Comarch Asysta

Stabilne funkcjonowanie przedsiębiorstwa wymaga stosowania oprogramowania zawsze zgodnego z aktualnie obowiązującymi przepisami, dlatego od lat oferujemy Comarch ASYSTĘ - pakiet korzyści, który otrzymuje Klient na okres jednego roku przy zakupie nowego programu Comarch. Po tym okresie można przedłużyć Comarch ASYSTĘ na kolejny rok, dokonując jej zakupu u Partnera Comarch.

Każdy system Comarch ERP można zakupić w chmurze, z miesięczną opłatą abonamentową. Przy zakupie systemu w tym modelu pracujesz zawsze na aktualnej wersji programu, która jest na bieżąco dostosowywana do zmian w przepisach.

Pakiet Comarch ASYSTA to:

  • standardowa gwarancja na system (jedna z niewielu udzielanych przez producentów oprogramowania) - w tym również na dostosowanie do zmieniających się przepisów prawa gospodarczego, w szczególności zmian w przepisach dotyczących VAT, 
  • prawo do wszystkich bezpłatnych nowych wersji oprogramowania - zarówno uwzględniających najnowsze przepisy prawne, jak również nową funkcjonalność (nie dotyczy kosztów dostarczenia, nośnika i instalacji),
  • prawo do korzystania z pomocy specjalistów Comarch w zakresie udokumentowanych funkcji systemu (telefoniczny "hot-line", jak również poprzez pocztę elektroniczną), w przypadku Comarch ERP XL wymagany jest zakup dodatkowego pakietu,
  • dostęp do specjalnych stron internetowych dla Klientów, gdzie m.in. znajduje się Centrum Wiedzy Comarch, zawierające użyteczne informacje dotyczące oprogramowania Comarch, w szczególności biuletyny opisujące, w jaki sposób dostosować program do nowych stawek VAT,
  • dostęp do forum dyskusyjnego umożliwiającego wymianę informacji z innymi użytkownikami programów Comarch, obszar najczęściej zadawanych pytań (FAQ) oraz serwis wiedzy biznesowej "Nowoczesne Zarządzanie",
  • w przypadku zakupu nowszych i bardziej zaawansowanych systemów Comarch - możliwość migrowania większości danych z poprzedniego systemu Comarch oraz prawo do specjalnych zniżek.

Migruj między systemami Comarch ERP

 

Nad sprawnym funkcjonowaniem firm korzystających na co dzień z systemów do zarządzania Comarch czuwa zespół pracowników Comarch:

  • Realizujemy ponad 100 000 telefonów rocznie w sprawie obsługi programów.
  • Odpowiadamy na około 20000 zapytań mailowych.
  • Wsłuchujemy się w Państwa sugestie dotyczące rozwoju naszych produktów i uwzględniamy je w nowych wersjach programów.
  • Cyklicznie prowadzimy profesjonalne szkolenia produktowe, w trakcie których dzielimy się posiadaną wiedzą.
  • Stale podnosimy swoje umiejętności, aby móc zawsze kompetentnie wspierać naszych Klientów.
  • Specjalne oferty i promocje dla Klientów Comarch ERP Klasyka - upgrade na systemy Comarch działające w środowisku Windows.

Chcesz wiedzieć więcej? Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.