Czym jest Comarch Loyalty Management dla bankowości?

Technologia znacząco zwiększająca zaangażowanie klientów – jest to pewne jak w banku.

Instytucje finansowe stale szukają nowych form poprawienia sposobu w jaki są postrzegane przez klientów, co pozwala im zostać zaufanym partnerem i wiarygodnym źródłem porad biznesowych. Na szczęście istnieją technologie zaprojektowane specjalnie, by wspierać procesy zwiększania świadomości marki oraz budowania silniejszych stosunków z klientami. 

budowanie stosunków z klientami

Comarch Loyalty Management (CLM) to nowoczesny system informatyczny umożliwiający przedsiębiorstwom – w tym bankom i towarzystwom ubezpieczeniowym – łatwe tworzenie zorientowanych na użytkownika programów lojalnościowych oraz zarządzanie tymi programami. Oferując wsparcie podmiotom działającym zarówno w modelu B2C, jak i B2B, CLM wykorzystuje mechanizmy stosowane w nowo powstających technologiach, takie jak sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe, umożliwiając identyfikowanie wzorców w zakresie zachowań klientów oraz tworzenie ofert dopasowanych do ich potrzeb.

Dzięki wielu praktycznym i istotnym z biznesowego punktu widzenia funkcjonalnościom, CLM znacznie ułatwia budowanie zaufania ze strony klientów – warto to sprawdzić.

nowoczesny system informatyczny

Jakie są korzyści CLM?

Wysoki poziom lojalności klientów

Przyciąganie i angażowanie nowych i obecnych klientów za pomocą spersonalizowanych programów lojalnościowych w celu błyskawicznej poprawy wyników biznesowych.

Zaawansowana analiza zachowań klientów

Praktyczne zastosowanie nowo powstałych technologii (sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe) oraz identyfikowanie wzorców w ramach koszyków zakupowych klientów w celu zaproponowania im ofert idealnie zgodnych z ich preferencjami.

Zgodność z przepisami o ochronie prywatności

Zachowaj zgodność z przepisami i graj fair – Comarch Loyalty Management zapewnia płynną integrację i wymianę danych wrażliwych zgodnie z wymogami określonymi w RODO i innych regulacjach.

Główne funkcjonalności rozwiązania Comarch Loyalty Management

Wiedza o kliencie

Pełny wgląd w dane klientów

System przechowuje wszystkie dane klientów oraz analizy statystyk sprzedażowych, dzięki czemu w każdej chwili dostępne są aktualne informacje o funkcjonowaniu programu lojalnościowego.

Nie tylko umożliwia to dostęp do historii transakcji, ale także pozwala łatwo tworzyć konta uczestników programu oraz zarządzać nimi i je łączyć.

CLM obsługuje różne rodzaje identyfikatorów (karty plastikowe, karty wirtualne) oraz umożliwia efektywne organizowanie danych klientów dzięki prostemu i intuicyjnemu interfejsowi.

Wielokanałowa interakcja z klientami

Wielokanałowa interakcja z klientami


CLM umożliwia pozostawanie w kontakcie z klientami na każdym etapie ich uczestnictwa w programie lojalnościowym. System pozwala na wysyłanie do uczestników wiadomości masowych i indywidualnych (e-maile/SMS-y/punkty sprzedaży/aplikacje mobilne/strony internetowe) z aktualną ofertą produktów i usług.

Oprócz tego możliwe jest przesyłanie ankiet w celu zdobycia informacji zwrotnych, dzięki czemu jakość programu lojalnościowego może być stale podnoszona. Oferujemy ulepszone inteligentne edytory wiadomości, które pomagają tworzyć angażujące treści w różnych wersjach językowych.

Indywidualizacja programów lojalnościowych

Łatwiejsza indywidualizacja programów lojalnościowych


Korzystając z systemu CLM, sam określasz zasady działań marketingowych i programów lojalnościowych. Nasz produkt pomoże ci określić priorytety biznesowe i stworzyć spersonalizowane oferty w oparciu o geolokację.

Daje on także dostęp do kalendarza promocji, który zapewnia pełny przegląd wszystkich aktywnych programów i kampanii. Dzięki niemu możesz ustawić automatyczne rozpoczynanie programów jeśli taka jest aktualna potrzeba. System jest elastyczny i w pełni dostosowuje się do twoich wymogów.

Spersonalizowane oferty

Spersonalizowane oferty


Dostępna w CLM opcja personalizowania ofert, która oparta jest na zaawansowanych algorytmach w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, pozwala użytkownikom identyfikować wzorce zakupowe ich klientów, dzięki czemu mogą oni przygotowywać oferty i rekomendacje produktów odpowiadające na indywidualne potrzeby klientów. 

System został zaprojektowany, by umożliwić eksperymentowanie z różnymi kategoriami produktów i scenariuszami marketingowymi, dzięki czemu możliwe jest przygotowywanie ofert o największej szansie powodzenia. Ponadto możliwe jest wyliczanie spodziewanej wartości klienta na przestrzeni jego kontaktów z firmą oraz określanie najlepszego czasu na prezentowanie klientom produktów i usług.

