Comarch Mobile Serwis

Realizujesz przeglądy gwarancyjne lub naprawy urządzeń poza firmą?

Posiadasz urządzenia, które wymagają serwisowania?  

Potrzebujesz dostępu do informacji na temat zrealizowanych napraw? 

Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom. Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę serwisantów.

Aplikacja Comarch Mobile Serwis współpracuje z Comarch ERP XL

Wypróbuj za darmo!

Monitorowanie

Serwisanci przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:

  • rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
  • określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie faktury, wykonanie zdjęcia urządzenia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
  • komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
  • przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.

Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów serwisantów wraz z możliwością planowania działań z wykorzystaniem wiedzy o ich położeniu. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych serwisantów w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich pracę z wykorzystaniem Comarch Mobile Zarządzanie.

Zaplanuj wizytę serwisową dostosowaną do realizacji zlecenia

Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt serwisowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb związanych z realizacją przeglądu lub naprawy u Klienta. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.: 

  • Rejestracje czynności wykonanych u Klienta,
  • Realizację czynności zaplanowanych z centrali,
  • Zwindykowanie należności, jeżeli Klient nie zapłacił za poprzednie usługi,
  • Przeprowadzenie ankiet, np. w celu sprawdzenia satysfakcji z wykonywanych usług,
  • Wykonywanie zdjęć, np. wymienionych części,
  • Rejestrację protokołów serwisowych,
  • Wydawanie materiałów marketingowych,
  • Wpisanie notatki.

Zainteresowany
zakupem produktów?

Produkty Sektora ERP dystrybuowane są trzema
kanałami sprzedaży:

Partnerzy Comarch     Sklep internetowy     Chmura Comarch

Kontakt

Chcesz wiedzieć więcej?
Potrzebujesz porady w doborze produktów?

 

Określ swoje potrzeby biznesowe.
My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

Zadaj pytanie