Comarch Campaign Management

Comarch Campaign Management

Comarch Campaign Management to moduł składowy rozwiązania Comarch CRM & Loyalty for Banking, który może funkcjonować w połączeniu z pozostałymi aplikacjami lub też zupełnie niezależnie. Interfejs użytkownika, skonstruowany jest na zasadzie portretu – jedna osoba ma dostęp do widoku zgodnego z nadaną jej rolą i wynikającymi z niej uprawnieniami. Wśród obsługiwanych przez narzędzie procesów znajdują się: tworzenie i zatwierdzanie kampanii, a także ich analiza na poziomie globalnym i lokalnym.

Comarch Campaign Management dostępny jest w wersji internetowej.

 

Campaign management bank

Comarch Campaign Management przeznaczony jest dla instytucji finansowych, w szczególności banków. Użytkownikami końcowymi modułu są pracownicy działów marketingowych tych instytucji.

 

Marketing bank

Comarch Campaign Management pozwala stworzyć kampanię i skierować ją za pośrednictwem wybranych kanałów do zdefiniowanej grupy docelowej. Ponadto umożliwia śledzenie przebiegu kampanii i kompleksowo analizuje jej rezultaty. Rozwiązanie służy zatem pełnej optymalizacji procesu zarządzania kampaniami, umożliwiając wybór najlepszego momentu na jej uruchomienie, najbardziej efektywnych treści oraz odpowiedniej liczby komunikatów.

Rozwiązanie pozwala zarządzać grupami docelowymi kampanii poprzez ich tworzenie i modyfikację zgodnie z obranymi kryteriami lub na podstawie określonych zdarzeń (w przypadku kampanii uruchamianych w odpowiedzi na określone zdarzenie).

 

Kampanie lojalność bank
Comarch Campaign Management pozwala na stworzenie grupy docelowej zarówno z list leadów wczytanych z plików jaki i odbiorców wybranych na podstawie atrybutów. Bada także reakcję określonego zbioru klientów na przeprowadzane kampanie, co pozwala jasno i precyzyjnie określić jej skuteczność oraz dopasować typy komunikatów do preferencji odbiorcy.

Rozwiązanie tworzy strony docelowe każdej kampanii, które pozwalają monitorować jej indywidualnych odbiorców oraz definiować i śledzić wielostopniowe wskaźniki skuteczności tych działań (KPI).  Rozwiązanie reaguje także na zaistniałe zdarzenia i zmianę warunków kampanii, a dzięki zaawansowanemu raportowaniu pozwala wprowadzić ulepszenia do kampanii w trakcie jej trwania.

Aplikacja wspiera pracę wielu osób w ramach jednej kampanii. Co więcej, interfejsy poszczególnych pracowników pozwalają na obsługę kilku ról organizacyjnych jednocześnie. Dzięki temu możliwa jest praca zespołowa w każdym projekcie z uwzględnianiem podziału zadań, odpowiedzialności i kontroli przełożonych na różnych etapach kampanii.

Comarch Campaign Management pozwala prowadzić kampanię w wielu kanałach, w tym m.in. wiadomości SMS, email i Contact Center.

Moduł posiada łatwy w obsłudze interfejs i pozwala na przejrzystą wizualną prezentację przebiegu kampanii oraz jej edycję metodą przeciągnij i upuść. W jego ramach użytkownik może korzystać ze wspólnej bazy materiałów, w tym z szablonów, grafik czy gotowych tekstów. Comarch Campaign Management wyposażony jest w archiwum przeprowadzonych kampanii.

Przewaga konkurencyjna

Rozwiązanie umożliwia efektywne przeprowadzanie kampanii marketingowych, które są uruchamianie w odpowiedzi na określone zdarzenie/zachowanie klienta. Przykładowo, gdy klient szuka informacji o lokatach na stronach banku, może otrzymać ofertę w ramach kampanii dotyczącej lokat. Jeśli saldo na koncie klienta jest ujemne, może on otrzymać w ramach kampanii ofertę odpowiedniej linii kredytowej.

Comarch Campaign Management w pełni integruje się z pozostałymi modułami Comarch CRM & Loyalty for Banking. Jego przyjazny interfejs umożliwia sprawną edycję graficzną kampanii poprzez przeciąganie i upuszczanie elementów.

Rozwiązanie zapewnia też możliwość przejrzystego raportowania oraz dostęp do rozbudowanego modułu grup docelowych, który pozwala na precyzyjne adresowanie kampanii.

 

System kampanie marketingowe bank

Wdrożenia

Rozwiązanie zostało wdrożone w bankach takich jak, Bank Zachodni WBK oraz Alior Bank.

Bank Zachodni WBK

Alior Bank

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Oferty naszych rozwiązań dopasowujemy do Państwa potrzeb, oczekiwań i możliwości. Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług skierowanych do branży  finansowej.