Zobacz nasze wideo:
Reinventing Infrastructure Maintenance Within Field Services
Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!
Zobacz nasze wideo:
Reinventing Infrastructure Maintenance Within Field Services
Do realizacji zadań konserwacyjnych w terenie potrzeba mniejszej liczby techników. Natomiast dzięki zapewnieniu pracownikom dostępu do wszystkich niezbędnych informacji, spada liczba nieefektywnych wizyt serwisowych.
Harmonogramy są optymalizowane dzięki automatycznemu dyspozytorowi i przydzielaniu zadań w czasie rzeczywistym.
System umożliwia skuteczne i błyskawiczne zarządzanie zadaniami w celu niezawodnego dotrzymywania ustalonych terminów wzmacniając tym samym lojalność klientów.
Dzięki zaawansowanym opcjom planowania i ostrzeżeniom operator telekomunikacyjny może zaplanować odpowiednie wizyty serwisowe i uniknąć poważnych awarii.
Zobacz nasze wideo:
A Hands-on Guide to Customer Engagement in Service Delivery
Proszę czekać
Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.