Optymalizacja mobilnej likwidacji szkód z Comarch Mobile Claims Adjuster
Terenowa likwidacja szkód to obszar kluczowy dla każdego towarzystwa ubezpieczeniowego. Niezwykle istotne jest, aby ocena została przeprowadzona ze szczególną starannością, gdyż likwidacja szkód dotyczy bezpośrednich relacji firmy z klientem. Oględziny obejmują od 50 do 75% zgłoszonych szkód, a wynik oględzin jest najważniejszym elementem przy ocenie wartości wypłaty odszkodowania. Operacyjnie likwidacja wiąże się z dojazdem, przeprowadzeniem oględzin oraz wyceną szkody.
W związku z optymalizacją procesów likwidacyjnych Warta S.A. zdecydowała się na automatyzację mobilnej likwidacji szkód.
Oględziny i likwidacja szkód w terenie jest dla nas elementem krytycznym operacyjnie, jak również generującym wysokie koszty. Po gruntownych zmianach procesów likwidacyjnych nadszedł czas na wykorzystanie profesjonalnych narzędzi, które pozwalają optymalnie zaplanować wyjazdy i wesprzeć rzeczoznawców w terenie, mówi Rafał Stankiewicz, Wiceprezes Zarządu TUiR Warta S.A.
Celem wdrożenia była poprawa produktywności działów operacyjnych oraz podniesienie jakości obsługi. Planowanie pracy dzięki profesjonalnemu narzędziu, a także usprawnienie czynności w terenie przy użyciu wyspecjalizowanej aplikacji pozwalają na lepsze wykorzystanie czasu rzeczoznawcy.
Przeczytaj studium przypadku wdrożenia Comarch Mobile Claims Adjuster w TU Warta >>