Mobilne zarządzanie pracownikami w terenie

Zarządzanie pracownikami w terenie wymaga zapewnienia efektywnego przepływu informacji pomiędzy dyspozytorami a technikami. Pracownicy terenowi potrzebują dostępu do właściwych informacji w odpowiednim czasie, które umożliwią im realizację zleceń i spełnianie oczekiwań klientów. By wizyty przebiegały sprawnie, technicy muszą znać szczegóły dotyczące przydzielonych zadań oraz dane na temat klienta. Za dostarczenie tych informacji odpowiedzialny jest dyspozytor, podobnie jak za kontrolę całego procesu obsługi klienta. Jednak, by zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia, istnieje również potrzeba przechowywania informacji o historii napraw i odpowiedniej dokumentacji umożliwiających efektywne rozwiązywanie problemów w przyszłości.

FSM mobilne zarządzanie pracownikami

Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!

Mobilna aplikacja do zarządzania ludźmi w terenie

Aplikacja mobilna Comarch, FSM Mobile zapewnia technikom dostęp do danych dotyczących zleceń, zawsze i wszędzie. Dostępna w systemach operacyjnych Android i iOS, wspiera komunikację pomiędzy wszystkimi pracownikami zaangażowanymi w proces świadczenia usługi. Dzięki synchronizacji danych, również offline, aplikacja FSM Mobile ułatwia także zbieranie podpisów elektronicznych, dodawanie komentarzy do zadań oraz tworzenie raportów z realizacji zadań, które mogą być automatycznie przesyłane do klienta.

FSM mobilna aplikacja

Współpraca między technikiem a dyspozytorem

Skuteczne zarządzanie pracownikami w terenie możliwe jest tylko wtedy, gdy pracownicy techniczni i biurowi dobrze się ze sobą komunikują. Dlatego aplikacja FSM Mobile pozwala na natychmiastową wymianę informacji takich jak szczegóły dotyczące zleceń, historie napraw u danego klienta czy zmiany w harmonogramie. Technik mając te informacje wie, co powinno zostać naprawione, gdzie powinien się udać i jakiego sprzętu będzie potrzebować na miejscu. Aplikacja FSM wspiera techników również wtedy gdy muszą oni poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zadaniami. Mogą wymieniać się informacjami z dyspozytorem, korzystając z opcji czatu czy wysyłania fotografii w czasie rzeczywistym.

FSM współpraca między technikiem a dyspozytorem

Produktywne zarządzanie pracownikami w terenie

Im lepsza współpraca pomiędzy członkami zespołu, tym więcej zadań może zostać zrealizowanych w ciągu jednego dnia. Dobrze poinformowany technik może wykonywać swoje obowiązki bardziej efektywnie. Dzięki dostarczonym informacjom o zleceniu a także historii wizyt, zarówno diagnozowanie problemu, jak i naprawa mogą być przeprowadzane sprawniej. Oznacza to, że zadania mogą zostać zakończone już podczas pierwszej wizyty u klienta. Obniża to koszty świadczenia usług i pozwala na przypisywanie większej liczby zadań każdemu z pracowników terenowych. W rezultacie, większa ilość klientów może zostać obsłużona w krótszym czasie, a ich zadowolenie może tylko wzrosnąć.

FSM produktywne zarządzanie

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

  • Ulotka Produktowa

    Ulotka Produktowa

    Comarch Field Service Management
  • Ebook

    Ebook

    Free eBook: Pushing Field Service Management Boundaries
  • White Paper

    White Paper

    Increase efficiency of Order-to-Cash processes by optimizing field service management
  • Comarch Overview

    Comarch Overview

    Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!

    Skontaktuj się z ekspertem

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.