Aplikacje mobilne w biznesie

Mobilne zarządzanie wieloma obszarami działania firmy

Posiadasz urządzenia, które wymagają serwisowania? 

Realizujesz przeglądy gwarancyjne lub naprawy urządzeń? 

Potrzebujesz dostępu do informacji na temat zrealizowanych napraw? 

Poznaj Comarch Mobile Serwis!

 

Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom. 

Przekonaj się jak aplikacja mobilna wspomaga codzienną pracę serwisantów.

Aplikacja Comarch Mobile Serwis współpracuje z Comarch ERP XL.

Wypróbuj za darmo!

Monitorowanie

Serwisanci przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:

  • rejestrowania pokonywanych tras do klientów,
  • określania automatycznie oraz ręcznie wykonanych działań (np. wystawienie faktury, wykonanie zdjęcia urządzenia) oraz statusów pracy (tj. załadunek, korki),
  • komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie,
  • przeglądania zarejestrowanych tras w aplikacji dostępnej na dowolnym urządzeniu przez przeglądarkę internetową.

Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie tras przejazdów serwisantów wraz z możliwością planowania działań z wykorzystaniem wiedzy o ich położeniu. Kierownicy bezpośrednio odpowiedzialni za wybranych serwisantów w firmie mogą w wygodny sposób monitorować ich pracę z wykorzystaniem Comarch Mobile Zarządzanie.

Zaplanuj wizytę serwisową dostosowaną do realizacji zlecenia

Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt serwisowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie Comarch ERP XL. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do potrzeb związanych z realizacją przeglądu lub naprawy u Klienta. Tworząc wzorzec wizyty można skorzystać z elementów, które umożliwiają m.in.: 

  • Rejestracje czynności wykonanych u Klienta,
  • Realizację czynności zaplanowanych z centrali,
  • Zwindykowanie należności, jeżeli Klient nie zapłacił za poprzednie usługi,
  • Przeprowadzenie ankiet, np. w celu sprawdzenia satysfakcji z wykonywanych usług,
  • Wykonywanie zdjęć, np. wymienionych części,
  • Rejestrację protokołów serwisowych,
  • Wydawanie materiałów marketingowych,
  • Wpisanie notatki.

Poznaj naszych klientów

  • Najbardziej odczuwalne korzyści odnieśliśmy we wdrożeniu modułu Comarch WMS - Magazynu Wysokiego Składu.
    Wdrożenie tego systemu pozwoliło na zoptymalizowanie polityki magazynowej poprzez efektywne zarządzanie zasobami. Było to o tyle istotne, że w branży wyrobów medycznych ważne sa daty partii ich śledzenie i nadzorowanie.
  • Cele postawione na początku wdrożenia zostały osiągnięte, a po kilkumiesięcnzej pracy z systemem rekomendujemy Comarch ERP AltumComarch Mobile oraz Comarch WMS.

    Uważamy, że produkty firmy Comarch SA charakteryzuje wysoka jakość oraz wymagana funkcjonalność. Całe wdrożenie znacznie zoptymalizowało i przyspieszyło działanie naszej firmy.

  • Comarch Mobile - w elastyczny sposób możemy definiować listę towarów, które objęte są promocją, określać progi wartościowe lub ilościowe, w których dana promocja ma zastosowanie oraz wskazać gratisy, jakie nasz przedstawiciel może udzielić lub wydać Klientowi

  • Comarch Mobile sprawdza się w pracy przedstawiciela handlowego, który korzystając z intuicyjnego rozwiązania

  • Dzięki Comarch Mobile nasi przedstawiciele dysponują na terenie sklepu klienta pełnym dostępem do aktualnej oferty

  • Comarch Mobile - dostęp do aktualnej oferty i bieżących danych

    Zainteresowany
    zakupem produktów?

    Produkty Sektora ERP dystrybuowane są trzema
    kanałami sprzedaży:

    Partnerzy Comarch     Sklep internetowy     Chmura Comarch

    Kontakt

    Chcesz wiedzieć więcej?
    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

     

    Określ swoje potrzeby biznesowe.
    My zaoferujemy Ci dedykowane rozwiązanie.

    Zadaj pytanie