Terenowa likwidacja szkód to obszar kluczowy dla każdego towarzystwa ubezpieczeniowego. Niezwykle istotne jest, aby ocena została przeprowadzona ze szczególną starannością, gdyż likwidacja szkód dotyczy bezpośrednich relacji firmy z klientem. Oględziny obejmują od 50 do 75%  zgłoszonych szkód, a wynik oględzin jest najważniejszym elementem przy ocenie wartości wypłaty odszkodowania. Operacyjnie likwidacja wiąże się z dojazdem, przeprowadzeniem oględzin oraz wyceną szkody.

W związku z optymalizacją procesów likwidacyjnych Warta S.A. zdecydowała się na automatyzację mobilnej likwidacji szkód.

Oględziny i likwidacja szkód w terenie jest dla nas elementem krytycznym operacyjnie, jak również generującym wysokie koszty. Po gruntownych zmianach procesów likwidacyjnych nadszedł czas na wykorzystanie profesjonalnych narzędzi, które pozwalają optymalnie zaplanować wyjazdy i wesprzeć rzeczoznawców w terenie, mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu TUiR Warta S.A.

Celem wdrożenia była poprawa produktywności działów operacyjnych oraz podniesienie jakości obsługi. Planowanie pracy dzięki profesjonalnemu narzędziu, a także usprawnienie czynności w terenie przy użyciu wyspecjalizowanej aplikacji pozwalają na lepsze wykorzystanie czasu rzeczoznawcy.

Przeczytaj studium przypadku wdrożenia Comarch Mobile Claims Adjuster w TU Warta >>

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.