System POS do obsługi sprzedaży, transakcji i klientów

Oprogramowanie stanowisk kasowych i terminali płatniczych Comarch POS

Comarch POS

W dobie koncentracji na potrzebach Klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Kupujący powinien być obsługiwany w dowolnym miejscu, a sprzedawca – mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat i móc zrealizować transakcje z wielu kanałów sprzedaży. Warto, aby procesy zwrotów czy wymiany towarów były zautomatyzowane. Ważnym aspektem jest także prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Te i wiele innych sfer codziennej pracy w sklepie znajdują odzwierciedlenie w aplikacjach Comarch POS, webPOS i Comarch mPOS stworzonych z myślą o obsłudze punktów sprzedaży.

Kompleksowy system POS

Aby sprostać różnorodnym potrzebom Klientów, w Comarch stawiamy na wszechstronność i elastyczność rozwiązań. Dostarczamy kompleksowe rozwiązania Retail, które wspierają zarządzanie procesami sprzedażowymi. Nasza oferta obejmuje elastyczne narzędzia dostosowane do zmiennych potrzeb biznesowych.

Flagowy system Comarch POS przeznaczony jest dla sprzedawców pracujących na stacjonarnych stanowiskach kasowych i umożliwia intuicyjną obsługę transakcji sprzedażowych.

Comarch webPOS to natomiast innowacyjne, webowe rozwiązanie do obsługi Klienta online. System wyposażono w model samoobsługowy, dzięki któremu Klienci mogą samodzielnie dokonywać transakcji.

Aplikacja Comarch mPOS skupia się na mobilnej obsłudze procesów backoffice i stanowi narzędzie do efektywnego zarządzania działaniami w obrębie magazynu, takimi jak przyjęcia, wydania, inwentaryzacja, zbieranie towarów pod zamówienia Klientów czy wydruk etykiet.

Uniezależnienie od połączenia z Internetem

Aplikacja automatycznie przełącza się pomiędzy trybem online i offline, bez wpływu na pracę sprzedawcy.

Prosta i intuicyjna praca

nowoczesny interfejs, dostosowany do ekranów dotykowych, zaprojektowany tak, aby umożliwić pracę osobom bez doświadczenia, co ułatwia wprowadzenie nowego pracownika.

Dopasowanie ekranu do potrzeb pracowników

Możliwe jest m.in. dostosowanie wyglądu, układu ekranu i przycisków czy zdefiniowanie własnych skrótów klawiszowych zwiększających ergonomię pracy.

Artykuły powiązane

Podczas sprzedaży wyświetlane są propozycje artykułów powiązanych z artykułem kupowanym przez klienta; powiązanie artykułów może zostać wprowadzone ręcznie (do tych spodni najlepiej pasuje ten pasek) lub wynikać z raportu Business Intelligence np. analizującego sprzedaż produktów.

Promocje pakietowe

Dzięki rozbudowanej formie konfiguracji promocji i rabatów możliwe jest odwzorowanie różnego rodzaju akcji promocyjnych, np. przy zakupie 4 artykułów najtańszy 50% taniej; pracownik pracujący na stanowisku kasowym nie musi pamiętać jakie warunki obowiązują, tylko system naliczy odpowiednie rabaty automatycznie.

Wystawianie oraz realizacja zamówień w POSie

Sprzedawca może wydać klientowi towary zamówione w sklepie internetowym Comarch e-Sklep lub innym kanale sprzedaży, jak również może zamówić towary dla klienta z odbiorem w wybranym sklepie lub dostawą do domu.

Szybkie przyjmowanie zwrotów oraz wymiana towarów

Zadania te realizowane są w pełni zautomatyzowany sposób, a sprzedawca musi wypełnić minimum wymaganych informacji.

Pozycje dokumentu mogą być przypisane do różnych asystentów sprzedaży

Dzięki takiemu podejściu można lepiej rozdzielać premię pomiędzy pracowników sklepu.

Wielojęzyczność

Sprzedawca może pracować w dowolnym języku, a Comarch dostarcza tłumaczenia w języku: polskim, angielskim, niemieckim, francuskim i hiszpańskim.

Comarch webPOS – zarządzanie sprzedażą online

Nadchodzi rewolucja w procesach sprzedażowych w sklepach detalicznych. Comarch webPOS to kompleksowe narzędzie, które stanowi idealne rozwiązanie zarówno dla sprzedawców pracujących przy kasach stacjonarnych, asystentów sprzedaży doradzających Klientom, jak i samym kupującym. Wszystko dzięki temu, że aplikacja działa online na urządzeniach z dostępem do Internetu.

Nasza elastyczna aplikacja to nowy standard dla procesów sprzedaży w sklepach detalicznych i nie tylko. Z Comarch webPOS sprzedawcy zyskują wsparcie na kasie, asystenci sprzedaży – nowoczesne narzędzia do jeszcze efektywniejszego doradztwa, a Klienci mogą maksymalnie czerpać korzyści z zakupów przez tryb samoobsługowy dostępny standardowo w usłudze. Za prezentowanym systemem sprzedaży stacjonarnej kryje się więc złożone rozwiązanie, które poprawia obsługę Klienta, zwiększa skuteczność sprzedaży oraz ułatwia zarządzanie danymi sprzedażowymi.

Dowiedz się więcej o Comarch webPOS

Comarch mPOS – mobilna obsługa procesów w sklepie

Dzięki rozwiązaniu Comarch mPOS, które jest częścią ekosystemu Comarch Unified Commerce Platform pracownik może prowadzić czynności sprzedażowe z wykorzystaniem smartfona, tabletu lub przenośnego kolektora. Korzystać z takiej możliwości mogą zarówno sprzedawcy, jak również pracownicy zaplecza sklepu obsługujący przyjęcia i wydania towarów oraz przesunięcia artykułów pomiędzy zapleczem, a salą sprzedaży.

Takie podejście pozwala z jednej strony na obsługę klientów pomiędzy regałami sklepu, umożliwiając zwiększenie sprzedaży powiązanej. Z drugiej strony umożliwia realizację procesów magazynowych w sposób mobilny, bezpośrednio przy przyjmowanym lub wydawanym towarze.

Dowiedz się więcej o Comarch mPOS

Zaplecze sklepu a system POS

Ilość procesów jakie realizowane są na zapleczu sklepu systematycznie maleje. O tym jaką ilość towaru dla danego sklepu zamówić decyduje centrala bazując na różnego rodzaju raportach, np. bazujących na obrocie danego sklepu. Inwentaryzacja co raz częściej wykonywana jest przez firmy zewnętrzne. Są jednak zadania, które z całą pewnością będą wykonywane przez pracowników sklepów, np. przyjęcie towaru, zwrot niesprzedanego towaru do centrali, zapotrzebowanie na towary, które są poszukiwane, a już niedostępne w danym sklepie. W Comarch POS i Comarch mPOS te zadania można wykonać w tym samym interfejsie, w którym obsługiwany jest klient, co niewątpliwie skraca czas potrzebny na wdrożenie nowego pracownika.

Międzynarodowość

Nasi Klienci

Skontaktuj się z ekspertem Comarch

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.

Przejdź do formularza