Aplikacja mobilna Comarch FSM

Dzisiejsze operacje w terenie wymagają elastycznych, zaawansowanych rozwiązań mobilnych osadzonych w czasie rzeczywistym. Wieloletnie doświadczenie nauczyło nas, że dobrze zaprojektowana matryca kontroli zarządzania przepływem pracy jest kluczem do sukcesu. Procesy biznesowe są podatne na wpływ nieoczekiwanych zmian, w związku z czym wymagają błyskawicznych i optymalnych decyzji. Właśnie dlatego potrzebne jest narzędzie umożliwiające rozwiązywanie problemów w inteligentny sposób.

Z aplikacji Comarch Field Service Management korzystają technicy świadczący usługi w terenie, pracownicy służby zdrowia, inspektorzy ubezpieczeniowi i inni specjaliści, których praca wymaga ciągłego pozostawania w ruchu. Nasze oprogramowanie ułatwia pracownikom terenowym nie tylko organizację tysięcy codziennych zadań, ale także zarządzanie czasem. Przedstawia plan na każdy dzień w sposób przejrzysty i uporządkowany. 

Głównym celem aplikacji mobilnej Comarch FSM jest zwiększenie elastyczności. Pracownicy otrzymują powiadomienia w czasie rzeczywistym i mogą korzystać z aplikacji, aby rozwiązywać problemy w miarę ich pojawiania się lub odpowiednio reagować w nagłych przypadkach. Mają też możliwość wymiany wiadomości ze współpracownikami terenowymi, błyskawicznego kontaktu z administratorami i dyspozytorami czy analizy historii instalacji dla danego obiektu.
Aplikacja mobilna Comarch FSM

Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!

Aplikacja mobilna Comarch FSM

ułatwia pracownikom realizację ich codziennych zadań i pomaga im pokonywać bieżące problemy poprzez sugerowanie odpowiednich działań.

Mechanizm automatycznego dyspozytora w połączeniu z elastycznością oferowaną przez aplikację mobilną mogą znacząco wpłynąć na efektywność i automatyzację Twojej firmy.

Wykorzystanie aplikacji Comarch FSM w codziennych zadaniach pozwala zaoszczędzić mnóstwo czasu i ograniczyć niepotrzebne wydatki. Optymalne planowanie trasy, alerty w czasie rzeczywistym w przypadku zmian w zleceniach, inteligentna komunikacja i dokumentacja z załącznikami tworzonymi na miejscu. Ta intuicyjna i funkcjonalna aplikacja rewolucjonizuje codzienną pracę.

Pracownicy korzystający z aplikacji mobilnej i szerokiego wyboru oferowanych przez nią funkcji czerpią ze swojej pracy więcej satysfakcji. Dane i harmonogramy dostępne z domu ułatwiają organizację codziennego planu zajęć, a pełen wgląd w informacje dotyczące przydzielonych zadań pozwala na większą niezależność.
Field service management w chmurze komunikacja

Chcesz poznać bliżej rozwiązania Comarch FSM? Zamów darmowe demo na żywo!

Zalety korzystania z aplikacji mobilnej Comarch FSM


Aplikacja mobilna Comarch FSM na systemy iOS i Android to wsparcie dla pracowników terenowych. Dzięki swojej elastyczności znajduje zastosowanie w wielu scenariuszach pracy w terenie i pomaga sprostać związanym z nimi wyzwaniom.

Umożliwia pracownikom terenowym dostęp do dokładnych i aktualnych informacji o kluczowym znaczeniu dla wykonywanych przez nich zadań.

Aplikacja zapewnia wsparcie w czasie rzeczywistym, ale wszystkie istotne dane i funkcje dostępne są również w trybie offline i synchronizowane automatycznie po odzyskaniu połączenia.

Wszystkie informacje są przedstawione w przejrzysty i uporządkowany sposób. Pracownicy mają natychmiastowy dostęp do historii całego zlecenia i szczegółowych informacji o kliencie.

zalety comarch field service w chmurze

Chcesz bliżej poznać rozwiązania Comarch FSM? Wyślij prośbę o darmowe demo!

Główne funkcje aplikacji mobilnej Comarch FSM


Szybki dostęp: aplikacja mobilna Comarch FSM ma przewagę nad tradycyjnym podejściem do pracy w terenie, ponieważ daje błyskawiczny dostęp do informacji na temat zadań, klientów i stanu zleceń. To jedna z najważniejszych funkcji tej aplikacji, która czyni ją niezbędnym narzędziem w operacjach wymagających sprawnej realizacji. Szybka i skuteczna komunikacja między pracownikami terenowymi, koordynatorami i klientami jest kluczowa dla poprawy wydajności.

Dostęp do informacji w czasie rzeczywistym: użytkownicy mają natychmiastowy wgląd we wprowadzane dane dotyczące ich zadań i wszelkich zmian w harmonogramie.

Załączniki: za pomocą aplikacji mobilnej użytkownicy mogą robić zdjęcia, nagrywać filmy i zapisywać notatki oraz dołączać dokumenty otrzymane bezpośrednio od klienta.

Digitalizacja: dane są przechowywane w systemie w formie cyfrowej, co oszczędza ilość papieru zużywanego przy realizacji codziennych zadań. Poza korzyściami dla środowiska zmniejsza to obciążenie pracowników „papierkową robotą” podczas realizacji zadań w terenie.

Magazyn: podgląd w czasie rzeczywistym do dostępności narzędzi niezbędnych przy realizacji zlecenia.

Komunikacja: pracownicy terenowi mogą z łatwością korzystać z wbudowanego komunikatora, aby wymieniać informacje i skuteczniej rozwiązywać problemy.

Integracja z innymi aplikacjami: aplikacja Comarch FSM umożliwia integrację z aplikacjami zewnętrznymi w celu stworzenia wielofunkcyjnego systemu ułatwiającego zarządzanie danymi i umożliwiającego nawigację, skanowanie kodów, diagnostykę online oraz aktywację usług.

Lokalizacja i nawigacja: systemy GIS pomagają użytkownikom zaplanować optymalną trasę i dostarczają informacje o bieżącej lokalizacji.

Obsługa trybu offline: zadania można wykonywać również offline. Baza danych zostanie zaktualizowana, gdy tylko sieć będzie dostępna.

Kalendarz: wygodny dostęp do harmonogramu w formie kalendarza dającego pełen obraz zadań zaplanowanych do wykonania w ciągu dnia.

Monitorowanie przepływu pracy: wszelkie zmiany w przepływie pracy są przekazywane za pomocą alertów systemowych. Pracownicy terenowi mogą w dowolnej chwili sprawdzić stan zlecenia.

Widoczny stan zadania: stan zlecenia jest aktualizowany w czasie rzeczywistym, co pozwala monitorować matrycę wykonania zadania i zapewnia większą kontrolę nad działalnością firmy.

Chcesz wiedzieć więcej? Pobierz materiały

    Skontaktuj się z ekspertem

    Zachęcamy do kontaktu w celu szczegółowego omówienia Państwa potrzeb w zakresie rozwiązania FSM.