POS - program obsługi sprzedaży i klienta

Oprogramowanie stanowisk kasowych i terminali płatniczych od Comarch Retail

Comarch Retail POS

W dobie koncentracji na potrzebach klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Klient powinien być obsługiwany w dowolnym miejscu, a sprzedawca powinien mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat, jak również móc zrealizować transakcje wynikające z innych kanałów sprzedaży. Procesy zwrotów, czy wymiany towarów powinny być przeprowadzane w sposób jak najbardziej zautomatyzowany. Ważnym aspektem jest również prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Te wszystkie aspekty i wiele innych (np.. międzynarodowość) adresują aplikacje przeznaczone do pracy w sklepie, którymi są Comarch Retail POS oraz Comarch Mobile mPOS.


Program do kas - System POS

Comarch Retail POS to aplikacja przeznaczona dla sprzedawców pracujących na stanowiskach kasowych oraz na zapleczu sklepu. Jej głównym zadaniem jest wykonanie wszystkich operacji związanych z obsługą klienta jak również z przyjęciem i rozliczaniem towarów w sklepie. Główne wyróżniki to:

Uniezależnienie od połączenia z Internetem

Aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy.

Prosta i intuicyjna praca

nowoczesny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, zaprojektowany tak, aby umożliwić pracę osobom bez doświadczenia, co ułatwia wprowadzenie nowego pracownika.

Dopasowanie ekranu do potrzeb pracowników

Możliwe jest m.in. dostosowanie wyglądu, układu ekranu i przycisków czy zdefiniowanie własnych skrótów klawiszowych zwiększających ergonomię pracy.

Artykuły powiązane

Podczas sprzedaży wyświetlane są propozycje artykułów powiązanych z artykułem kupowanym przez klienta; powiązanie artykułów może zostać wprowadzone ręcznie (do tych spodni najlepiej pasuje ten pasek) lub wynikać z raportu Business Intelligence np. analizującego sprzedaż produktów.

Promocje pakietowe

Dzięki rozbudowanej formie konfiguracji promocji i rabatów możliwe jest odwzorowanie różnego rodzaju akcji promocyjnych, np. przy zakupie 4 artykułów najtańszy 50% taniej; pracownik pracujący na stanowisku kasowym nie musi pamiętać jakie warunki obowiązują, tylko system naliczy odpowiednie rabaty automatycznie.

Wystawianie oraz realizacja zamówień

Sprzedawca może wydać klientowi towary zamówione w sklepie internetowym Comarch e-Sklep lub innym kanale sprzedaży, jak również może zamówić towary dla klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub dostawą do domu.

Szybkie przyjmowanie zwrotów oraz wymiana towarów

Zadania te realizowane są w pełni zautomatyzowany sposób, a sprzedawca musi wypełnić minimum wymaganych informacji.

Pozycje dokumentu mogą być przypisane do różnych asystentów sprzedaży

Dzięki takiemu podejściu można lepiej rozdzielać premię pomiędzy pracowników sklepu.

Wielojęzyczność

Sprzedawca może pracować w dowolnym języku, a Comarch dostarcza tłumaczenia w języku: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim.

Stanowisko mobilne POS - dla małych sklepów

Dzięki rozwiązaniu Comarch Mobile mPOS które jest integralną częścią platformy Comarch Retail, pracownik może przeprowadzić wszystkie czynności sprzedażowe z wykorzystaniem smartfona lub tabletu. Korzystać z takiej możliwości mogą zarówno sprzedawcy, jak również asystenci sprzedaży, np. do podania informacji klientowi, czy jego rozmiar znajduje się w danym sklepie.

Takie podejście sprawdza sie zarówno w zwykłych sklepach jak i sklepach typu pop-up storewyspach, kornerach czy w małych sklepach w galeriach handlowych, dla których niezwykle ważne jest wykorzystanie urządzeń niewielkich rozmiarów oraz możliwość wyjścia z ofertą do klienta.

Dowiedz się więcej o Comarch Mobile mPOS

Zaplecze sklepu

Ilość procesów jakie realizowane są na zapleczu sklepu systematycznie maleje. O tym jaką ilość towaru dla danego sklepu zamówić decyduje centrala bazując na różnego rodzaju raportach, np. bazujących na obrocie danego sklepu. Inwentaryzacja co raz częściej wykonywana jest przez firmy zewnętrzne. Są jednak zadania, które z całą pewnością będą wykonywane przez pracowników sklepów, np. przyjęcie towaru, zwrot niesprzedanego towaru do centrali, zapotrzebowanie na towary, które są poszukiwane, a już niedostępne w danym sklepie. W Comarch Retail te zadania można wykonać w tym samym interfejsie, w którym obsługiwany jest klient, co niewątpliwie skraca czas potrzebny na wdrożenie nowego pracownika.

Międzynarodowość

Skontaktuj się z ekspertem Comarch


Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.



Przejdź do formularza