Technologia znacząco zwiększająca zaangażowanie klientów – jest to pewne jak w banku.
Instytucje finansowe stale szukają nowych form poprawienia sposobu w jaki są postrzegane przez klientów, co pozwala im zostać zaufanym partnerem i wiarygodnym źródłem porad biznesowych. Na szczęście istnieją technologie zaprojektowane specjalnie, by wspierać procesy zwiększania świadomości marki oraz budowania silniejszych stosunków z klientami.
System przechowuje wszystkie dane klientów oraz analizy statystyk sprzedażowych, dzięki czemu w każdej chwili dostępne są aktualne informacje o funkcjonowaniu programu lojalnościowego.
Nie tylko umożliwia to dostęp do historii transakcji, ale także pozwala łatwo tworzyć konta uczestników programu oraz zarządzać nimi i je łączyć.
CLM obsługuje różne rodzaje identyfikatorów (karty plastikowe, karty wirtualne) oraz umożliwia efektywne organizowanie danych klientów dzięki prostemu i intuicyjnemu interfejsowi.
CLM został zaprojektowany tak, by dostarczać szczegółowych informacji o klientach z różnych źródeł. Aby umożliwić lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów, system analizuje te dane za pomocą technologii AI (sztucznej inteligencji) i ML (uczenia maszynowego).
W rezultacie znacznie łatwiej jest określić co motywuje klientów do działania, kupowania produktów lub zadawania pytań. Wiedzę tę można wykorzystać do znacznego poprawienia wyników działalności oraz zwiększenia świadomości marki.
Zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami w celu szczegółowego omówienia interesujących Państwa produktów i usług skierowanych do branży finansowej.