Przeliczanie walut

Elastyczne zarządzanie walutami


Jako że wiele dużych przedsiębiorstw realizuje swoje procesy biznesowe na skalę globalną, CLM zaprojektowano tak, by umożliwić szybkie przeliczanie walut.

Dzięki temu możesz tworzyć wiele różnych rodzajów punktów lojalnościowych, co usprawnia proces zakupowy po stronie użytkownika. CLM pozwala na łatwe przenoszenie punktów na inne konto oraz, w razie konieczności, dokonywanie zwrotów.

Nagroda

Intuicyjne zarządzanie nagrodami

 
System CLM umożliwia tworzenie różnych rodzajów nagród dla najbardziej zaangażowanych klientów. Obejmują one m.in. zniżki, zwrot gotówki (cashback), prezenty i vouchery.

System jest prostą, ale bardzo wydajną platformą, która funkcjonuje jako rozbudowany katalog nagród oferujący szeroki wybór programów i wzorców. Umożliwia on tworzenie spersonalizowanych nagród, które zachęcą odbiorców do jeszcze mocniejszego zaangażowania się.

Jedna platforma i wielu użytkowników

Swobodne korzystanie ze wspólnych zasobów przez wielu użytkowników

 
Rozwiązanie CLM umożliwia uruchamianie i hostowanie wielu programów lojalnościowych typu B2B i B2C w ramach jednej platformy. Daje ono również natychmiastowy dostęp do programów lojalnościowych wszystkim upoważnionym osobom.

Korzystanie z CLM pozwala na określanie różnych proporcji programów lojalnościowych dla różnych krajów i regionów. Jest to najbardziej efektywne kosztowo rozwiązanie jeśli chodzi o sprzęt komputerowy i oprogramowanie zewnętrzne, co znacznie obniża koszty utrzymania systemu.

Wykrywanie oszustw na komputerze

Wykrywanie oszustw w programach lojalnościowych


Funkcjonalność wykrywania oszustw w programach lojalnościowych wykorzystuje najnowsze techniki w zakresie sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, co umożliwia łatwe identyfikowanie nietypowych wzorców w zachowaniach uczestników programów lojalnościowych (zbieranie i wykorzystywanie punktów, rejestracje kont i inne) oraz w efekcie zapobiegnie stratom finansowym.

Dzięki tej funkcji możliwe jest otrzymywanie natychmiastowych powiadomień o nietypowych zdarzeniach oraz, w rezultacie, reagowanie na potencjalne przypadki oszustw w programie lojalnościowym – zanim wyrządzone zostaną jakiekolwiek szkody. 

nadzór nad danymi

Pełny nadzór nad danymi partnerów


Wiemy, że duże przedsiębiorstwa zawsze pozostają w kontakcie ze swoimi partnerami w zakresie programów lojalnościowych i że czasem oznacza to konieczność wprowadzenia koniecznych korekt, by spełnić ich oczekiwania. Dlatego CLM działa także jako moduł do błyskawicznego przekazywania partnerom odpowiednich danych i zapewniania im właściwych narzędzi.

Korzystanie z CLM oznacza dostęp do ustawień fakturowania partnera oraz do centrum danych – narzędzia odpowiedzialnego za usprawnianie procesów wymiany plików danych. Dzięki temu możliwa jest łatwa i szybka integracja nowych partnerów, co ogranicza czas i koszty takich integracji.

monitorowanie aktywności użytkowników

Zaawansowana administracja i raportowanie

CLM jest rozwiązaniem gwarantującym przetwarzanie wszystkich transakcji lojalnościowych w czasie rzeczywistym. System może też bez problemu działać jako rozbudowana baza danych dla produktów i sklepów objętych danym programem lojalnościowym.

CLM nie tylko jest wyposażony w autonomiczne mechanizmy wykrywania oszustw i zapobiegania im, ale także został zaprojektowany, by wspierać administrowanie tzw. czarnymi listami. Dodatkowo zapewnia on stałe monitorowanie aktywności uczestników programu lojalnościowego. Wszelkie nieprawidłowości są natychmiast zgłaszane za pomocą alarmów i powiadomień.

Nie ma zarządzania bez danych

laptop

CLM został zaprojektowany tak, by dostarczać szczegółowych informacji o klientach z różnych źródeł. Aby umożliwić lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów, system analizuje te dane za pomocą technologii AI (sztucznej inteligencji) i ML (uczenia maszynowego). 

W rezultacie znacznie łatwiej jest określić co motywuje klientów do działania, kupowania produktów lub zadawania pytań. Wiedzę tę można wykorzystać do znacznego poprawienia wyników działalności oraz zwiększenia świadomości marki.

Nasi klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Powiedz nam o potrzebach Twojej firmy. Znajdziemy idealne rozwiązanie.