Główne funkcje aplikacji mobilnej Comarch FSM
Szybki dostęp: aplikacja mobilna Comarch FSM ma przewagę nad tradycyjnym podejściem do pracy w terenie, ponieważ daje błyskawiczny dostęp do informacji na temat zadań, klientów i stanu zleceń. To jedna z najważniejszych funkcji tej aplikacji, która czyni ją niezbędnym narzędziem w operacjach wymagających sprawnej realizacji. Szybka i skuteczna komunikacja między pracownikami terenowymi, koordynatorami i klientami jest kluczowa dla poprawy wydajności.
Dostęp do informacji w czasie rzeczywistym: użytkownicy mają natychmiastowy wgląd we wprowadzane dane dotyczące ich zadań i wszelkich zmian w harmonogramie.
Załączniki: za pomocą aplikacji mobilnej użytkownicy mogą robić zdjęcia, nagrywać filmy i zapisywać notatki oraz dołączać dokumenty otrzymane bezpośrednio od klienta.
Digitalizacja: dane są przechowywane w systemie w formie cyfrowej, co oszczędza ilość papieru zużywanego przy realizacji codziennych zadań. Poza korzyściami dla środowiska zmniejsza to obciążenie pracowników „papierkową robotą” podczas realizacji zadań w terenie.
Magazyn: podgląd w czasie rzeczywistym do dostępności narzędzi niezbędnych przy realizacji zlecenia.
Komunikacja: pracownicy terenowi mogą z łatwością korzystać z wbudowanego komunikatora, aby wymieniać informacje i skuteczniej rozwiązywać problemy.
Integracja z innymi aplikacjami: aplikacja Comarch FSM umożliwia integrację z aplikacjami zewnętrznymi w celu stworzenia wielofunkcyjnego systemu ułatwiającego zarządzanie danymi i umożliwiającego nawigację, skanowanie kodów, diagnostykę online oraz aktywację usług.
Lokalizacja i nawigacja: systemy GIS pomagają użytkownikom zaplanować optymalną trasę i dostarczają informacje o bieżącej lokalizacji.
Obsługa trybu offline: zadania można wykonywać również offline. Baza danych zostanie zaktualizowana, gdy tylko sieć będzie dostępna.
Kalendarz: wygodny dostęp do harmonogramu w formie kalendarza dającego pełen obraz zadań zaplanowanych do wykonania w ciągu dnia.
Monitorowanie przepływu pracy: wszelkie zmiany w przepływie pracy są przekazywane za pomocą alertów systemowych. Pracownicy terenowi mogą w dowolnej chwili sprawdzić stan zlecenia.
Widoczny stan zadania: stan zlecenia jest aktualizowany w czasie rzeczywistym, co pozwala monitorować matrycę wykonania zadania i zapewnia większą kontrolę nad działalnością firmy.