POS - sprawna sprzedaż i obsługa klienta

Oprogramowanie stanowisk kasowych i terminali płatniczych od Comarch Retail

Systemy POS

W dobie koncentracji na potrzebach klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Klient powinien być obsługiwany w dowolnym miejscu, a sprzedawca powinien mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat, jak również móc zrealizować transakcje wynikające z innych kanałów sprzedaży. Procesy zwrotów, czy wymiany towarów powinny być przeprowadzane w sposób jak najbardziej zautomatyzowany. Ważnym aspektem jest również prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Te wszystkie aspekty i wiele innych rozwiązują aplikacje przeznaczone do pracy w sklepie, którymi są Comarch Retail POS oraz Comarch Mobile mPOS.

Stanowisko mobilne POS

Dzięki rozwiązaniu Comarch Mobile mPOS które jest integralną częścią platformy Comarch Retail, pracownik może przeprowadzić wszystkie czynności sprzedażowe z wykorzystaniem smartfona lub tabletu. Korzystać z takiej możliwości mogą zarówno sprzedawcy, jak również asystenci sprzedaży, np. do podania informacji klientowi, czy jego rozmiar znajduje się w danym sklepie.

Takie podejście sprawdza sie zarówno w zwykłych skelpach jak i sklepach typu pop-up storewyspach, kornerach czy małych sklepach w galeriach handlowych, dla których niezwykle ważne jest wykorzystanie urządzeń niewielkich rozmiarów oraz możliwość wyjścia z ofertą do klienta.

Dowiedz się więcej o Comarch Mobile mPOS

Zaplecze sklepu

Ilość procesów jakie realizowane są na zapleczu sklepu systematycznie maleje. O tym jaką ilość towaru dla danego sklepu zamówić decyduje centrala bazując na różnego rodzaju raportach, np. bazujących na obrocie danego sklepu. Inwentaryzacja co raz częściej wykonywana jest przez firmy zewnętrzne. Są jednak zadania, które z całą pewnością będą wykonywane przez pracowników sklepów, np. przyjęcie towaru, zwrot niesprzedanego towaru do centrali, zapotrzebowanie na towary, które są poszukiwane, a już niedostępne w danym sklepie. W Comarch Retail te zadania można wykonać w tym samym interfejsie, w którym obsługiwany jest klient, co niewątpliwie skraca czas potrzebny na wdrożenie nowego pracownika.

Skontaktuj się z ekspertem Comarch


Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci opiekę informatyczną i dedykowane rozwiązanie.



Przejdź do formularza