Usługi takie jak przyjmowanie wniosków szkód ubezpieczeniowych, naprawy bankomatów czy terminali płatniczych, czy te związane z obsługą klientów produktów finansowych mogą zostać zoptymalizowane dzięki zaawansowanym algorytmom planowania, śledzenia w czasie rzeczywistym oraz rozwiązaniom mobilnym dla przedsiębiorstw. Oprogramowanie Comarch Field Service Management w połączeniu z wewnętrznymi systemami instytucji finansowych, tworzy środowisko umożliwiające poprawę jakości doświadczeń klientów, jednocześnie obniżając koszty procesów związane z dostarczaniem usług.
Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!
Rozwiązanie Comarch Mobile Claims Adjuster bazujące na modułach Comarch Field Service Management jest dedykowane ubezpieczycielom polis innych niż na życie, posiadających własną sieć rzeczoznawców przydzielanych do likwidacji szkód w terenie. System umożliwia przypisywanie zgłoszeń do rzeczoznawców zgodnie z ich kwalifikacjami i dostępnością. Pozwala również na dobór optymalnej trasy, a także generowanie raportów w oparciu o wskaźniki efektywności.
Rozwiązanie obejmuje również aplikację mobilną dla rzeczoznawców, która ułatwia i przyśpiesza ich codzienną pracę. W aplikacji Comarch Mobile Claims Adjuster, dostępnej na tabletach i smartfonach, rzeczoznawcy mogą sprawdzić trasę prowadzącą ich do miejsca umówionego spotkania, a także wszystkie potrzebne informacje dotyczące zgłoszonej szkody. Rozwiązanie pozwala również na dodanie wymaganych szczegółów po weryfikacji szkody i natychmiastowe przekazanie ich do centralnego systemu wniosków ubezpieczeniowych.
Instytucje finansowe takie jak agencje windykacji należności, czy firmy dostarczające usługi wymagające dobrze zaplanowanego egzekwowania pracy agentów w terenie, a także ich wizyt mogą usprawnić procesy dostarczania usług wykorzystując zaawansowane algorytmy planowania pracy w czasie rzeczywistym na bieżąco przypisując zadania do postępów pracy danego pracownika. Planowanie pracy przedstawicieli instytucji finansowych, z reguły odbywa się w sposób ręczny, bazując na wielkich zbiorach danych uwzględniających różne lokalizacje klientów, na dodatek bez posiadania dokładnej wiedzy o możliwej długości trwania wizyt. Automatyczne zarządzanie wizytami czasie rzeczywistym pozwala natomiast na szybkie korekty i efektywne zarządzanie usługami windykowania należności.
Windykacja należności w terenie może zostać usprawniona dzięki masowemu planowaniu wizyt i optymalnemu przypisywaniu zadań do danego doradcy klienta. Opiekun klienta korzystając z aplikacji mobilnej, widzi wszystkie zadania, ma także możliwość przetwarzania w niej umów. Aplikacja pozwala również na śledzenie płatności, przewozu gotówki oraz kompleksowe raportowanie wizyt, co ułatwia kontrolę wydajności i możliwych nadużyć. Dodatkowo, dzięki dopasowywaniu się kalendarza w czasie rzeczywistym, np. w wyniku braku dostępności klienta, czy innych przedłużonych wizyt, kalendarz pozostaje uzupełniony zadaniami, a dzienne wskaźniki efektywności są utrzymane na wysokim poziomie.
Odbiór i transport gotówki pomiędzy oddziałami banków lub bankomatami wymaga optymalnego planowania tras, angażowania odpowiedzialnych pracowników we właściwym czasie, a także dotarcia do wielu lokalizacji w odpowiedniej kolejności. Comarch FSM umożliwia tworzenie kalendarzy na bieżąco i z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym, biorąc pod uwagę wszystkie aspekty tego procesu, włącznie z zaawansowanym śledzeniem konwojów.
Funkcjonalności systemu wspierają takie zadania jak transport gotówki, zgodnie z określonymi procedurami, optymalne planowanie tras, potwierdzenie statusów wykonania zadań, zgłaszanie eskalacji lub opóźnień.
Comarch FSM razem z modułem zarządzania zasobami wspiera zarządzanie montażem, okresowym utrzymaniem sprzętu, oraz obsługą napraw bankomatów czy terminali płatniczych. System automatycznie przydziela odpowiednie zasoby według określonych priorytetów i wspiera wykonywanie zadań. Dostępna jest również historia wizyt wraz z kompleksowymi notatkami na temat dostarczonej usługi. W przypadku okresowych napraw, system automatycznie tworzy zadania, a optymalizacja kalendarza następuje na bieżąco.
System wspiera techniczne utrzymanie bankomatów i terminali płatniczych, rejestrację telefonicznych zgłoszeń, tworzenie i optymalizację kalendarzy pracowników w terenie i ich czasu pracy, a także zapewnia odpowiednie aktualizacje zadań, które są dostępne na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie umożliwia także poprawę jakości komunikacji, dzięki potwierdzeniom i sprawozdaniom o zakończonych zadaniach. Wszystkie dane przetwarzane są w czasie rzeczywistym, umożliwiając zaawansowaną analizę pracowników w terenie, monitoring wskaźników efektywności i dotrzymywania uzgodnionego SLA.
Proszę czekać
Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.