System Field Service Management dla sektora energii i przedsiębiorstw użyteczności publicznej


Znaczna liczba codziennych zadań związanych z instalacją, konserwacją i wymianą części infrastruktury, praca w wielu lokalizacjach geograficznych oraz duże zespoły pracowników terenowych sprawiają, że zarządzanie zleceniami pracy w sektorze energii czy w obiektach użyteczności publicznej jest niezwykle złożone. Ze względu na zwiększającą się konkurencję występuje nacisk na optymalne dostarczanie usług, a także zapewnianie zgodności zleceń ze standardami BHP. Sprostanie tym wyzwaniom wymaga pozbawionego błędów i wydajnego oprogramowania do zarządzania usługami realizowanymi w terenie umożliwiającego automatyzację wielu procesów i obsługę spersonalizowanych konfiguracji schematów postępowania.
FSM dla sektora energii i użyteczności publikcznej

Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!

Bezpieczeństwo i wydajność pracowników terenowych 

Dzięki zastosowaniu rozwiązania Comarch Field Service Management całym procesem realizacji usług zarządza się w pojedynczym, scentralizowanym systemie, który umożliwia prowadzenie wszystkich działań z zachowaniem pełnej kontroli nad przestrzeganiem certyfikatów i korzystanie z zaawansowanych opcji raportowania. Pracownicy terenowi wyposażeni w odpowiednie narzędzia mobilne mają pełny wgląd w specyfikacje zleceń i mogą pracować z listami kontrolnymi, zapewniając dotrzymanie wszystkich warunków zlecenia i bezpieczeństwa. Dzięki dodatkowym opcjom system Comarch FSM zwiększa bezpieczeństwo personelu i sprzętu. W połączeniu z systemami ERP rozwiązanie tworzy kompleksowe środowisko do monitorowania wszystkich działań technicznych: od planowania przez zatwierdzanie aż po realizację usługi — w sposób w pełni optymalny.
Bezpieczeństwo i produktywność a FSM

Optymalne zarządzanie obciążeniem pracą


Wydajne zarządzanie pracownikami terenowymi jest możliwe dzięki wykorzystaniu odpowiednich modułów systemu Comarch FSM i doskonale skonfigurowanym schematom postępowania. Zautomatyzowane przydzielanie zadań na podstawie umiejętności techników i lokalizacji elementów infrastruktury znacznie upraszcza zarządzanie usługami realizowanymi w terenie w firmach z sektora energii i usług użyteczności publicznej. Mogą one zwiększyć dokładność przydziału zleceń pracy, a tym samym zmniejszyć liczbę kosztownych przypadków zbędnego wysyłania ekip oraz liczbę nieukończonych wizyt konserwacyjnych w terenie. Aktualizacje stanu usług oraz śledzenie GPS ułatwiają skuteczne zarządzanie technikami i motywują ich do wydajnej pracy. Dzięki opcjom raportowania w czasie rzeczywistym wyniki mogą być widoczne natychmiast, co pozwala szybciej obsługiwać i rozstrzygać eskalacje.
optymalne zarządzanie pracownikami a FSM

Ułatwiona konserwacja 


System Comarch FSM umożliwia konserwację infrastruktury i sprzętu, udostępniając wszystkie informacje wymagane do serwisowania okresowego lub naprawczego. Oprogramowanie umożliwia zarządzanie zadaniami generowanymi za pomocą narzędzi do obsługi zgłoszeń, systemów CRM i urządzeń IoT, pozwalając dostawcom usług zarówno reagować na występujące problemy, jak i działać proaktywnie— w celu zapobiegania awariom sprzętu i przewidywania potencjalnych problemów.
ułatwiona konserwacja a FSM

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    Skontaktuj się z ekspertem

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.