Zarządzanie pracownikami zewnętrznymi

Korzystając z zasobów zewnętrznych, firmy usługowe mają możliwość obniżania kosztów i zwiększania możliwości w zakresie obsługi nowych regionów. Dzięki zewnętrznym pracownikom, firmy stają się bardziej elastyczne i być bardziej przygotowane na zmieniający się popyt na usługi. Niemniej jednak, aby zapewnić klientom firmy doskonałą jakość obsługi konieczne jest skuteczne zarządzanie pracownikami zewnętrznymi, a także monitoring i kontroling ich pracy.

FSM zarządzanie pracownikami zewnętrznymi

Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!

Wystarczy wypełnić formularz. Nasi konsultanci skontaktują się z tobą tak szybko jak to możliwe.

Zarządzanie pracownikami zewnętrznymi w terenie

Moduł Comarch FSM do zarządzania pracownikami zewnętrznymi ułatwia współpracę z dostawcami usług dzięki możliwości dodawania podwykonawców, ich struktur organizacyjnych, zasobów, a także obszarów działalności czy rodzajów zleceń. Korzystanie z tego narzędzia pozwala podwykonawcom na zwiększanie efektywności ich pracowników. Zadania przypisywane są automatycznie w oparciu o skonfigurowane zasady. Jeśli partnerzy prowadzą działalność w tym samym obszarze geograficznym, możliwe jest też określenie priorytetów, tak aby uniknąć niepotrzebnych problemów związanych z przekazywaniem informacji.

FSM zarządzanie w terenie

Możliwości monitorowania

Świadczenie usług z wykorzystaniem zasobów zewnętrznych jeszcze w większym stopniu wymaga monitorowania wydajności pracowników. Kontrola realizacji zadań jest jednak dość utrudniona, szczególnie, gdy firma współpracuje z wieloma podwykonawcami, z różnych obszarów geograficznych. Aby uprościć to zadanie, Comarch FSM zapewnia menadżerom pełen wgląd w rezultaty pracowników zewnętrznych. Za pomocą zdefiniowanych wskaźników KPI, możliwe jest kontrolowanie zgodności realizacji zadań z wyznaczonymi SLA oraz mierzenie wydajności techników w czasie rzeczywistym.

FSM monitowanie pracowników

Kontrola jakości 

Aby zapewnić wysoką jakość dostarczanych usług, firma powinna stale zbierać informacje zwrotne od klientów. W sytuacji, gdy firma korzysta z usług partnerów zewnętrznych, staje się to jeszcze bardziej istotne. Dlatego, w aplikacji mobilnej Comarch FSM, istnieje możliwość skonfigurowania specjalnej ankiety, która pozwoli klientom ocenić jakość dostarczonej usługi. Dzięki tej funkcjonalności możliwe jest stałe kontrolowanie pracy podwykonawców, reagowanie, gdy występują odchylenia od norm, i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.

FSM kontrola jakości

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

  • Ulotka Produktowa

    Ulotka Produktowa

    Comarch Field Service Management
  • Ebook

    Ebook

    Free eBook: Pushing Field Service Management Boundaries
  • White Paper

    White Paper

    Increase efficiency of Order-to-Cash processes by optimizing field service management
  • Comarch Overview

    Comarch Overview

    Comarch dla Telekomunikacji. Poznaj nas!

    Skontaktuj się z ekspertem

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.