależy na przewyższaniu oczekiwań klientów i zapewnieniu im jak najlepszych doświadczeń, pojawia się także potrzeba dostarczenia wsparcia pousługowego, które umożliwi utrzymanie pozytywnej relacji z klientem.

FSM obsługa klienta

Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!

Samoobsługa 

Dedykowany portal samoobsługowy systemu Comarch FSM pozwala klientom angażować się w proces świadczonej usługi już od samego początku. Dzięki łatwej komunikacji za pomocą portalu a także wysyłanym powiadomieniom, klienci mogą wybierać dzień i godzinę wizyty, w razie potrzeby odwoływać spotkania a następnie ustalać nowe terminy. Samoobsługa daje im również możliwość kontrolowania sytuacji, mogą oni sprawdzić aktualną lokalizację technika lub status realizacji danego zlecenia. Korzystając z tych funkcjonalności, firma może dopasowywać się do zmieniających się potrzeb coraz bardziej wymagających klientów.

FSM samoobsługa

Jakość obsługi klienta 

By zapewnić wysoką jakość usług, system Comarch FSM posiada kilka funkcjonalności umożliwiających skuteczne rozwiązywanie problemów, a także monitorowanie procesu dostarczenia usługi. Dzięki listom zadań, osoby pracujące w terenie są w stanie rozwiązywać problemy efektywnie i w wyznaczonym terminie. Natomiast gdy zlecenie zostanie już zrealizowane, technik może załączyć dokumentację zdjęciową, dodać potrzebne notatki a klient potwierdzić realizację usługi podpisem na urządzeniu mobilnym oraz ocenić pracę technika korzystając z elektronicznego formularza. Dzięki tym rozwiązaniom, możliwe jest stałe kontrolowanie jakości dostarczanych usług.

FSM jakość obsługi klienta

Wsparcie pousługowe

Nawet jeśli usługa została już wykonana, klient może zażyczyć sobie dostępu do dokumentacji na temat zrealizowanych zadań lub zgłosić potrzebę kolejnej wizyty. W takich sytuacjach, firma powinna dobrze wykorzystać informacje dotyczące wcześniejszych napraw, by umożliwić klientowi podjęcie dalszych działań. Korzystając z systemu Comarch FSM, klient może korzystać z dostępu do historii wizyt, odpowiednich dokumentów a także wybierać preferowanych techników przy zgłaszaniu potrzeby kolejnej wizyty. Dzięki temu, firma jest w stanie udoskonalać proces obsługi klienta od początku do końca.

FSM wparcie pousługowe

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

  • Ulotka Produktowa

    Ulotka Produktowa

    Comarch Field Service Management
  • Ebook

    Ebook

    Free eBook: Pushing Field Service Management Boundaries
  • White Paper

    White Paper

    Increase efficiency of Order-to-Cash processes by optimizing field service management
  • Comarch Overview

    Comarch Overview

    Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!

    Skontaktuj się z ekspertem

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.